Ruokapaikkoja
Katselin ruokailupaikkoja Haapavedellä,Haapakenteleessa herkullista ruokaa,mutta ei ole merkitty erikoisruokavalioita.Opistolla Viivin salissa sama homma.Kartanon tähdessä tämä asia otettu huomioon,ja merkattu.Opinpuussa ei merkattu.Viikonloppuna ei mikään näistä ole auki.
7
252
Vastaukset
- Anonyymi
Autogrilli on viikonloppuna tälläkylällä varmin tapa saada ruokaa.
- Anonyymi
Eikä ole merkintää erikoisruokavaliosta????Onko palvelu minkälaista,joutuuko oottamaan kauan,onko ruoka hyvää,laadukasta?
- Anonyymi
Kysymällä osaavat kertoa joka paikassa. Ei siis huolta!
- Anonyymi
K-marketista saa nyt annossalaattia, suosittelen. 10 euroa kinkkukiusauksesta on liikaa
- Anonyymi
Tänne kun ei edes odoteta vieraspaikkakuntasia eikä matkailijoita varsinkaan, siksi ei ruokapaikat ole auki. Paikkakuntaset syökööt kotonaan kun työpaikkaruokailua ei välttämättä tarvi.
- Anonyymi
Äläs puhu paskaa,senkin tylyttäjä!Täällä on paljon työmiehiä jotka käyvät syömässä.Ruokapaikat on auki viikolla.Sinä et sitä päätä kuka syö missäkin ja miksi!
- Anonyymi
Toivottavasti lounaspaikat tarkastavat hiukan hintojaan alaspäin, niin minäkin alan käymään niissä silloin tällöin syömässä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisen vessakäynti suhteen alussa
Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin23315814Liikenne topissa
Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio4013562Maisa se jaksaa valehdella
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma2939506- 426748
Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.
Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones2504043