Katsoin web Ruka sivuilta , että missä kunnossa ne rinteet on. Ei ole kovin houkuttelevan näköinen se suuri vesilätäkkö joka peittää elkein puolet laskusta?
Ihmettelen.
Vesilätäkössäkö Rukalla lasketellaan?
9
466
Vastaukset
- Anonyymi
Liekkö tuo niin nöpönnuukaa misä kurakossa ne turistit laskee mutkamäkeä. Vaan onhan se toki hulluutta näillä keleillä yrittää rinnettä pittää kunnossa
- Anonyymi
Kohta korona lätkäsee koko paikan kiinni, turhaa hommaa tekivät, parin viikon päästä kaikki suljetaan.
- Anonyymi
Hoxx kyllä paljon Rukalla käy paikallisia ei pelkästään turisteja.saadaan olla todella ylpeitä että meillä on Ruka.tsemppiä vaan Rukalle ja tulkaahan kaikki turistit plus paikalliset.t:anu 21v Kuusamo.moikataan tutut ja tuntemattomat kun nähdään
- Anonyymi
No kerroppa anu, mikä tuo vesi/jää tuossa rinteessä möllöttää.Eikö kenelläkään ole intressiä laittaa siihen lunta , vai joko lume on lopussa?
- Anonyymi
Voi hyvä isä, kun me näille säille ei voida mitään.
- Anonyymi
Joo. Koulussa opetettiin, että vesi jäätyy miinusasteessa. Meillä ei oo ollu miinuksia.
- Anonyymi
Soudellaan🚣♀️
- Anonyymi
Jo vain st.a. Pitääkö kermaperseille asfaltti vetää.
- Anonyymi
Tuollanen narukäsi sen sais tehdäkin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723113
- 602854
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322405- 802236
- 602053
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408