Kahden viikon päästä. Ei täällä jaksa joka päivä enää käydä.
Tuun ikävöimään sua taas viikon tai ehkä
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan sama.. en tunne sinua
- Anonyymi
Mitä järkeä on sanoa tuollaista, josta kukaan ei tiedä kuka. Se toinen ei tiedä sun tekevän noin. SULLA PUUTTUU TUNNISTEET!
- Anonyymi
Tunnisteet on puuttunut siitä lähtien kun ei voi pitää nikkiä.
Anonyymi kirjoitti:
Tunnisteet on puuttunut siitä lähtien kun ei voi pitää nikkiä.
Ludem lopeta toi. En jaksa olla mikää palstan sylkykuppi kun sinä tahallaan haastat riitaa sun puolison kanssa ja sitten hän tulee siitä minulle itkee kuten muutkin täällä palstalla joilla on suhde eron partaalla. En minä ole mikään parisuhde kriisi keskus. En voi muuta sanoa kuin että päätä jo milloin suostut irl keskusteluun hänen kanssaan. Siitähän te olette riidellyt. Ja sitten kun minä yritin teitä auttaa nii vittuilet minulle mieluummin kuin tarjoisit kiitoksen merkeissä yhden 🍹
- Anonyymi
KirsikkaKirsikka kirjoitti:
Ludem lopeta toi. En jaksa olla mikää palstan sylkykuppi kun sinä tahallaan haastat riitaa sun puolison kanssa ja sitten hän tulee siitä minulle itkee kuten muutkin täällä palstalla joilla on suhde eron partaalla. En minä ole mikään parisuhde kriisi keskus. En voi muuta sanoa kuin että päätä jo milloin suostut irl keskusteluun hänen kanssaan. Siitähän te olette riidellyt. Ja sitten kun minä yritin teitä auttaa nii vittuilet minulle mieluummin kuin tarjoisit kiitoksen merkeissä yhden 🍹
Soittakoot mulle niin sovitaan. Kannustaisit sovintoon niin maljan nostolle ois aihetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soittakoot mulle niin sovitaan. Kannustaisit sovintoon niin maljan nostolle ois aihetta.
Me ollaan sovinnoss rakas.
- Anonyymi
Minäkin sinua ❤
- Anonyymi
Muut kuviot pikkuhiljaa jää unholaan tämä ja muut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3652554Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata602064Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1111722- 1091425
- 761411
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1861405- 281384
- 801277
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva191253Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois401106