Onko Suomessa diesel nivoja,sellasia jotka on myyty liikkeestä dieselinä.Niitä on valmistettu pösön koneella mutta onko myyty täällä ja voiko tuoda ulkomailta.Tietysti voi,mutta saako niitä täällä kilpiin järkevällä työmäärällä.
Vastaukset 7
- Anonyymi
Voi tuoda..eriasia mitä maksaa tulleineen<< ei kait niissä paljon eroo oo nykymaailmaan,,,Päästöt on tärkeetä< aika harvinainen herkku olisi suomessa ajella diesel ;))) lata.
- Anonyymi
Ryssän romuja tuskin saa rajan yli, EU tirektiivit on ankarat??
- Anonyymi
Hyviä autoja ne on eikä romuja. Ennen Lada kuin mikään Audi, se on varma.
- Anonyymi
venäläiset on aina osanneet tehdä toimivia kulkuneuvoja ja aseita.
- Anonyymi
täältä katosi uuden tulevan Ladan esittelyt
miksi?- Anonyymi
Ei varmaan liittynyt dieselnivaan mitenkään, joten poisto aiheettomana.
- Anonyymi
Nyt on yksi diesel-Niva myynnissä nettiautossa, ellei ole jo mennyt. 1,9-litraisella dieselkoneella varustettu.
En tosin tiedä, onko myyjä itse vaihtanut siihen koneen myöhemmin.
Mutta Nivaa on kyllä muualle Euroopan markkinoille ainakin tehty myös diesel-versiona, muistaakseni Peugeotin 1,9l dieselkoneella. Eli "lisenssi-dieselinä".
Olisikin varmasti Suomessakin hyvä, jos vaan hinta olisi kohtuullinen Lada-hinta.
Koneestahan aikanaan sai ainoan isomman moitteen koeajoissakin, et tuo 1,7i on aika tehoton ja vaatisi joko 2-litraisen bensakoneen tai sitten dieselin, jos koneen koko jää alle 2 litran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.382909- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei198695- 80670
- 70639
- 50635
- 66624
- 35614
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43571