Erotaan aina kun on joku kiinnostava näköpiirissä, kenen kanssa alkaa vaihtelu tuntua kivalta, sitten palataan vanhaan tuttuun ja turvalliseen takaisin. Ei se ihan pettämistä voi olla jos kerran aina eroaa ensin. Mutta ei se kai ihan normaaliakaan ole.
Onko on/off suhde pettämistä?
9
237
Vastaukset
- Anonyymi
On/off suhde ei yleensä kyllä
Oo tota. Toi on laastarisuhde ennemminkin
On/offilla kuvataan riitaisaa suhdetta jossa pari eroaa useasti koska eivät tule toimeen keskenään
Esim. Matti ja Mervi Nykänen - Anonyymi
Jos on kyse on-off -suhteesta, osapuolet eivät kuitenkaan halua hyväksyä, että suhde on tullut päätökseensä.
Siksi jotkut lopulta päättävät antaa parisuhteelle vielä mahdollisuuden neuvotteluvaiheessa. He saattavat saada sovun syntymään sillä oletuksella, että molemmat “muuttuvat”.
https://www.google.fi/amp/s/askelterveyteen.com/on-off-parisuhde-vahingoittaa/amp/ - Anonyymi
Huorintekemistä se on. Pettäjä sentään saattaa olla aviossa. Yhtälailla saatanan palvelijan tekoja kumpainenkin.
- Anonyymi
Voihan tuollainen olla ihan sellainen toinen off ja toinen on ja taas toisinpäin.
Mutta et kymmeniä kertoja touta tapahtuu. Sivusta seuraillut tuollaista touhua.
Ihmettelen sitä miestä et miksi ottaa aina naisen takaisin joka kuitenkin hetken päästä taas haluaa erota. No en tiedä enkä ymmärrä, ihmettelen vain miksi toiset tuota tekee. - Anonyymi
Itse elin on/off-suhteessa ja sen ydinongelma oli miehen voimakas vaikea mustasukkaisuus joka teki jokaisesta päivästä riehuvaa tappelua.
Järki sanoi ettei tästä tuu yhtään mitään ja eihän tällaisella suhteella ole mitään tulevaisuutta herranen aika kun edes yhtä 6 tuntia jota illassa yhdessä vietimme emme pystyneet ilman raivoisaa riitaa aiheena
” kenen kans olet pettänyt mua ”
”En kenenkään, kun sä vaan kuvittelet taas”
”Älä huor valehtele. Nyt tunnusta lehmä!”
”mä en jaksa tätä enää. Tää on ollut tätä alusta asti. En ole pettänyt. Mut nyt mulle riitti. Lähe meneen. Tää tappelu loppu tähän. Et kuuntele järkee”
”En lähe yhtään mihinkään. Nyt huor tunnustat!”
”kuvittelet omassa päässäs koko jutun. En jaksa tätä enää. Koko suhtees ei järkee. Lähe meneen. En halua jatkaa suhdettamme. Tää on pelkkää tappelua. Tässä ei oo mitään järkee!”
” meet paneen jotain äijää. Siks haluut mut ulos narsistinen lehmä”
” lähe meneen. Mä en kuuntele enempää syyttömänä tätä. Täytys varmaan pettää oikeesti et ois ees oikeesti jokin syy joutua kestään tätä paskaa. Painu vttuun nyt”
Ja sitten suhde offilla 2-4 viikkoo kunnes
”Kulta anna anteeks. Mä ylireagoin. Olin vääräs. Mä lupaan muuttua. Anna vielä mahdollisuus. Lupaan että kaikki muuttuu paremmaks”
Kunnes 2 -4 päivän päästä sama tappelu ja sama lopputulos. Suhde offille
Näin ne hommat on/off suhteis etenee.
Taustalla jonkinlainen läheisriippuvuus jonka takia ei osaa irrottautua vahingoittavasta suhteesta vaan yrittää ja yrittää vaikka järki sanoo ettei toimi niin ei toimi- Anonyymi
Auts. Onneksi olet päässyt eroon kyseisestä tyypistä. Toivon ainakin että olet.
ihmetelly vaa et mitähän hyvää siinä suhteessa on kun en kuule kuin huonoja asioita.
luulis et jotain hyvää pitää olla jos aina palaa yhteen kuitenkin.
No tuollaista kohtelua ei kyllä toivoisi kenellekkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auts. Onneksi olet päässyt eroon kyseisestä tyypistä. Toivon ainakin että olet.
ihmetelly vaa et mitähän hyvää siinä suhteessa on kun en kuule kuin huonoja asioita.
luulis et jotain hyvää pitää olla jos aina palaa yhteen kuitenkin.
No tuollaista kohtelua ei kyllä toivoisi kenellekkään.Pelkäsin kai enemmän yksin elämistä kuin väkivallan uhriksi joutumista.
- Anonyymi
Aloitusviestissä kuvattu on-off, ei ole pettämistä vaan siinä parisuhde on joku kiinnekohta, turvasatama, johon palataan kun on käyty vähän maailman merillä paahtamassa. Ei osata sitoututa, mutta ei osata olla yksinkään.
- Anonyymi
Se mikä aloituksessa on. On lohdukesuhde jossa ei ole kumpikaan ihastunut
Hakevat vain seksiä ja lohtua paremman puutteessa
Suhdetyyli yleinen 18-25 vuotiaille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6315920Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?304020HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2962525- 1311816
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1311513Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3841454Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101233- 131233
Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P76962- 115935