Miksi Isänpäivänä vietetään loka- marraskuun vaihteessa,kaiken loskakelin keskellä? Kylmää ja harmaata. Eikö olisi fiksua siirtää sitä päivää kesälle?
Isänpäivä muutos
6
246
Vastaukset
- Anonyymi
saadaan syksyyn ja harmauteen valoa kun isää muistetaan. Miksi kaikki jutut tulisi kesään sijoittaa. Kesällä on jo yllin kyllin tekemistä ja tapahtumaa .
- Anonyymi
Olen ihan samaa mieltä. Miksi isänpäivä pitää olla synkän paska kelin aikana? Eikö sitä voi siirtää vaikka elokuulle? Ketä kiinnostaa mennä loska kelissä ulos laittamaan terassille kattausta?
- Anonyymi
Kai sitä halutaan kaikille isänpäivää viettäville paska kokemus kylmässä,ja pimeässä. Et oikein pihalla grillaa..sisällä kyhjötät ja yrität nauttia tilanteesta..
- Anonyymi
Hienoa vietetään kokonutaa yhteen.Kun maraskuu on ankeaa monelle ihmiselle.Valoa ja iloa syy kokontua Isän päivän vietoon.Mieli jokaisella kirkastuu .Eikä valta sään ankeus.Tosin oma isäni on kuollut jo v.1964.Puolisoakaan ei ole joten isäinpäivää en vietä.Ei äitäkään ole. Kuoli jo 1973...
- Anonyymi
Suomen naisjärjestöt halusivat sen nykyiseen paikkaan, koska heidän mielestää ei sitä olisi pitänyt koskaan viettää ja kompromissina hyväksyivät sen sijoittamisen marraskuuhun.
- Anonyymi
Keittiö keskustelu muiden kanssa kenen Hämeen alle kkuskistetaan
Ketä tarvitaan kenkäkauppa. Aluksi3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62483- 1161688
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371431Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641263Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1191227- 1431219
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1451167- 521155
- 571081
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46979