Tuli ostettua käytetty pyykinpesukone joka haisee aika erikoiselle. En tiedä millä edellinen omistaja on pyykkinsä koneella pessyt, mutta sellainen voimakkaan hajuveden ja tupakanhajun sekoitus on rummussa. Pyöritin koneen nyt kerran 90 asteen lämmöllä ja normaalilla pyykinpesuaineella ja haju ehkä hieman hälveni, mutta millä ihmeellä tuon saisi sellaiseksi raikkaaksi, normaaliksi?
Vastaukset 3
- Anonyymi
Kokeile sitruunahappoa, mutta tarkista ensin koneen ohjeista kieltääkö valmistaja sen käytön. Kieltoa ei kannata uhmata, koska happo voi vahingoittaa konetta.
90-pesu on parempi ilman pesuainetta. Sen voi ajaa monta kertaa ja välillä luukut auki antaa koneen kuivua vaikka vrk:n.
Pesussa nestemäinen pesuaine saattaa liottaa paremmin zeoliitti-savea pois. - Anonyymi
Etikalla olen saanut oudon hajun pois, kun jouduin käymään itsepalvelupesulassa, ainakin valkopyykkiin esipesun jälkeen pesuveteen.
Löyhkä teki joskus huonovointiseksi, nämä pesuainejäämät hajustetuista. - Anonyymi
Ota poistoputki irti liitoksesta ja valuta pesuvesi putki suorana, lika karstoittunut putkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti6181391- 741235
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan831038Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli83986- 81949
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.52833Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk10808- 67807
Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss214724Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik35702