Tuossa tullut käytyä naapuri kaupungeissa kuten Kuopio, Mikkeli, Joensuu... Kun palaa takaisin varkauteen, sitä joka kerta edelleen hämmästelee kuin hemmetin outo kaupunki varkaus on verrattuna yllämainittuihin melkein naapurissa oleviin kaupunkeihin. Ei mitään muuta olla saatu aikaiseksi kuin pari liikenneympyrää ja uusi prisma... Siinäpä ne.
Varkaus, outo paikka.
113
2281
Vastaukset
- Anonyymi
Sama täällä. Kaikissa noissa minäkin käyn ja ostokset niistä. Tämmönen tää on.
- Anonyymi
Onneksi meitä samankaltaisia löytyy muitakin. Minäkin ostan kaiken muualta. Eihän tällä ole kuin prisma ja ränsistyneet kerrostalot keskustassa. Toista se on muissa kaupungeissa. Siellä on elämää ja fiilistä. varkaudessa ei ole muuta kuin hyvät ulosmenotiet...
- Anonyymi
hirrrveän kateellisia ihmisiä kyläpahanen täynnä
- Anonyymi
Kateellisia muualla asuville?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kateellisia muualla asuville?
No miksei ne järjestä elämää mieleisekseen? Jokainen on oman onnensa seppä.
- Anonyymi
Mikä teitä vaivaa?
- Anonyymi
Ei meitä vaivaa mikään. Asunto on halpa niin siksi kirjani pidän täällä,vaikka käytännössä muualla aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei meitä vaivaa mikään. Asunto on halpa niin siksi kirjani pidän täällä,vaikka käytännössä muualla aina.
Asunnot eivät ole halpoja Varkaudessa. Olen katsellut sieltä suunnalta rivitalokaksioita. Asun muualla ja haluaisin muuttaa lähemmäksi entistä kotiseutuani, Varkauden seudulle. Oman alani työtä siellä on, joten työllistyminen olisi varmaa.
Kaikki netissä ilmoitetut kaksiot ovat hirveässä kunnossa. Mitään remontteja ei ole tehty.
ASunnot 90-luvun kuosisaan, pihat kin laittamatta. Ihmeporukkaa, mitään ei ole saatu aikaiseksi!!!
Hiintapyynnöt pienestäkin rivitalokaksiosta ovat n. 60 000 e!! Mitä nämä asunnonomistajat oikein ajattelevat, että joku ostaa heidän ränsityneen kopperonsa tuollaisilla hinnoilla, ja sitten remontteihin uppoaa aivan varmasti vielä 30 000-40 000 !!! Kaikki pitäsi uusia lattiasta kattoon. Saunat, kylpyhuoneet, wc, keittiö jne. !!!
- Anonyymi
No mitä pitäisi vielä olla, voithan asua muualla jos varkaus ei kiinnosta. Vai haluatko patsaan itsellesi tori reunaan.
- Anonyymi
Joensuussa kai paistaa enemmän aurinko kuin Varkaudessa, kun aikamonilla ihmisillä on niin hyvärusketus, jopa lähes musta?
- Anonyymi
Kyllä se täälläkin alkaa tummuus näkyä.
- Anonyymi
Mikä siinä Pieksämäessä on niin hyvää?
- Anonyymi
Onko kukaan maininnut lähintä kaupunkia,taitaa yhtä ankea olla Pieksämäki?
- Anonyymi
Ei kukaan ole maininnut Pieksämäkeä. Vaan on sekin vähän kuin Varkaus.
- Anonyymi
kysyt miksikö idiootti siellä sai olla ihan rauhassa lastensuojeluta se että nää räätälöivät tukitomet nepsy nuorelle silloin oli tämmöinen työntekijä hanna nykänen silloin nykysin on mikkelissä työntekijänä hän sanoi että te saatte pitää tämän poijan mutta kun nämä varkauden akat tulivat töihin niin tyyli muuttui nää sotki koko pakan sitten jyväskylässä tekivät sijoituksen vitut ja kyrvät
- Anonyymi
Demarit saanut aikaiseksi tyhjänä seisovan akkutehtaan, korkean kunnallisveron ja vattuvuoren rappuset.
- Anonyymi
Keksikää ruikuttajat jo jotain uutta valitettavaa, eikö nämä ole jo puhki-itkettyjä asioita tässä vuosien mittaan. No, minkäs sille voi, jos aivokapasiteetti ei riitä.
- Anonyymi
Keksittiin. Muutettiin pois. Siinähän ruikutat loppuelämäsi pahaisessa loukossa 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keksittiin. Muutettiin pois. Siinähän ruikutat loppuelämäsi pahaisessa loukossa 😆
En ruikuta, olen tyytyväinen. Hyvä kun muutitte... miksi silti täällä itket vaikka olet päässyt "parempaan" paikkaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ruikuta, olen tyytyväinen. Hyvä kun muutitte... miksi silti täällä itket vaikka olet päässyt "parempaan" paikkaan?
Sinun kiusaksi 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun kiusaksi 😆
Köyhällä on halvat huvit🤣No, älä välitä, ei sinun tyhmyys minua kiusaa, päinvastoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menehän sinne kuntorappusiin tamppoomaan tunniks tule sitten takas. Sitte ota ne mielialalääkkees. Höpöti, höpöti joutojuttuja
- Anonyymi
Onko viinat ja kaljat loppu 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhällä on halvat huvit🤣No, älä välitä, ei sinun tyhmyys minua kiusaa, päinvastoin.
Nyt olet ymmärtänyt väärin, minulla on niin paljon varaa, että voi muuttaa pois demarikylästä ja sen päälle kirjoitella palstalle mihin aikaan tahansa. Luuletko, että kukaan muuttaisi varkautta huonompaan paikkaan? Ai mutta, eihän varkautta huonompaa paikka edes ole koko maailmassa... Älä tukehdu sylkeesi alisuoriutuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt olet ymmärtänyt väärin, minulla on niin paljon varaa, että voi muuttaa pois demarikylästä ja sen päälle kirjoitella palstalle mihin aikaan tahansa. Luuletko, että kukaan muuttaisi varkautta huonompaan paikkaan? Ai mutta, eihän varkautta huonompaa paikka edes ole koko maailmassa... Älä tukehdu sylkeesi alisuoriutuja.
Stipendin avulla muutin. Etelä-Suomeen. Jotenheippavaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka tässä köyhä on? En minä ainakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuon olisi voinut sanoa eräälle joensuulaiselle kun räki mielenosoituksena kaiken paskan mitä on saanut siltojen alta ja bajamajoista maailmaa kiertäessä nenäni eteen. Oikea johtaja.
- Anonyymi
Varkaus on iha hyvä paikka asua. PISTE.
- Anonyymi
Jos et muualla ole asunut, ymmärrän mielipiteesi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et muualla ole asunut, ymmärrän mielipiteesi...
Varkaus on demari läävä ja piste, että Joutoväki jaksaa täällä lässyttää skeidatsua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varkaus on demari läävä ja piste, että Joutoväki jaksaa täällä lässyttää skeidatsua
Demariläävä on yhdyssana ja joutoväki kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella. T. äidinkielenopettaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Demariläävä on yhdyssana ja joutoväki kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella. T. äidinkielenopettaja.
Entäs miten Korona kirjoitetaan,kysyppä Demareilta,ei tarkoiteta sitä kepillä tökittävää peliä.Lopettakaa se mahtailu,velkaa on ja kulkutauti.Siinä paljon kuntorappuset ja Andrizit auta.niillä ei Koronaa paranneta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joutoväki on sama kuin erisnimi, kirjoitetaan siis isolla alkukirjaimella. Ihan kunnianosoituksena Teille Varkauden Joutoväki. Terveisin yliopiston professori suomen kielen laitokselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joutoväki on sama kuin erisnimi, kirjoitetaan siis isolla alkukirjaimella. Ihan kunnianosoituksena Teille Varkauden Joutoväki. Terveisin yliopiston professori suomen kielen laitokselta.
Jo joutui armas aika, loppui Joutoväen taika. Velat tuli maksuun. Pitäisi se upota pian kalloon paksuun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo joutui armas aika, loppui Joutoväen taika. Velat tuli maksuun. Pitäisi se upota pian kalloon paksuun
En maksa velkoja. Piste.
- Anonyymi
Asumiseen hyvä ja halpa. Muuhun ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En maksa velkoja. Piste.
Maksat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ens viikolla saamme kahden kuukauden koronalisät. Jee.
- Anonyymi
Outo tilataideteos Hertunrannassa. Sopii kuvaamaan millainen on Varkaus!
- Anonyymi
Maksamme velkaa Juice Leskinen. Varkauden tunnus lauluksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksamme velkaa Juice Leskinen. Varkauden tunnus lauluksi
Trump lainataan Trumpilta rahat, maksetaan velat. Sitten joku jenkkifirma takomaan rahaa
- Anonyymi
Vain alkoholiongelmaiset jäävät Varkauteen tai muuttavat sinne takaisin. Halvat vuokra-asunnot siellä on. Jää työttömällä enemmän rahaa kaljaan. Eihän kukaan terve ihminen Varkaudessa viihdy, ehkä Suomen masentavin kaupunki. Ihmiset ostaa arkenakin hirveät määrät kaljaa, naisetkin. Joskus Varkaudessa käyneenä tätä sain todistaa. Onneksi ei tarvitse käydä tuossa kaupungissa enää
Mielenterveysongelmaisia ja päihdeongelmaisia koko kaupunki täynnä
Työllisyysnäkymät olemattomat- Anonyymi
Ai. Ite en ees juo. Eikä työkaveritkaan.
- Anonyymi
Puhut nyt itsestäsi....
- Anonyymi
Longgates itkee elämäänsä. Maanantaihin on vielä matkaa. Sit saa paksu poika kaljaa.
- Anonyymi
Varkaus hyvä paikka asua, valittajat voi hyvin muuttaa muualle..
- Anonyymi
Jos asiakaskuntaa ei ole riittävästi, ei kannata yritystä avata.
Sama tilanne on monissa pikkukaupungeissa.- Anonyymi
Verkkokaupat kannattaa,nykyään ja etenkin korona aikaan. Tai loppuelämä kaikille on korona aikaa. Se on uusi normaali!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Verkkokaupat kannattaa,nykyään ja etenkin korona aikaan. Tai loppuelämä kaikille on korona aikaa. Se on uusi normaali!
Hyvää syksyä haukkukaa keskenämme ja myös hyvää kevättä 2021.Evvk heidän mitkään jutut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää syksyä haukkukaa keskenämme ja myös hyvää kevättä 2021.Evvk heidän mitkään jutut.
Niin..stipendi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin..stipendi.
Luuletko ettei sulle hiljetäjää löydy. Löytyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko ettei sulle hiljetäjää löydy. Löytyy
Kiss-salimiehen oma kulta on Veikkauksen peliautomaatti, sitä onkin mukavaa halata päivällä ja illalla onanoida itsensä uneen uneksia isoista voitoista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isän henki hangessa huutaa.
- Anonyymi
varkaus on hyvä paikka
- Anonyymi
Tosi moni varkautelainen tehnyt itsemurhan tai sortunut päihteisiin. Varkautelaiset ei fiksuja. Amiskaupunki. Päihteet näyttelee suurta osaa elämässä. Masentava kaupunki asua, aikaansa jälljessä pahasti.
- Anonyymi
Vai niin. Enpä usko.
- Anonyymi
Ja tosi moni on tehnyt itsemurhan muuttamalla varkauteen.
- Anonyymi
Mitä valitat, muuta muualle!
- Anonyymi
kavio
- Anonyymi
jakopään hihna
- Anonyymi
perunat
- Anonyymi
ontelo
- Anonyymi
savulohet
- Anonyymi
lohet
- Anonyymi
- Anonyymi
Oli lottovoitto löytää työ muualta ja ostaa asunto. Varkaudessa käyn sukua tapaamassa,en osta käydessäni mitään sieltä.
- Anonyymi
Veri vetää ammattimuusikon Varkauteen
Minä en vittu edes viitsi näille mitään esitellä ettei naurata näiden käytös ja junttius ulkomailla - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veri vetää ammattimuusikon Varkauteen
Minä en vittu edes viitsi näille mitään esitellä ettei naurata näiden käytös ja junttius ulkomaillaOllaan niin kansainvälinen kaupunki,yksi museo ja ei muuta joku Sumitomo,Andriz
Persupäättäjä vittuilee kun ei pokkuroida
Ei näytä voi ulkomailla näyttää käytös maalaisjunttitasoa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaan niin kansainvälinen kaupunki,yksi museo ja ei muuta joku Sumitomo,Andriz
Persupäättäjä vittuilee kun ei pokkuroida
Ei näytä voi ulkomailla näyttää käytös maalaisjunttitasoaKetää kiinnostaa Eräkauppa
Jossa soitetaan Miami Vice sarjan biisejä YouTubessa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketää kiinnostaa Eräkauppa
Jossa soitetaan Miami Vice sarjan biisejä YouTubessaDon Johnson vai maastotakki?
Don Johnson vai Jussi Halla-aho?
Don Johnson vai Purra🤣🤣🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Don Johnson vai maastotakki?
Don Johnson vai Jussi Halla-aho?
Don Johnson vai Purra🤣🤣🤣Ritari ässä vai Eräkauppa?🤣
Ihmemies MacGyver vai Persut? - Anonyymi
Varkaudessa kävellään niin pää perseessä ,Persuissa,vaikka pitäisi kävellä pää pilvissä ja jalat maassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varkaudessa kävellään niin pää perseessä ,Persuissa,vaikka pitäisi kävellä pää pilvissä ja jalat maassa
Kaupunki on kuin Jope Ruonansuu sivupersoona
Julkisivu normaali
Sitten kuuluu muuta mölinää somessa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupunki on kuin Jope Ruonansuu sivupersoona
Julkisivu normaali
Sitten kuuluu muuta mölinää somessaJokainen Varkautelainen voi vaikuttaa Varkauteen
Minä
Jokainen Varkautelainen voi vaikuttaa Varkauteen minä
Kämäri tehdään Varkautelaisten näköiseksi
Minun
Kaikkien Varkautelaisten oma tapahtuma
Minun - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen Varkautelainen voi vaikuttaa Varkauteen
Minä
Jokainen Varkautelainen voi vaikuttaa Varkauteen minä
Kämäri tehdään Varkautelaisten näköiseksi
Minun
Kaikkien Varkautelaisten oma tapahtuma
MinunKaikille avoin tapahtuma
Suljetut ovetpas - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikille avoin tapahtuma
Suljetut ovetpasJa kuka järkevä istuu itsenäisyyspäivän juhlassa vapaaehtoisesti
En minä ainakaan
- Anonyymi
Varkaudesta löytyy kaikki palvelut mitä varkautelainen tarvitsee.
- Anonyymi
tehtaan löyhkä, saastuneet järvet, mölökit ihmiset, autiot kadut ja prisma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tehtaan löyhkä, saastuneet järvet, mölökit ihmiset, autiot kadut ja prisma.
Miten niin saastuneet?
- Anonyymi
No moicca kaikki!
Meillä XL5 ja Meidän Gay Pojilla oli eilen ihana ilta uimahallin saunassa.
Odotamme seuraava kertaa tiedätte kyl minkä merkeissä:) - Anonyymi
öööhööö,mccdjeduölääääääääääääääääääääääää
mkrofit04 - Anonyymi
Lenkkipolkuja minä löydän aina Varkaudessa. Ihmisistä en oikein välitä. Ei ole kukaan mitään tullut sanomaankaan,että ihan hyvä on ollut käydä siellä.
- Anonyymi
Unohdit MOTONETIN! Ja onhan meillä Vekara-Varkaus kesäjuhlat! Ja hienot torit.
- Anonyymi
lenkkarit
- Anonyymi
- Anonyymi
En tule takas.
- Anonyymi
Hämmästely tuo kivaa vaihtelua elämään.
- Anonyymi
prisma
- Anonyymi
Joo itsekin 5vuotta jo muualla asunut niin kyllähän se hämmästyttää. Kesämökki on oma vielä Varkaudessa niin siellä tulee käytyä.
- Anonyymi
Onpas! Motonet avasi ja on meinaan rutosti tavaraa! Ja Tokmanni. Mitä et Warkaudesta löydä et tarvitse.
- Anonyymi
multanen
hevosen paska
niinku ihmisten paska kerrostalossa
ja sekoittunut paskaan - Anonyymi
Mökillä tulee käytyä siellä ja Lidlissä siinä mennessä. Eipä muuta.
- Anonyymi
No ei Kumpikaan hyvä paikka ole, jos joutuu Kuopiolaisten hampaisiin "silmätikuksi" niin loppu on vasta haudassa, ihme porukkaa,huutelevat parvekkeilta, naureskelevat ja puhuvat perättömiä paska juttuja ohimennen, naiset että miehet nimittelevät, keksivät typeriä nimiä uhreilleen ja niillä kutsuvat ja huutelevat, on Kuopiossa hyviäkin ihmisiä mutta tuntuu että enemmistö näitä ilkimyksiä, joilla pitäisi olla kaikki, ja jollain toisella "huonommassa asemassa olevalla" ei mitään, ja sille ne sitten nauraa ja sitä kiusaavat, että eipä Kuopiokaan mitään "kulta kaupunki" ole
- Anonyymi
Muuta Ouluun, Turkuun, Poriin tai Porvooseen, mutta kierrä Kuopio
- Anonyymi
kiertäminen loppu just tähän stop stop
- Anonyymi
tommone naamarijuttu saattas toimiakin niin eivät ainakaan
määrää 15mg opomokseja - Anonyymi
olisiko cbd hasista missä on 0 prosenttia thc?
- Anonyymi
JA MINÄKÖ OLIN NARKKAREITA KOHTTAAN NIIN MUKAVA...
- Anonyymi
Varkaus on varkaita täynnä 😂😂🤣🤣😭😭
- Anonyymi
vieläkö vesa asuu
- Anonyymi
Valitettavasti, tuu hakee se pois täältä
- Anonyymi
niin apteekkiin vein hakemaan stoppi paketin ja lainasin 5 euroo
ja - Anonyymi
ja mitä siitä sain haukut
- Anonyymi
Minä taas päinvastoin ihailen, kuinka Varkaudessa on osattu säilyttää alkuperäistä ympäristöä kanavarantoineen. Patruunojen perintö näkyy.
- Anonyymi
Onko siellä kovasti vassuja valtuustossa ja yleensä on vassut siellä enemmistön? Jos kaupunki tukeutuu liiaksi savupiipputeollisuuteen, kyllähän se harmaata on. Ei vassut osaa mitään kehittää. He junnaa vaan paikallaan koska aatteeseen ei sovi mikään yrittäjyys, innovatiivisuus sekä muut tällaiset yhteiskuntaa kehittävät asiat. Vassujen aate ei kannusta töihin, päinvastoin.
T. Yrittäjä Mikkelistä- Anonyymi
En tarkistanut tekstiä. Sori
Onko siellä kovasti vassuja valtuustossa ja ovatko vassut siellä enemmistönä muutenkin? - Anonyymi
Vassujen aate opettaa että ihmiselle kuuluu automaattisesti kaikki etuisuudet. Ei tällainen ihminen sitten lähde mielellään töihin kun saman saa tekemättä mitään. Ei hän viitsi tehdä yhtään enempää kuin välttämättä on pakko. Ei yrittää hän halua, ei työtä yhtään enempää kuin se kahdeksan tuntia on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vassujen aate opettaa että ihmiselle kuuluu automaattisesti kaikki etuisuudet. Ei tällainen ihminen sitten lähde mielellään töihin kun saman saa tekemättä mitään. Ei hän viitsi tehdä yhtään enempää kuin välttämättä on pakko. Ei yrittää hän halua, ei työtä yhtään enempää kuin se kahdeksan tuntia on.
En missään nimessä väheksy savupiipputeollisuutta sillä se on Suomen yksi kivijalka. Kuitenkin mitä enemmän maassa on pieniä ja keskisuuria yrityksiä, sitä paremmin talous voi maassa. Kaikkia tarvitaan mutta jos ei paikkakunnalla ole kuin joku valtava sellutehdas, ei tarvitse ihmetellä miksi siellä on harmaata.
- Anonyymi
Köyhien kaupunki.
- Anonyymi
micro varmaan harrastaa seksiä nytkin.
- Anonyymi
vp tissari
Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733