Mihinkähän aikaan vuorokaudesta olisi paras todennäköisyys kuulla pöllön ääniä? Ja vieläkö pöllöt huhuilevat tähän aikaan keväästä?
Mihin aikaan pöllöjä?
8
3078
Vastaukset
- Kivitasku
pimeällähän ne.Vasta muutama viikko sitten kuulin kuutamo iltana.
- juho
varpuspöllö ja huuhkaja ovat aktiivisimmillaan häräissä (joko aamu tai ilta) ja muut pöllöt puhaltavat keskellä yötä..pöllöjen aktiivikausi alkaa olla lopuillaan et sulla on kiire
- ovat äänessä
Varpuspöllöt ja lapinpöllöt sekä ensimmäiset suopöllöt. Myös Sarvipöllön voi kuulla vaikka parhaiten sarvarit havaitsee kesäkuun puolivälissä poikasten kerjuuäänistä jotka kuuluvat yöllä yli 1km. Aamuyö parasta aikaa.. klo.02.00-05.00 Varpuspöllö hämäränaikaan illalla ja aamulla, ei vislaile pimeimpään aikaan..
- raptor_r
Viirupöllö huhuilee maaliskuussa aamuyön tunneilla
TOIVOTTAVASTI AUTTOI
- PÖLLÖ
...oman kokemukseni mukaan parasta aikaa tähän aikaan vuodesta on puolenyön molemmin puolin ja aamu yöstä. Ja jos satumalta asustelee eteläisessä-Suomessa suosittelen kuuntelupaikaksi Sipoonkorpea. Yö siellä niin....voi kuulla mitä tahansa. Paras kuunteluretki meikäläisellä oli: Huuhkaja, lehtopöllö, varpuspöllö, suopöllö plus bonuksena teeret pulikoi ja suihkarit metelöi. Ja kaikki samalta paikalta...Toivotaan että S.korpi säilyy korpena eikä rakennuksena....Taistelkaa sitä uhkaa vastaan. Itse en enää asu etelässä, joten pakko siirtää wastuu teille....
- Jensku007
Paras aika on ilta hämärä, mutta ole kuullut Lehtopöllön huhuilevan myös keskellä päivää. Varpuspöllön ääntä voi kuulla keväisin keskellä päivää, sillä se on päivä pöllö.
- Anonyymi
Näin omasta ikkunasta pari päivää sitten Lehtopöllön lentämässä metsään, se tapahtui yöllä.
- Anonyymi
Näin lehtopöllön 3.12 lentämässä metsään 10.00-11.00 yö aikaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2455937Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304354Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,212500Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3112279Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481461Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1741364Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611339Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331257- 351034
- 172986