Isoa naista

Anonyymi

Käveleskelin joenrantaa, istuskellen penkeillä ja nautiskellen kesästä. Kohdalle pysähtyi tuhdin kokoinen nainen, ikääkin jo oli varmaan 20 vuotta enemmän kuin minulla. Hän tuli polkupyörällä.
Hei mitä kuuluu, hän sanoi.
Minä siihen että kuuluu olevan se trumppi menossa alamäkeen, että hyväähän tässä sitten...
Tämä iso uhkea nainen väläytti hymynsä ja sanoi iskien silmää että trumppi tässä ollaan itsekin, mutta rahaa ei tarvita. Että miten olisi jos herra hyppäisi tarakalle ellei ihan pukille, ja tulisi katsomaan miten uusi parisänkynsä kestää koeponnistuksia.
Huumorimiehiä kun ollaan ja pillunpuutekin on katoamaton luonnonvara, niin mikäs siinä.
Hän asui aivan lähellä, marketin takana kolmannessa kerroksessa.
Kiivettiin sinne.
Hän oli suuressa pusakassaan kuin kassialma, mutta kun hän sen riisui, ja näin nuo valtavan kokoiset tissit, niin mulkkuhan pompsahti vatupassiin siinä siunaamassa. Hän näki sen ja oli hyvillään. Hän sanoi että älä häpeile, näitä tissejä on kuolattu samalla tavoin jo vuosikymmeniä, ja onhan noita seisokkeja nähty, on tullut ja mennyt.
Mutta älä turhaan viivyttele ettei tuo komea seisokki vain häviä. Annas kun näytän, hän sanoi ja kiskaisi housuni alas ennenkuin ehdin reagoida mihinkään.
Samassa kuuluikin maiskahdus ja vaateripustimeni oli tuulensuojassa, noiden ihanien pehmeiden turpeiden huulien välissä, liukuen edestakaisin. Hän oli kontallaan edessäni, katsoessani alas näin vähän jo harmaantuneen hiuspäälaen, pulleat ruskean nailonin verhoamat sääret ja kantapäät. Muuta en nähnyt, mutta kulli oli maailman parhaassa paikassa...
Selkäni kaareutui kun hyvänolontunne nousi sykäyksittäin terskan kärjestä alaselkää pitkin selkäytimeen ja sieltä konehuoneeseen eli hyvänolon keskukseen.
En tiedä missä oli seitsemäs taivas mutta olettaisin että sillä hetkellä se oli hyvin lähellä. Oli aivan pakko otta tuo suuri seksisymboli kämmeneeni, tuo suuri tissi ja teelautasen kokoinen nänni, joka oli terhakasti pystyssä ja nipukka lähes viinirypäleen kokoinen.
Muuta et tarvittu, kun puoli vuotta puutetta kärsineen miehen kärsästä sylkäisi hyvän kumisaappaallisen verran tököttiä, jota myös valkuaisaineeksi kutsutaan. Hän otti sen kaiken suuhunsa.
Olin niin valtavassa kiimassa repiessäni häneltä housuja jalasta, että aorttani ei kestänyt verenpainettani ja repesi.
Viimeisinä hetkinä tajusin että jotain hajosi, mutta se valtava hekuma yhdistettynä tunteeseen kun kuuma veri levisi rintaontelossa, oli yhdessä sellainen juttu että vain kerran elämässä kokee jos kokee. Ja näin kävi.
Kuolin siihen käsi kuumassa pillussa ja pussit juuri imaistuna tyhjiin. Voiko olla parempaa tapaa lähteä....

10

4108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joen rannalla tapaa kyllä mielenkiintoisia ihmisiä.

      • Anonyymi

        Kyllähän näitä lueskelee yollä kun herää jääkaapille. Siinä voileipien ohella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän näitä lueskelee yollä kun herää jääkaapille. Siinä voileipien ohella.

        Ylioppilas.


    • Anonyymi

      Eipä ole omalle kohdalleen sattunu moista.

      • Anonyymi

        No onhan. Ihan kohdalle napsahti. Onhan sullakin tissit. Ja konehuone.


      • Anonyymi

        Luulen ettei ainakaan kahdesti satu samalle henkilölle?


    • Anonyymi

      Aika hyvin kuollut mies kirjoittaa

      • Anonyymi

        Vaatimaton puutteentunnustus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaatimaton puutteentunnustus.

        Vain välttämättömien perus-elintarpeiden puuttumisesta voi käyttää ilmaisua puute. Seksi ei ole sellainen.


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      359
      4121
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      1515
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1350
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1296
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1200
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1194
    Aihe