Tervetuloa tänne Thaimaahan vuonna 2022.

Anonyymi

Suomessa todettujen koronavirustartuntojen määrä on kohonnut jo 227 tapaukseen päivässä.
Luvut ovat olleet yhtä suuria viime keväänä.

148

2390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tosiasiassa vuonna 2025...

    • Anonyymi

      "Tervetuloa tänne Thaimaahan vuonna 2022."
      Järjestätkö vastaanottojuhlallisuudet tulijoille?

      • Anonyymi

        Mielellään juhlimme onhan se pelkkää riemua sitten kun juntit pääsee kirmaisemaan laitumelleen vuosien ihokosketuksen puutteessaan, täytyy palata asiaan kun selviää minä vuonna karkelot pidetään ja paljonko täytyy varata Karjalanpiirakoita sekä Savolaisia kalakukkoja, kuin myös Ikean lihapullia, sekä pääartistille suomalaisia nakkeja perunasalaatinkera juomana viskiä jäämurskalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielellään juhlimme onhan se pelkkää riemua sitten kun juntit pääsee kirmaisemaan laitumelleen vuosien ihokosketuksen puutteessaan, täytyy palata asiaan kun selviää minä vuonna karkelot pidetään ja paljonko täytyy varata Karjalanpiirakoita sekä Savolaisia kalakukkoja, kuin myös Ikean lihapullia, sekä pääartistille suomalaisia nakkeja perunasalaatinkera juomana viskiä jäämurskalla.

        Hmmmm. Jos itse asuisin thaimaassa naisen kanssa, jolle maksan kuukausipalkkaa vaimonani olemisesta. Niin en pitäisi itseäni noin suuressa arvossa kuten esim senssu ja 2010 pitävät?


    • Anonyymi

      Perusnegaa taas numerotohelolta. Jokos se Kalervo pääsi Suomeen vai vieläkö tulee Bangkokin kuvaa kun hän pyörii yksikseen lentokentän ja Bankkarin väliä?

      Tilanne elää. Suomi suunnittelee uusia sulkuja. Kannattaisi tehdä pian ne sulut. Tämän hetken vaatimukset tässä:

      7. Majoitusvaraus:
      7.1 Jos hakija tai perheenjäsen omistaa osakehuoneisto, lähetä:
      7.1.1 Kaksi (2) kopiota hakijan tai perheenjäsenen omistusoikeuden vahvistamisesta
      7.1.2 Notaarin (Maistraatti) alkuperäinen alkuperäiskappale kopio äskettäisestä otteesta Suomen (Virkatodistus) / Viron väestötietojärjestelmästä.
      TAI 7.2 Jos yövyt hotellissa, vuokra-asunto tai talo, ole hyvä ja lähetä
      7.2.1 Kaksi (2) kopiota varausvahvistuksesta suoraan hotellilta vähintään 75 päivän ajan tai Thaimaassa oleskelun ajan ** 14 päivän kuluttua karanteeni (ASQ) **, jossa on hotellin nimi, osoite, yhteystiedot ja verotuksen tunnusnumero
      7.2.2 Alkuperäinen yksi kopio nykyisestä tiliotteesta, jonka vähimmäissaldo on 15 000 euroa per henkilö englanniksi (vähintään viimeisten kuuden kuukauden ajalta / kunkin kuukauden lopussa vähintään 15 000 euron loppusaldo). Tiliotteessa on oltava tilin omistajan ja tilin saldo
      6. Kaksi (2) kopiota Thaimaasta voimassa olevasta sairaus- ja sairausvakuutustodistuksesta, joka osoittaa, että:
      6.1 kattaa vähintään 90 päivää (saapumispäivästäsi) tai koko Thaimaassa oleskelun ajan
      6.2 on lääketieteellistä etua Thaimaassa avohoitoon alle 40 000 bahtia
      6.3 on sairaalahoito Thaimaassa sairaalahoitoa varten, ei saa olla alle 400 000 bahtia.
      6.4 kattaa kaikki sairauskulut, mukaan lukien COVID-19, vähintään 100 000 USD

      Rokote on valmistumassa näillä hetkillä ja nämä ikävät järjestelyt loppuvat sitten lähes kerralla. Harvassa on, ketkä viitsii tuon sirkuksen hoitaa, mutta kuten sanoin, kohta tuo järjestely loppuu ja maailma aukeaa.

      Numerosensein elämään nämä ei mitenkään vaikuta. Hän istuu koneellaan ennen koronaa, koronan aikaan ja koronan jälkeen, eikä kukaan ole tulossa edes kylään.

      T 2010

      • Anonyymi

        No mutta mutta taasenko paniikkia pukkaa, laita tiliotetta ja pulahda illuusio-haave-varvasaltaaseesi, se voi helpottaa pientä sieluasi.
        Noita juttuja on ihan turha kopioida juntti Savossa, täysin merkityksettömiä edustamallesi ryhmälle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mutta mutta taasenko paniikkia pukkaa, laita tiliotetta ja pulahda illuusio-haave-varvasaltaaseesi, se voi helpottaa pientä sieluasi.
        Noita juttuja on ihan turha kopioida juntti Savossa, täysin merkityksettömiä edustamallesi ryhmälle.

        Kova on kaipuu pojalla Kuopion pattayalle, minä olen menossa Hua Hiniin.


      • Anonyymi
        Numball kirjoitti:

        Kova on kaipuu pojalla Kuopion pattayalle, minä olen menossa Hua Hiniin.

        Tuleeko kuvia vai palasiko se huaralan mies jo Suomeen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta mutta taasenko paniikkia pukkaa, laita tiliotetta ja pulahda illuusio-haave-varvasaltaaseesi, se voi helpottaa pientä sieluasi.
        Noita juttuja on ihan turha kopioida juntti Savossa, täysin merkityksettömiä edustamallesi ryhmälle.

        Minä kuuntelen Satumua tango ja haaveilen Thaimaasta.


    • Anonyymi

      Finnair ennakoi sitä ettei Thaimaaseen lennetä lähiaikona ja on perunut hyvin paljon suoria lentoja Bangkokiin ja käyttää nyt British Airwayta yhteistyökumppanina,matkaaika pitenee rutkasti

      • Anonyymi

        Lentoreitti ei ole mikään ongelma kun puhutaan yli 60 päivää kestävästä matkasta. Tuo paperisota eniten ärsyttää. Jopa enemmän kuin se karanteeni.


      • Anonyymi

        Thaimaan valtio tilaa lennon yhtiöltä, johon se antaa tarvittavat luvat, ja vaatii lentoyhtiöltä tiettyjä covid-19 toimenpiteitä, finnair ei kuulu listaan, reittilentoja ei sallita thaimaahan lainkaan... finnair on peruuttanut kaikki lennot ensivuoden kevääseen. Odottavan aika on pitkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Thaimaan valtio tilaa lennon yhtiöltä, johon se antaa tarvittavat luvat, ja vaatii lentoyhtiöltä tiettyjä covid-19 toimenpiteitä, finnair ei kuulu listaan, reittilentoja ei sallita thaimaahan lainkaan... finnair on peruuttanut kaikki lennot ensivuoden kevääseen. Odottavan aika on pitkä.

        Entäs sitten qatarilainen ja turkkilainen yhtiö,kuuluvatko ne listaan,jos eivät niin lisää peruutuksia on tulossa


      • Anonyymi

        Thaimaahan, Thai maa, Thaimaa.


    • Anonyymi

      Käyttää siis apuna Cathay Pasific-yhtiötä,ei brittiä

    • Anonyymi

      Tuli tänään Finnairilta postia että ovat peruneet joulukuun lentoni Bangkokkiin.

      Harmi, muttei tässä auta muu kuin odotella. Ensi vuonna sitten pitkälle reissulle Pattayalle jos tänä vuonna ei pääse.

    • Anonyymi

      Suosittelen lämpimästi suomalaisyrittäjiä sekä bisnesverkostoista kiinnostuneita liittymään mukaan. Toiminta on erittäin aktiivista, pääosin Bangkokissa, mutta jäsenien kiinnostuksen mukaan voimme aktivoida toimintaa muilla alueilla.
      https://thaifin.org/our-services/

    • Anonyymi

      Kiitos T2010 infosta!

    • Anonyymi

      Eihän sinne kukhaan nii kauan ku karanteeniin joutuu :(

    • Anonyymi

      Suomen tilanne.
      Ilmoitettuja tapauksia yhteensä: 11 049
      Tuoreimman neljäntoista päivän seurantajakson aikana (21.9.–4.10.) todettiin 1 719 uutta tautitapausta.
      Edellisellä neljäntoista päivän seurantajaksolla (7.–20.9.) vastaavat luvut olivat 817 uutta tapausta.
      7.9.2020. lukien siis 2 536 tapausta kun yhteensä 11 049.
      Siis yhden noin kuukauden aikana yli 25 % tautisia verrattuna koko ajanjakson tapauksiin.
      Neidon on aivan turha kopioida säännöksiä, Pattayan rakkaat saa haaveilla vielä kauan paratiisistaan kuten nussunen lausui, onhan teillä videoita.

    • Anonyymi

      Karanteeni pudotetaan kymmeneen päivään. Finski ei lentele vähään aikaan Bangkokiin, mutta muilla kyydeillä pääsee pomppulennoilla.

      Stadin Thaimaan lähetystön sivulta näkee paperivaatimukset. Kuten todettua, tilanne elää.

      Hoitomenetelmät alkaa olemaan sillä mallilla että koronaan kuolee enää vain kaikkein huonokuntoisimmat lerpat. Rokote on todennäköisesti tässä kuussa markkinoilla.

      On mahdollista että Thaimaa on jouluksi auki kokonaan. Sitten täällä on kaikkien aikojen bileet! Lämpimästi tervetuloa Thaimaahan! <3

      T 2010

      • Anonyymi

        Sinä ja sun markkinas, noita sun juttujas on kiva lukee, pidäs ny vaan kuules niitä markkinoitas ja kaikkien aikojen bileitäs Pattayan rakkaittes kanssa siellä .... en viitsi sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä ja sun markkinas, noita sun juttujas on kiva lukee, pidäs ny vaan kuules niitä markkinoitas ja kaikkien aikojen bileitäs Pattayan rakkaittes kanssa siellä .... en viitsi sanoa.

        Katkera himarunkkari porsas-amalia taas toivomassa pahaa kaikille, koska oma elämä on kuralla vatsan lisäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katkera himarunkkari porsas-amalia taas toivomassa pahaa kaikille, koska oma elämä on kuralla vatsan lisäksi.

        Lue Neito orkesterisi kirjoituksia ja päättele edustamasi taso.


      • Anonyymi

        Mitään muutosta maahatulosääntöihin ei ole tullut pariin viikkoon, hieman silloin höllennettiin spesial viisumin ehtoja, lähinnä rahaa pitää olla min. 15.000 euroa 6 kk pankkitilillä siis omalla ennen matkan alkua, karanteeni on 14 vrk, omalla kustannuksella, 400.000 bahtia vakuutus thaimaalaisesta yhtiöstä, covid vakuutus muistaaksenii 1 mil. usd, matkavakuutus ei käy jos on tarkoitus maassa olla yli 180 vrk, vakuutus pitää olla voimassa koko matkan ajan ja maksettu etukäteeen, lisäksi sinun pitää anoa thaimaan suurlähetystön kautta maahantulolupaa ulokominesteriöltä suomalaiten osalta homma menee kiville koska thaimaanhaan ei lasketa henkilöitä maista joissa on yli 8 tartuntaa 100.000 henkeä kohti...
        Joten yksinäisyys ei Kuopiossa tuotapikaa helpota, onneksi on kuitenkin palsta olemassa.
        By NumBall


      • Anonyymi

        Mitähän tämä reppana jauhaa tuosta rokoteesta, eihän ole vielä yhtään aihioitakaan valmiina ellei oteta huomioon venäläistä rokotetta, joka ei saa kansainvälistä myyntilupaa... muistaakseni staasi kolmosessa on 10 kunta rokotetta staaasi kakkosessa 2-3 kolmosessa ei yhtään, staasi kolmosesta myyntilupaan menee vielä vuosi tai kaksi, jos kaikki menee hyvin voimme odottaa toimivaa rokotetta noin vuoden kuluttua, mutta sekin on hyvin kyseenalaista, itseasiassa kun toimiva rokote on joskus saatavana voi olla virus muuntunut niin paljon että siitä ei ole mitään apua. Sama ilmiö kuin näissä kausilenssuissa, joka vuosi tarvitaan uudet vermeet.

        Lienee viisasta jokaisen harkita kohdallaan mitä itselleen tarkoittaa uusi normaali, mitä se sitten itseasiassa edes on en tiedä aika näyttää... varsinkin näiden pattayarakkaiden osalta, ja hieman rakentaa elämänsä arvoja muun kuin vuokraperseen varaa, paluuta vanhaan normaaliin tuskin koskaan enää on.
        By NumBall


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän tämä reppana jauhaa tuosta rokoteesta, eihän ole vielä yhtään aihioitakaan valmiina ellei oteta huomioon venäläistä rokotetta, joka ei saa kansainvälistä myyntilupaa... muistaakseni staasi kolmosessa on 10 kunta rokotetta staaasi kakkosessa 2-3 kolmosessa ei yhtään, staasi kolmosesta myyntilupaan menee vielä vuosi tai kaksi, jos kaikki menee hyvin voimme odottaa toimivaa rokotetta noin vuoden kuluttua, mutta sekin on hyvin kyseenalaista, itseasiassa kun toimiva rokote on joskus saatavana voi olla virus muuntunut niin paljon että siitä ei ole mitään apua. Sama ilmiö kuin näissä kausilenssuissa, joka vuosi tarvitaan uudet vermeet.

        Lienee viisasta jokaisen harkita kohdallaan mitä itselleen tarkoittaa uusi normaali, mitä se sitten itseasiassa edes on en tiedä aika näyttää... varsinkin näiden pattayarakkaiden osalta, ja hieman rakentaa elämänsä arvoja muun kuin vuokraperseen varaa, paluuta vanhaan normaaliin tuskin koskaan enää on.
        By NumBall

        Siis covid vakuutus 100.000 usd ei miljoona, jos matka yli 180 vrk, suomalainen matkavakuutus ei käy, lisäksi pitää olla yhtiöltä eng, kielinen todistus että korvaavat matkallaoloajan, sekä 100.000 usd asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis covid vakuutus 100.000 usd ei miljoona, jos matka yli 180 vrk, suomalainen matkavakuutus ei käy, lisäksi pitää olla yhtiöltä eng, kielinen todistus että korvaavat matkallaoloajan, sekä 100.000 usd asti.

        Myös suomalaiset voivat matkustaa Thaimaahan uudella STV viisumilla. Valitettavsti ainoa helpotus on, ettei vaadita 50 vuoden ikää ja rahaa pitää olla tilillä vain 15.000 euroa. Muutoin vaaditaan thaimaalainen vakuutus 400.000 THB saakka ja lisäksi covid vakuutus 100.000 USD saakka, joka voi olla myös suomalaisesta yhtiöstä.
        Viisumi vaatii rikosrekisteriotteen, kaavamaisen lääkärintodistuksen leprasta ym.
        Pitää myös osoittaa asunnon omistus tai hotellivaraus ainakin 75 päiväksi.
        Tarvitaan lisäksi maahantulolupa, joka edellyttää selvitystä vakuutuksesta ym ja sen jälkeen lento tapahtuu embassyn osoittamalla lennolla ja matkustaja joutuu suorittamaan 14 päivän karanteenin omalla kustannuksellaan ASQ hotellissa.
        Ei hyvä, mutta on se joillekin mahdollisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis covid vakuutus 100.000 usd ei miljoona, jos matka yli 180 vrk, suomalainen matkavakuutus ei käy, lisäksi pitää olla yhtiöltä eng, kielinen todistus että korvaavat matkallaoloajan, sekä 100.000 usd asti.

        Myös suomalaiset voivat matkustaa Thaimaahan uudella STV viisumilla. Valitettavsti ainoa helpotus on, ettei vaadita 50 vuoden ikää ja rahaa pitää olla tilillä vain 15.000 euroa. Muutoin vaaditaan thaimaalainen vakuutus 400.000 THB saakka ja lisäksi covid vakuutus 100.000 USD saakka, joka voi olla myös suomalaisesta yhtiöstä.
        Viisumi vaatii rikosrekisteriotteen, kaavamaisen lääkärintodistuksen leprasta ym.
        Pitää myös osoittaa asunnon omistus tai hotellivaraus ainakin 75 päiväksi.
        Tarvitaan lisäksi maahantulolupa, joka edellyttää selvitystä vakuutuksesta ym ja sen jälkeen lento tapahtuu embassyn osoittamalla lennolla ja matkustaja joutuu suorittamaan 14 päivän karanteenin omalla kustannuksellaan ASQ hotellissa.
        Ei hyvä, mutta on se joillekin mahdollisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös suomalaiset voivat matkustaa Thaimaahan uudella STV viisumilla. Valitettavsti ainoa helpotus on, ettei vaadita 50 vuoden ikää ja rahaa pitää olla tilillä vain 15.000 euroa. Muutoin vaaditaan thaimaalainen vakuutus 400.000 THB saakka ja lisäksi covid vakuutus 100.000 USD saakka, joka voi olla myös suomalaisesta yhtiöstä.
        Viisumi vaatii rikosrekisteriotteen, kaavamaisen lääkärintodistuksen leprasta ym.
        Pitää myös osoittaa asunnon omistus tai hotellivaraus ainakin 75 päiväksi.
        Tarvitaan lisäksi maahantulolupa, joka edellyttää selvitystä vakuutuksesta ym ja sen jälkeen lento tapahtuu embassyn osoittamalla lennolla ja matkustaja joutuu suorittamaan 14 päivän karanteenin omalla kustannuksellaan ASQ hotellissa.
        Ei hyvä, mutta on se joillekin mahdollisuus.

        Tämähän ei koske Pattayan rakkaita kuitenkaan.


      • Anonyymi

        Resupetteri ihan ilokseni voin kertoa että olen thaimaassa ollessani sairastanut koronan sekä denguen onneksi en samaan aikaan, kummastakin on diagnoosi, bangkok hospitalista...
        Sinua kiinnittäisin huomiota sinun marssikestävyyteen, kumpikin sairaus on ollut ikäviä mutta eivät kovin pahoja, minulla on maksa kunnossa joka on suurin syy että viruspohjaisista tartunnoista tulee onglemia, jos sinulla kuten juopoilla on tapana maksa arvot on koholla koko ajan, minulla kumpikin sairaus nosti olennaisesti maksa-arvoja, noin 100 kertaiseksi normaaliin nähden, mutta jos ne on dokaamisen takia jo koholla, silloin ollaan yksikertaisesti kusessa, minulla ei ollut, vaan ne on aina olleet koholla, tulee melkotarkkaan sama onglema kun tällä kuuluisalla Miikalla, kun maksa ei pysty poistamaan verestä viruksen tai alkoholin muodostamaa kemikaalia, sen toiminta heikkenee, kunnes se loppuu kokonaan...
        ja sitten ollaankin kalkkiviivoilla ensin menee maksa, sitten munuaiset, ja sitten gameover... '
        samaa aiheuttaa, viina tietyt virukset, joidenkin eläimien purema tai pisto...
        Juopolla on se ongelma että vaikka lopetat viinanjuonnin, maksa on jo vaurioitunut ja siellä on paljon arpikudosta, joka ei pysty hoitamaan maksalle tarkoitettuja tehtäviä, ja kierre on valmiina, lisäksi toleranssin nousu viittaa samaan asiaan.
        Minulla ei ole koskaan ollut alkoholiongelmaa, ja maksa-arvot on aina olleet hyvät... ne oli noin viikon koholla, sitten ne palasivat sillä normaali tasolla jos olisin pilannut maksani olisin todennäköisesti ollut huomattavasti enemmän sairaan...

        Niinkuin sanoin kumpikaan sairaus ei sinänsä olleet kovin pahoja, minulla ja vaimolla oli tuossa covidissa tarkaalleen samat oireet, hänellä oireet alkoivat noin 12 tuntia minun jälkeen, kummallakaan ei ollut hengitysoireita ainoastaan hyvin kova vatsakipu ja hieman kuumetta, ja hajua ja makuaisti hieman heikentyi... vaimoni on minua vajaa 15 vuotta nuorempi.

        Joten pidäppä poju huolta lerpastasi, voi olla seuraavana jonossa... mitä tosin en toivo...

        Muuten ihmettelen asumistasi täällä et ole saannut kertomasi mukaan mitään trooppisia ongelmia, minua on pistänyt joko käärme tai hämppy, ja itket että olen kotona ja pimeässä huoneessa ilman ilmastointia kun olen mielestäsi köyhä, miten sinulla asiat oikeasti sitten on kun laittelet selvästi hotellista varvaskuvia, ja autossasi on ratti väärällä puolella, lisäksi ilmassa leijuva kartta konsolissa, sekopää sinä olet..100% varmuudella. Enkä ole unohtanut osakaslainaakaan...
        By NumBall


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue Neito orkesterisi kirjoituksia ja päättele edustamasi taso.

        Tottahan toi on voi sen kauniinminkin sanoa. Katkera inhottava ihmonen jolla ei ole elämää eikä mitään muutakaan.
        Onko sinulla mitään mahdollisuutta vaihtaa elän suuntaa. Hyvä alku olisi jos lopettaisit tällä palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Resupetteri ihan ilokseni voin kertoa että olen thaimaassa ollessani sairastanut koronan sekä denguen onneksi en samaan aikaan, kummastakin on diagnoosi, bangkok hospitalista...
        Sinua kiinnittäisin huomiota sinun marssikestävyyteen, kumpikin sairaus on ollut ikäviä mutta eivät kovin pahoja, minulla on maksa kunnossa joka on suurin syy että viruspohjaisista tartunnoista tulee onglemia, jos sinulla kuten juopoilla on tapana maksa arvot on koholla koko ajan, minulla kumpikin sairaus nosti olennaisesti maksa-arvoja, noin 100 kertaiseksi normaaliin nähden, mutta jos ne on dokaamisen takia jo koholla, silloin ollaan yksikertaisesti kusessa, minulla ei ollut, vaan ne on aina olleet koholla, tulee melkotarkkaan sama onglema kun tällä kuuluisalla Miikalla, kun maksa ei pysty poistamaan verestä viruksen tai alkoholin muodostamaa kemikaalia, sen toiminta heikkenee, kunnes se loppuu kokonaan...
        ja sitten ollaankin kalkkiviivoilla ensin menee maksa, sitten munuaiset, ja sitten gameover... '
        samaa aiheuttaa, viina tietyt virukset, joidenkin eläimien purema tai pisto...
        Juopolla on se ongelma että vaikka lopetat viinanjuonnin, maksa on jo vaurioitunut ja siellä on paljon arpikudosta, joka ei pysty hoitamaan maksalle tarkoitettuja tehtäviä, ja kierre on valmiina, lisäksi toleranssin nousu viittaa samaan asiaan.
        Minulla ei ole koskaan ollut alkoholiongelmaa, ja maksa-arvot on aina olleet hyvät... ne oli noin viikon koholla, sitten ne palasivat sillä normaali tasolla jos olisin pilannut maksani olisin todennäköisesti ollut huomattavasti enemmän sairaan...

        Niinkuin sanoin kumpikaan sairaus ei sinänsä olleet kovin pahoja, minulla ja vaimolla oli tuossa covidissa tarkaalleen samat oireet, hänellä oireet alkoivat noin 12 tuntia minun jälkeen, kummallakaan ei ollut hengitysoireita ainoastaan hyvin kova vatsakipu ja hieman kuumetta, ja hajua ja makuaisti hieman heikentyi... vaimoni on minua vajaa 15 vuotta nuorempi.

        Joten pidäppä poju huolta lerpastasi, voi olla seuraavana jonossa... mitä tosin en toivo...

        Muuten ihmettelen asumistasi täällä et ole saannut kertomasi mukaan mitään trooppisia ongelmia, minua on pistänyt joko käärme tai hämppy, ja itket että olen kotona ja pimeässä huoneessa ilman ilmastointia kun olen mielestäsi köyhä, miten sinulla asiat oikeasti sitten on kun laittelet selvästi hotellista varvaskuvia, ja autossasi on ratti väärällä puolella, lisäksi ilmassa leijuva kartta konsolissa, sekopää sinä olet..100% varmuudella. Enkä ole unohtanut osakaslainaakaan...
        By NumBall

        Miksi sä satuilet tänne. Mitä sä niin kuin saat tästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän tämä reppana jauhaa tuosta rokoteesta, eihän ole vielä yhtään aihioitakaan valmiina ellei oteta huomioon venäläistä rokotetta, joka ei saa kansainvälistä myyntilupaa... muistaakseni staasi kolmosessa on 10 kunta rokotetta staaasi kakkosessa 2-3 kolmosessa ei yhtään, staasi kolmosesta myyntilupaan menee vielä vuosi tai kaksi, jos kaikki menee hyvin voimme odottaa toimivaa rokotetta noin vuoden kuluttua, mutta sekin on hyvin kyseenalaista, itseasiassa kun toimiva rokote on joskus saatavana voi olla virus muuntunut niin paljon että siitä ei ole mitään apua. Sama ilmiö kuin näissä kausilenssuissa, joka vuosi tarvitaan uudet vermeet.

        Lienee viisasta jokaisen harkita kohdallaan mitä itselleen tarkoittaa uusi normaali, mitä se sitten itseasiassa edes on en tiedä aika näyttää... varsinkin näiden pattayarakkaiden osalta, ja hieman rakentaa elämänsä arvoja muun kuin vuokraperseen varaa, paluuta vanhaan normaaliin tuskin koskaan enää on.
        By NumBall

        Oli uusi normaali mikä tahansa, niin perseen vuokraus ei thaimaasta eikä tältä maapallolta tule loppumaan.

        Vaikka jokaiselle isaanin tyllerölle lyötäisiin ensvuoden alusta 8000e kämmeneen kerran kuukaudessa, on aina oleva tylleröitä jotka tykkää tosta ittensä vuokraus hommasta, sen aiheuttamasta resonoinnista ja haluaa tienata vähän enemmän kun sisarensa

        Ihmisluonto kun sattuu olemaan tälläinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli uusi normaali mikä tahansa, niin perseen vuokraus ei thaimaasta eikä tältä maapallolta tule loppumaan.

        Vaikka jokaiselle isaanin tyllerölle lyötäisiin ensvuoden alusta 8000e kämmeneen kerran kuukaudessa, on aina oleva tylleröitä jotka tykkää tosta ittensä vuokraus hommasta, sen aiheuttamasta resonoinnista ja haluaa tienata vähän enemmän kun sisarensa

        Ihmisluonto kun sattuu olemaan tälläinen.

        Varmaan joo joskin tavaran arvo yleensä laskee kuin ikää tulee, yksikään huora ei ole vielä nainut itseään rikkaaksi, sairaaksi kyllä useampi... mikä helvetin 8000 euroa, idiootti tuo on thaikun usean vuoden palkka jos töitä sattuu olemaan, perseenmyynti on ostajalle aina toisen hädänalaisentilan hyödyksikäyttöä, ja jos jokaiselle thaimaan vosulle taattaisiin edes 500 euron tulot kuukaudessa, pattayalla hyvin harva myisi enää persettään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan joo joskin tavaran arvo yleensä laskee kuin ikää tulee, yksikään huora ei ole vielä nainut itseään rikkaaksi, sairaaksi kyllä useampi... mikä helvetin 8000 euroa, idiootti tuo on thaikun usean vuoden palkka jos töitä sattuu olemaan, perseenmyynti on ostajalle aina toisen hädänalaisentilan hyödyksikäyttöä, ja jos jokaiselle thaimaan vosulle taattaisiin edes 500 euron tulot kuukaudessa, pattayalla hyvin harva myisi enää persettään.

        Keskimääräinen thaimaalaisen tulo on 12.000 bahtia kuukaudessa, eli siin 300 euron tietämillä.


    • Anonyymi

      "Tervetuloa tänne Thaimaahan vuonna 2022."

      Tarjotaanko tervetulojuhlassa suomalaisen ripsipiirakan mallilla tehtyjä karjalanpiirakoita? Entä munavoi?

    • Anonyymi

      Hoivakodin lerppis koettaa antaa ymmärtää että se vakuutus maksaa 100 tuhatta dollaria. Se maksaa noin 80 euroa per kuukausi se matkavatkuutus, joka sisältää koronavakuutuksen. Saa jokaisesta vakuutusyhtiöstä Suomesta.
      Lisäkustannukset tällä hetkellä parin kuukauden lomaan reippaan tonnin ja se sisältää jo karanteenihotellin. Kohta halpenee sekin. Rokotteen osalta on enää päivistä kyse.

      • Anonyymi

        Matkavakuutus tulee kyseeseen ainoastaan erillisellä todistuksella ja maksimissaan 180 vrk, 180 vrk jälkeen kaikki suomen matkavakuutukset on mitättömiä...
        By NumBall


    • Anonyymi

      Numeromies on synkkänä. Entinen omaishoitaja ei laita enää kuvia ja Kalervo tuli Suomeen. Siltäkään ei saa enää kuvia. Nyt joutuu totaalisesti tyytymään farmasian tuotteisiin ja mielikuvitukseen.

      • Anonyymi

        Elämä on kovaa ja yksinäistä numerosensei- reppanalla. Lääkkeiden päivitys on vähän turhaa hänelle koska hän valehtelee varmasti lääkärillekin.

        Minä voin kyllä laittaa kuvia silloin tällöin. Haettiin eilen vaimon veljen kanssa lihaa marinoitumaan tämäniltaiseen pikku synttärijuhlaan. fsvpjV

        Teen bravuurini eli riisikasvis- täytteisiä paprikoita ja kylkeen naudan suikaleita. Reilusti chiliä, valkosipulia, inkivääriä ripsaus, cashewpähkinää ja tamarindia. Tarjoillaan puun lehdellä.

        Jälkiruoaksi jätskiä mangon ja ananaksen sekä suklaakastikkeen kanssa. On myös spray- kermavaahtoa ja vohveleita.

        T 2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämä on kovaa ja yksinäistä numerosensei- reppanalla. Lääkkeiden päivitys on vähän turhaa hänelle koska hän valehtelee varmasti lääkärillekin.

        Minä voin kyllä laittaa kuvia silloin tällöin. Haettiin eilen vaimon veljen kanssa lihaa marinoitumaan tämäniltaiseen pikku synttärijuhlaan. fsvpjV

        Teen bravuurini eli riisikasvis- täytteisiä paprikoita ja kylkeen naudan suikaleita. Reilusti chiliä, valkosipulia, inkivääriä ripsaus, cashewpähkinää ja tamarindia. Tarjoillaan puun lehdellä.

        Jälkiruoaksi jätskiä mangon ja ananaksen sekä suklaakastikkeen kanssa. On myös spray- kermavaahtoa ja vohveleita.

        T 2010

        Tahtoo karjalanpiirakoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämä on kovaa ja yksinäistä numerosensei- reppanalla. Lääkkeiden päivitys on vähän turhaa hänelle koska hän valehtelee varmasti lääkärillekin.

        Minä voin kyllä laittaa kuvia silloin tällöin. Haettiin eilen vaimon veljen kanssa lihaa marinoitumaan tämäniltaiseen pikku synttärijuhlaan. fsvpjV

        Teen bravuurini eli riisikasvis- täytteisiä paprikoita ja kylkeen naudan suikaleita. Reilusti chiliä, valkosipulia, inkivääriä ripsaus, cashewpähkinää ja tamarindia. Tarjoillaan puun lehdellä.

        Jälkiruoaksi jätskiä mangon ja ananaksen sekä suklaakastikkeen kanssa. On myös spray- kermavaahtoa ja vohveleita.

        T 2010

        Facekaveri kun ei kuitenkaan ole ottamassa synttärijuhlista aijattavaa allasalueelta.
        Kuvia voit laittaa silloin tällöin mutta et koskaan mitään todellista ja koko orkesterisi uskoo aivan moilasena sun illuusios.

        Heh. naudan suikale.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämä on kovaa ja yksinäistä numerosensei- reppanalla. Lääkkeiden päivitys on vähän turhaa hänelle koska hän valehtelee varmasti lääkärillekin.

        Minä voin kyllä laittaa kuvia silloin tällöin. Haettiin eilen vaimon veljen kanssa lihaa marinoitumaan tämäniltaiseen pikku synttärijuhlaan. fsvpjV

        Teen bravuurini eli riisikasvis- täytteisiä paprikoita ja kylkeen naudan suikaleita. Reilusti chiliä, valkosipulia, inkivääriä ripsaus, cashewpähkinää ja tamarindia. Tarjoillaan puun lehdellä.

        Jälkiruoaksi jätskiä mangon ja ananaksen sekä suklaakastikkeen kanssa. On myös spray- kermavaahtoa ja vohveleita.

        T 2010

        Vaimosi kävi ostamassa possua siitä saa hyvää ruokaa jos osaa laittaa, taidan kaiken muun mutta ruuanlaittoa en ole koskaan harrastanut syömistä kyllä, laaturuokaa jonka osaan kokemuksellani kyllä erottaa, ruokapaikka ei ole olennainen laatu on... tänään kävin ostamassa vähän vastaavalaiselta torilta porsaanlihalla täytettyä hieman paprikannäköistä vihannesta, tämä vihannes on hieman oudon makuinen minun suuhun mutta syötyä tuli.

        En varoita sinua turhasta jos olet dokannut aikasemmin paljon, ja maksa on siitä saanut siipeensä, korona voi olla sinulle kohtalokas, jos viina on arpeuttanut maksaa... tämä on tosi kuin vesi, tosin maksa pysyy korjaamaan pienet vauriot itse mutta jo perjantaipullo useita vuosia nautittuna aiheuttaa maksakirroosia, eikä sen kanssa ole leikkimistä.

        Ei ole tarpeen tarkastella lääkitystä, yksi kihtilääke ja aspiriin ei vaadi edes reseptiä.

        En minä edelleenkään tunne ketään Kalervoa, ja olen hua hinissä... 100% varmuudella.

        Eläkä petteri jatkuvasti anna tänne väärää tietoa, tai tarkasta sen alkuperä, olen lukenut tuosta 10 vrk karanteenista, ja se on suunnitteluasteella, eikä se todennäköisesti koskaan tule voimaan, tarvetta olisi saada ihmisiä tänne, mutta ei koronaa... siinä aikamoinen haaste...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimosi kävi ostamassa possua siitä saa hyvää ruokaa jos osaa laittaa, taidan kaiken muun mutta ruuanlaittoa en ole koskaan harrastanut syömistä kyllä, laaturuokaa jonka osaan kokemuksellani kyllä erottaa, ruokapaikka ei ole olennainen laatu on... tänään kävin ostamassa vähän vastaavalaiselta torilta porsaanlihalla täytettyä hieman paprikannäköistä vihannesta, tämä vihannes on hieman oudon makuinen minun suuhun mutta syötyä tuli.

        En varoita sinua turhasta jos olet dokannut aikasemmin paljon, ja maksa on siitä saanut siipeensä, korona voi olla sinulle kohtalokas, jos viina on arpeuttanut maksaa... tämä on tosi kuin vesi, tosin maksa pysyy korjaamaan pienet vauriot itse mutta jo perjantaipullo useita vuosia nautittuna aiheuttaa maksakirroosia, eikä sen kanssa ole leikkimistä.

        Ei ole tarpeen tarkastella lääkitystä, yksi kihtilääke ja aspiriin ei vaadi edes reseptiä.

        En minä edelleenkään tunne ketään Kalervoa, ja olen hua hinissä... 100% varmuudella.

        Eläkä petteri jatkuvasti anna tänne väärää tietoa, tai tarkasta sen alkuperä, olen lukenut tuosta 10 vrk karanteenista, ja se on suunnitteluasteella, eikä se todennäköisesti koskaan tule voimaan, tarvetta olisi saada ihmisiä tänne, mutta ei koronaa... siinä aikamoinen haaste...

        Sama Suomessa. Karanteeni lyhenee. Thaimaassa myös.
        https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/2d45b6e4-149c-4bfb-8f20-f1e71f915a52
        Laitahan pari kuvaa tulemaan tältä päivältä niin uskotaan että olet Hua Hinissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama Suomessa. Karanteeni lyhenee. Thaimaassa myös.
        https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/2d45b6e4-149c-4bfb-8f20-f1e71f915a52
        Laitahan pari kuvaa tulemaan tältä päivältä niin uskotaan että olet Hua Hinissa.

        Miten iltisuutinen vaikuttaa siihen että juntti matkustaisi thaimaahan.

        Miksi kinut kuvia joita leijuviksi nimität oli ne sitten mitä tahansa jonkun muun kuin illuusioidolisi?


    • Anonyymi

      Kuka haluaa matkustaa kehitysmaahan?

      • Anonyymi

        Miksi olet kertomassa asiasta kehitysmaan palstalla, jos et sinne halua matkustaa.


    • Anonyymi

      Toivottavasti matkustusehtoja höllennetään, ennenkuin ihmisille tulee nälkä Thaimaassa.

      Toisaalta koronatestit pitäisi olla pakollisia koneeseen menijöille.

      • Anonyymi

        Ihmisillä on jo nälkä thaimaassa.


    • Anonyymi

      Tämä viikko on eläinten viikko ja sen huomaa lerppiksen aktiivisuudesta. Hua Hinin pappa on tullut Suomeen ja rähjä on ihan raivona 2010:n Thaimaan kuvista ja muiden tulevien matkojen suunnittelusta. Lerppis tekee kaikkensa että Thaimaahan pääsy kuulostaisi mahdollisimman vaikealta. Maailman kateellisin himatumputtaja ja juovuksissa melkein aina. Ei mene enää kauaa kun paratiisin portit aukeaa! Sitä suurempi jälleennäkemisen riemu mitä kauemmin kestää ja sitä kamalampaa se on superkateelliselle deekulle Suomessa. Muistetaan laittaa sitten tänne paljon kuvia matkoilta, Pattayan ystävät! Ne vie tuon huutelijan syviin vesiin joka kerta!

      • Anonyymi

        Voisit itse olla aktiivisempi tuossa lerppasi ajattelussa ja kirjoittelussa, koska päiväkirjoituksesi eivät vielä nouse satoihin vaan pysyy ainoastaan kymmenissä.
        Mutta mikä parasta rakkaat Pattayan ystävät, muistakaa toki lerppaanne sitten kun paratiisin ovat aukeaa, mitäpä muuta paratiisissa olisi ajateltavaa kuin lerppa.


      • Anonyymi

        Syviin vesiin reppana... juttusi osui mutta hieman toisesta näkökulmasta, haaveile sinä vaan paratiisistäsi odottavan aika vaan on hyvin pitkä... paljon kuvia voi vittu.... By NumBall


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syviin vesiin reppana... juttusi osui mutta hieman toisesta näkökulmasta, haaveile sinä vaan paratiisistäsi odottavan aika vaan on hyvin pitkä... paljon kuvia voi vittu.... By NumBall

        Noh mitä sanankäyttöä Numba, vittumikäidiootti on parempi.
        Hymyä aiheutti myös tuo kuvajuttu kuvattomalta, jonka ainoa kuvakiinnostus on nämä neito kympin heh .... en sano.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh mitä sanankäyttöä Numba, vittumikäidiootti on parempi.
        Hymyä aiheutti myös tuo kuvajuttu kuvattomalta, jonka ainoa kuvakiinnostus on nämä neito kympin heh .... en sano.

        Olen pahoillani käyttämästäni sanasta pyydän vilpittömästi anteeksi, mutta tuo syvät vedet osui kohteeseen mutta ei samalla tavalla mitä tämä idiootti sillä tarkoitti... Kävin muuten siam paragon sea worldissa pari päivää sitten, upea paikka... siis todella vai oikein valokuvia syvistä vesistä.
        By NumBall


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pahoillani käyttämästäni sanasta pyydän vilpittömästi anteeksi, mutta tuo syvät vedet osui kohteeseen mutta ei samalla tavalla mitä tämä idiootti sillä tarkoitti... Kävin muuten siam paragon sea worldissa pari päivää sitten, upea paikka... siis todella vai oikein valokuvia syvistä vesistä.
        By NumBall

        Joo tuli kerran piipahdettua täällä thaimaassa jossa en ole koskaan ollut, cdkGXB


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo tuli kerran piipahdettua täällä thaimaassa jossa en ole koskaan ollut, cdkGXB

        Joo upea paikka, erityisen kiinnostavia oli pinkut ja viisi jätti haita, katsomisen arvoinen paikka.
        By NumBall


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo upea paikka, erityisen kiinnostavia oli pinkut ja viisi jätti haita, katsomisen arvoinen paikka.
        By NumBall

        Oikein mukavan tärähtänyt turistikuva vuodelta 2000 joltakin aurinkomatkalta. Tuoreiden kuvien saapuminen tänne on yksikkökaksikon osalta loppu, koska Bangkokista kuvia lähetellyt kaveri on nyt Suomessa. Numeroukkeli puhui taas itsensä niin pahasti pussiin laitellessaan peruuntuneista lennoista kuvan Suvan lentokentältä. Ei ole mitään muuta syytä mennä sinne katselemaan lentoaikatauluja, kuin odottaa kotiutuslentoa, jonka huomaa peruuntuneen. Sitten odottelemaan seuraavaa päivää Bangkokiin ja siitä Suomeen. Hiekkaharjun heppu se ei ollut, vaan joku kaverinsa.
        Aikuinen mies viitsiikin valehdella jatkuvasti kun samalla se haikeus ja katkeruus paistaa läpi kuin päivä.

        Nyt on lisää huonoja uutisia numeroukkelille. THL:n lääkäri sanoi että rokote saadaan jo tänä vuonna jakoon suomalaisille ja Thaimaassa viranomaiset on sitä mieltä että ei ole varaa enää pitää nollalinjaa yllä sisäisissä koronatartunnoissa toisen aallon aikana, vaan maa on avattava pikaisesti. Nyt puhutaan enää kuukausista ja se on katkera paikka numeroukkelille, kun Thaimaa aukeaa ja hän ei sinne tule enää koskaan pääsemään, jos on koskaan käynytkään. Hiekkaharjun ukkelina ollessaan ei ollut käynyt ikinä Thaimaassa, joten ei ole varmaan vieläkään, vaan alkoi elää kaverinsa elämää netissä.

        Se kaveri ilmeisesti sai kämppänsä myytyä hua hinista, koska muutti toiseen osoitteeseen selittämättömästi hieman ennen maitojunaa. Tähänkään ei suomessa oleva numba keksinyt mitään selitystä joten tämä on nyt todellakin taputeltu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo upea paikka, erityisen kiinnostavia oli pinkut ja viisi jätti haita, katsomisen arvoinen paikka.
        By NumBall

        Ketkä viisi jätti haita ja minne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein mukavan tärähtänyt turistikuva vuodelta 2000 joltakin aurinkomatkalta. Tuoreiden kuvien saapuminen tänne on yksikkökaksikon osalta loppu, koska Bangkokista kuvia lähetellyt kaveri on nyt Suomessa. Numeroukkeli puhui taas itsensä niin pahasti pussiin laitellessaan peruuntuneista lennoista kuvan Suvan lentokentältä. Ei ole mitään muuta syytä mennä sinne katselemaan lentoaikatauluja, kuin odottaa kotiutuslentoa, jonka huomaa peruuntuneen. Sitten odottelemaan seuraavaa päivää Bangkokiin ja siitä Suomeen. Hiekkaharjun heppu se ei ollut, vaan joku kaverinsa.
        Aikuinen mies viitsiikin valehdella jatkuvasti kun samalla se haikeus ja katkeruus paistaa läpi kuin päivä.

        Nyt on lisää huonoja uutisia numeroukkelille. THL:n lääkäri sanoi että rokote saadaan jo tänä vuonna jakoon suomalaisille ja Thaimaassa viranomaiset on sitä mieltä että ei ole varaa enää pitää nollalinjaa yllä sisäisissä koronatartunnoissa toisen aallon aikana, vaan maa on avattava pikaisesti. Nyt puhutaan enää kuukausista ja se on katkera paikka numeroukkelille, kun Thaimaa aukeaa ja hän ei sinne tule enää koskaan pääsemään, jos on koskaan käynytkään. Hiekkaharjun ukkelina ollessaan ei ollut käynyt ikinä Thaimaassa, joten ei ole varmaan vieläkään, vaan alkoi elää kaverinsa elämää netissä.

        Se kaveri ilmeisesti sai kämppänsä myytyä hua hinista, koska muutti toiseen osoitteeseen selittämättömästi hieman ennen maitojunaa. Tähänkään ei suomessa oleva numba keksinyt mitään selitystä joten tämä on nyt todellakin taputeltu.

        Resupetteri olet hauska mies jos nyt sinun itkemistä voi miehen tekona pitää, hua hinistä menee bussi kerran päivässä lentokentälle ja sieltä pois, lentokentältä pääsee helposti junalla bangkokin keskustaan ja siitä bts:lla minne tahansa, tässä tapauksessa nanalle.
        Olen useita kertoja tuon linjan mennyt, mutta kotiin palattiin chatuhakin minibussiaseman kautta, toissa päivänä.

        Onnea vaan odotukseen, thaimaa ei ole päästämässä turisteja maahan toistaiseksi, millään perusteella, tarvitset joka tapauksessa helsingin suurlähetystönkautta maahantulo luvan jonka myöntää thaimaan ulkoministeriö erillisen anomuksen pohjalta, yksi ehto on että lupaa ei voida myöntää jos lähdemaassa on yli 8 koronatartuntaa 100.000 asukasta kohden, lainkaan. Suomessa eiliset uutiset kertoivat että suomessa ollaan 40 tartunnassa 100.000 kohden.

        Mielenkiintoista että sinua kiinnostaa noin kovasti missä minä asun tai olen asumatta, mutta sen totean että mielikuvituksesi ylittää normaalirajan monikertaisesti, se siitä kateudesta ja katkeruudesta...

        Mitä rokotteeseen tulee ei ole tarvetta korjata aikaisempaa kirjoitusta rokotteen aihioita ei ole edes olemassa, saatikka että olisi mahdollista suorittaa joukko rokotukset....

        Se että tänne ei saada turisteja on erityisesti pattayalla elämän ja kuoleman kysymys, nanalla oli muutos jo alkanut, ravintoita hotelleja paljon nurin, pattayalla en ole käynyt mutta terveellä mielikuviksella voi päätellä että siellä on ongelmia kaksi käsin, myös hua hin on saannut osansa mutta täällä turistien puuteesta ei ole juurikaan haittaa..
        Kävin just big c kaupassa haluatko reppana kopion kuitista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Resupetteri olet hauska mies jos nyt sinun itkemistä voi miehen tekona pitää, hua hinistä menee bussi kerran päivässä lentokentälle ja sieltä pois, lentokentältä pääsee helposti junalla bangkokin keskustaan ja siitä bts:lla minne tahansa, tässä tapauksessa nanalle.
        Olen useita kertoja tuon linjan mennyt, mutta kotiin palattiin chatuhakin minibussiaseman kautta, toissa päivänä.

        Onnea vaan odotukseen, thaimaa ei ole päästämässä turisteja maahan toistaiseksi, millään perusteella, tarvitset joka tapauksessa helsingin suurlähetystönkautta maahantulo luvan jonka myöntää thaimaan ulkoministeriö erillisen anomuksen pohjalta, yksi ehto on että lupaa ei voida myöntää jos lähdemaassa on yli 8 koronatartuntaa 100.000 asukasta kohden, lainkaan. Suomessa eiliset uutiset kertoivat että suomessa ollaan 40 tartunnassa 100.000 kohden.

        Mielenkiintoista että sinua kiinnostaa noin kovasti missä minä asun tai olen asumatta, mutta sen totean että mielikuvituksesi ylittää normaalirajan monikertaisesti, se siitä kateudesta ja katkeruudesta...

        Mitä rokotteeseen tulee ei ole tarvetta korjata aikaisempaa kirjoitusta rokotteen aihioita ei ole edes olemassa, saatikka että olisi mahdollista suorittaa joukko rokotukset....

        Se että tänne ei saada turisteja on erityisesti pattayalla elämän ja kuoleman kysymys, nanalla oli muutos jo alkanut, ravintoita hotelleja paljon nurin, pattayalla en ole käynyt mutta terveellä mielikuviksella voi päätellä että siellä on ongelmia kaksi käsin, myös hua hin on saannut osansa mutta täällä turistien puuteesta ei ole juurikaan haittaa..
        Kävin just big c kaupassa haluatko reppana kopion kuitista.

        Sillä on nyt kalervokausi, ennen et ollut tjaimaassa ja nyt olet lentokentällä odottamassa paluulentoa, katsotaan mitä perjantaipullo tuo tullessaan.
        Tosiaan mukava paikka tuo iso-akvaario ja siitäkin hällä nyt murhe että vallan pakettimatkalla ja vuonna 2000.
        Juntit junttilassa ja tinderit täällä.

        S


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä on nyt kalervokausi, ennen et ollut tjaimaassa ja nyt olet lentokentällä odottamassa paluulentoa, katsotaan mitä perjantaipullo tuo tullessaan.
        Tosiaan mukava paikka tuo iso-akvaario ja siitäkin hällä nyt murhe että vallan pakettimatkalla ja vuonna 2000.
        Juntit junttilassa ja tinderit täällä.

        S

        Logiikka ei ole resupetterin vahvin osa-alue, laiton jopa Big C: kuitista aijauksen, mutta ylläpito suuressa viisaudesssa poisti sen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä on nyt kalervokausi, ennen et ollut tjaimaassa ja nyt olet lentokentällä odottamassa paluulentoa, katsotaan mitä perjantaipullo tuo tullessaan.
        Tosiaan mukava paikka tuo iso-akvaario ja siitäkin hällä nyt murhe että vallan pakettimatkalla ja vuonna 2000.
        Juntit junttilassa ja tinderit täällä.

        S

        Ootko muuten koskaan käynyt tuolla chatuhakin megamarkkinoilla, ne on to-su ainakin normiaikana, sinne pääsee helposti bts:llä melein suoraan portille...
        https://en.wikipedia.org/wiki/Chatuchak_Weekend_Market


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Resupetteri olet hauska mies jos nyt sinun itkemistä voi miehen tekona pitää, hua hinistä menee bussi kerran päivässä lentokentälle ja sieltä pois, lentokentältä pääsee helposti junalla bangkokin keskustaan ja siitä bts:lla minne tahansa, tässä tapauksessa nanalle.
        Olen useita kertoja tuon linjan mennyt, mutta kotiin palattiin chatuhakin minibussiaseman kautta, toissa päivänä.

        Onnea vaan odotukseen, thaimaa ei ole päästämässä turisteja maahan toistaiseksi, millään perusteella, tarvitset joka tapauksessa helsingin suurlähetystönkautta maahantulo luvan jonka myöntää thaimaan ulkoministeriö erillisen anomuksen pohjalta, yksi ehto on että lupaa ei voida myöntää jos lähdemaassa on yli 8 koronatartuntaa 100.000 asukasta kohden, lainkaan. Suomessa eiliset uutiset kertoivat että suomessa ollaan 40 tartunnassa 100.000 kohden.

        Mielenkiintoista että sinua kiinnostaa noin kovasti missä minä asun tai olen asumatta, mutta sen totean että mielikuvituksesi ylittää normaalirajan monikertaisesti, se siitä kateudesta ja katkeruudesta...

        Mitä rokotteeseen tulee ei ole tarvetta korjata aikaisempaa kirjoitusta rokotteen aihioita ei ole edes olemassa, saatikka että olisi mahdollista suorittaa joukko rokotukset....

        Se että tänne ei saada turisteja on erityisesti pattayalla elämän ja kuoleman kysymys, nanalla oli muutos jo alkanut, ravintoita hotelleja paljon nurin, pattayalla en ole käynyt mutta terveellä mielikuviksella voi päätellä että siellä on ongelmia kaksi käsin, myös hua hin on saannut osansa mutta täällä turistien puuteesta ei ole juurikaan haittaa..
        Kävin just big c kaupassa haluatko reppana kopion kuitista.

        Tapu, tapu, tap...tapu, tapu, tap, vauva pieni, vauva pieni taputtaa..
        Tapu tapu tap...tapu, tapu tap, pienet kädet, pienet kädet taputtaa ja näin on numbasensukka taputeltu tatamiin ja viimeisen kerran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Logiikka ei ole resupetterin vahvin osa-alue, laiton jopa Big C: kuitista aijauksen, mutta ylläpito suuressa viisaudesssa poisti sen...

        Ei ne mitään poista jos laitat pelkästään sen linkkiosan, kuten olet tehnyt ennenkin. Älä höpötä, et sinä mitään laittanut. Tapu taputan, tapu taputan, pienet kädet sensein tatamiin taputtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapu, tapu, tap...tapu, tapu, tap, vauva pieni, vauva pieni taputtaa..
        Tapu tapu tap...tapu, tapu tap, pienet kädet, pienet kädet taputtaa ja näin on numbasensukka taputeltu tatamiin ja viimeisen kerran.

        ai niinkö taas on bwrsgc


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Resupetteri olet hauska mies jos nyt sinun itkemistä voi miehen tekona pitää, hua hinistä menee bussi kerran päivässä lentokentälle ja sieltä pois, lentokentältä pääsee helposti junalla bangkokin keskustaan ja siitä bts:lla minne tahansa, tässä tapauksessa nanalle.
        Olen useita kertoja tuon linjan mennyt, mutta kotiin palattiin chatuhakin minibussiaseman kautta, toissa päivänä.

        Onnea vaan odotukseen, thaimaa ei ole päästämässä turisteja maahan toistaiseksi, millään perusteella, tarvitset joka tapauksessa helsingin suurlähetystönkautta maahantulo luvan jonka myöntää thaimaan ulkoministeriö erillisen anomuksen pohjalta, yksi ehto on että lupaa ei voida myöntää jos lähdemaassa on yli 8 koronatartuntaa 100.000 asukasta kohden, lainkaan. Suomessa eiliset uutiset kertoivat että suomessa ollaan 40 tartunnassa 100.000 kohden.

        Mielenkiintoista että sinua kiinnostaa noin kovasti missä minä asun tai olen asumatta, mutta sen totean että mielikuvituksesi ylittää normaalirajan monikertaisesti, se siitä kateudesta ja katkeruudesta...

        Mitä rokotteeseen tulee ei ole tarvetta korjata aikaisempaa kirjoitusta rokotteen aihioita ei ole edes olemassa, saatikka että olisi mahdollista suorittaa joukko rokotukset....

        Se että tänne ei saada turisteja on erityisesti pattayalla elämän ja kuoleman kysymys, nanalla oli muutos jo alkanut, ravintoita hotelleja paljon nurin, pattayalla en ole käynyt mutta terveellä mielikuviksella voi päätellä että siellä on ongelmia kaksi käsin, myös hua hin on saannut osansa mutta täällä turistien puuteesta ei ole juurikaan haittaa..
        Kävin just big c kaupassa haluatko reppana kopion kuitista.

        Kertomasi mukaan sinulla on 2 autoa ja 3 moottoripyörää, ajelet silti bussilla. Jokin ei täsmää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Resupetteri olet hauska mies jos nyt sinun itkemistä voi miehen tekona pitää, hua hinistä menee bussi kerran päivässä lentokentälle ja sieltä pois, lentokentältä pääsee helposti junalla bangkokin keskustaan ja siitä bts:lla minne tahansa, tässä tapauksessa nanalle.
        Olen useita kertoja tuon linjan mennyt, mutta kotiin palattiin chatuhakin minibussiaseman kautta, toissa päivänä.

        Onnea vaan odotukseen, thaimaa ei ole päästämässä turisteja maahan toistaiseksi, millään perusteella, tarvitset joka tapauksessa helsingin suurlähetystönkautta maahantulo luvan jonka myöntää thaimaan ulkoministeriö erillisen anomuksen pohjalta, yksi ehto on että lupaa ei voida myöntää jos lähdemaassa on yli 8 koronatartuntaa 100.000 asukasta kohden, lainkaan. Suomessa eiliset uutiset kertoivat että suomessa ollaan 40 tartunnassa 100.000 kohden.

        Mielenkiintoista että sinua kiinnostaa noin kovasti missä minä asun tai olen asumatta, mutta sen totean että mielikuvituksesi ylittää normaalirajan monikertaisesti, se siitä kateudesta ja katkeruudesta...

        Mitä rokotteeseen tulee ei ole tarvetta korjata aikaisempaa kirjoitusta rokotteen aihioita ei ole edes olemassa, saatikka että olisi mahdollista suorittaa joukko rokotukset....

        Se että tänne ei saada turisteja on erityisesti pattayalla elämän ja kuoleman kysymys, nanalla oli muutos jo alkanut, ravintoita hotelleja paljon nurin, pattayalla en ole käynyt mutta terveellä mielikuviksella voi päätellä että siellä on ongelmia kaksi käsin, myös hua hin on saannut osansa mutta täällä turistien puuteesta ei ole juurikaan haittaa..
        Kävin just big c kaupassa haluatko reppana kopion kuitista.

        Tuossa ei ole mitään järkeä matkustaa bussilla Hua Hinista lentoasemalle, josta joutuu palaamaan takaisin Bangkokin keskustaan 31 kilometriä. Taisi olla niin että lentokenttäbussi oli ilmainen superköyhälle huahinin ukkelille. Ei se muutenkaan olisi maksanut juuri mitään ja jos huahinin ukkeli olisi rahamies kuten sinä olet väittänyt, niin hän olisi mennyt joko omalla uudella hienolla autolla taikka privaattitaksilla. Tarina ontuu pahan kerran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa ei ole mitään järkeä matkustaa bussilla Hua Hinista lentoasemalle, josta joutuu palaamaan takaisin Bangkokin keskustaan 31 kilometriä. Taisi olla niin että lentokenttäbussi oli ilmainen superköyhälle huahinin ukkelille. Ei se muutenkaan olisi maksanut juuri mitään ja jos huahinin ukkeli olisi rahamies kuten sinä olet väittänyt, niin hän olisi mennyt joko omalla uudella hienolla autolla taikka privaattitaksilla. Tarina ontuu pahan kerran.

        Pattayan pojan kateus ja katkeruus on taas kasinkosketeltavaa...

        siis todella, bangkokiin on täysin järjetöntä mennä omalla autolla, tietäsit tämän jos olisit siellä käynnyt, muutaman kilsanmatkaan menee ruuhkaikoina kelposti neljä jpa kuusi tuntia, Resupetteri bangkokissa ei ole myöskään keskustaa, tämänkin tietäsit jos olisit käynyt, bangkokissa.

        Oikein säälittää epätoivosi, bussi hua hinistä menee bangkokiin 3.5 tunnissa, siitä pohjakerroksesta junalla praythai bts asemalle, ja praythai asemalta nanalle on kolme tai neljä aseman väliä aikaa menee muutaman minuutti ja hups ollaan nanalla.

        Jos lähdet autolla ajamaan hua hinistä nanalle, aikaa menee varmasti 6-8 tuntia jopa 10 tuntia, lisäksi autolle on eritäin hankala löytää parkkipaikka, varsinkin pitkäaikainen ilmainen.

        Ja sinä resu itket muutaman kilsan matkaa junalla tuonne praythai asemalle, se kestää noin 15- 25 minsaa... ruuhkista ja ihmisten määrästä riippuen.

        Bellin dösä maksaa hua hin - lentokenttä noin 400 paateroa suuntaansa.

        Tietäsit nämä jos olisit joskus näynyt bangkokissa.

        Pahin reitti minkän bangkokissa joudut ajamaan vie aikaa kohtuuttomast, on chinatownista nanalle, olen ostanut paljon kultaa chinatownista ja sekin on viisasta hoitaa niin pitkälle kuin mahdolllista, bts:llä kuin vain mahdollista...

        Tietäsit tämänkin jos kävisit bangkokissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pattayan pojan kateus ja katkeruus on taas kasinkosketeltavaa...

        siis todella, bangkokiin on täysin järjetöntä mennä omalla autolla, tietäsit tämän jos olisit siellä käynnyt, muutaman kilsanmatkaan menee ruuhkaikoina kelposti neljä jpa kuusi tuntia, Resupetteri bangkokissa ei ole myöskään keskustaa, tämänkin tietäsit jos olisit käynyt, bangkokissa.

        Oikein säälittää epätoivosi, bussi hua hinistä menee bangkokiin 3.5 tunnissa, siitä pohjakerroksesta junalla praythai bts asemalle, ja praythai asemalta nanalle on kolme tai neljä aseman väliä aikaa menee muutaman minuutti ja hups ollaan nanalla.

        Jos lähdet autolla ajamaan hua hinistä nanalle, aikaa menee varmasti 6-8 tuntia jopa 10 tuntia, lisäksi autolle on eritäin hankala löytää parkkipaikka, varsinkin pitkäaikainen ilmainen.

        Ja sinä resu itket muutaman kilsan matkaa junalla tuonne praythai asemalle, se kestää noin 15- 25 minsaa... ruuhkista ja ihmisten määrästä riippuen.

        Bellin dösä maksaa hua hin - lentokenttä noin 400 paateroa suuntaansa.

        Tietäsit nämä jos olisit joskus näynyt bangkokissa.

        Pahin reitti minkän bangkokissa joudut ajamaan vie aikaa kohtuuttomast, on chinatownista nanalle, olen ostanut paljon kultaa chinatownista ja sekin on viisasta hoitaa niin pitkälle kuin mahdolllista, bts:llä kuin vain mahdollista...

        Tietäsit tämänkin jos kävisit bangkokissa.

        Aikamoista höpötystä ja selittelyä. Sulla ei ole autoa etkä uskaltaisi ajaa vaikka olisi. Me käydään parin-kolmen viikon välein Bankkarissa tekemässä tiettyjä hankintoja. Pitää tietää ne päivät ja kellonajat ja reitit. Silloin ei tarvi seistä ruuhkissa.
        Mihin käyttöön ne autosi on oikein suunniteltu, kun niillä ei ajeta laisinkaan?

        SS, Pattaya


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pattayan pojan kateus ja katkeruus on taas kasinkosketeltavaa...

        siis todella, bangkokiin on täysin järjetöntä mennä omalla autolla, tietäsit tämän jos olisit siellä käynnyt, muutaman kilsanmatkaan menee ruuhkaikoina kelposti neljä jpa kuusi tuntia, Resupetteri bangkokissa ei ole myöskään keskustaa, tämänkin tietäsit jos olisit käynyt, bangkokissa.

        Oikein säälittää epätoivosi, bussi hua hinistä menee bangkokiin 3.5 tunnissa, siitä pohjakerroksesta junalla praythai bts asemalle, ja praythai asemalta nanalle on kolme tai neljä aseman väliä aikaa menee muutaman minuutti ja hups ollaan nanalla.

        Jos lähdet autolla ajamaan hua hinistä nanalle, aikaa menee varmasti 6-8 tuntia jopa 10 tuntia, lisäksi autolle on eritäin hankala löytää parkkipaikka, varsinkin pitkäaikainen ilmainen.

        Ja sinä resu itket muutaman kilsan matkaa junalla tuonne praythai asemalle, se kestää noin 15- 25 minsaa... ruuhkista ja ihmisten määrästä riippuen.

        Bellin dösä maksaa hua hin - lentokenttä noin 400 paateroa suuntaansa.

        Tietäsit nämä jos olisit joskus näynyt bangkokissa.

        Pahin reitti minkän bangkokissa joudut ajamaan vie aikaa kohtuuttomast, on chinatownista nanalle, olen ostanut paljon kultaa chinatownista ja sekin on viisasta hoitaa niin pitkälle kuin mahdolllista, bts:llä kuin vain mahdollista...

        Tietäsit tämänkin jos kävisit bangkokissa.

        Jokaislla hotellilla on pysäköintipaikat autolle, siitä sitten voi jatkaa vaikkapa bts: llä. Mihin sitten tarvit kahta autoa jos et käytä niitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikamoista höpötystä ja selittelyä. Sulla ei ole autoa etkä uskaltaisi ajaa vaikka olisi. Me käydään parin-kolmen viikon välein Bankkarissa tekemässä tiettyjä hankintoja. Pitää tietää ne päivät ja kellonajat ja reitit. Silloin ei tarvi seistä ruuhkissa.
        Mihin käyttöön ne autosi on oikein suunniteltu, kun niillä ei ajeta laisinkaan?

        SS, Pattaya

        Tietysti sinä käyt ja sinulla on salaista tietoa reiteistä ja kellonajoista, harmi vaan että vaimon veli on bankkarissa taksikuskina, tai oli... ennen tätä koronahommaa, eikä hänkään tiedä näitä salaisia reittejä eikä aikatauluja, mutta tosiaa pattayan rakas on poikkeus.

        On selvää että jokainen joka on bangkokissa ajellut, tietää ettei kannata oikein mihinkään aikaan eksyä siam ja nana väliselle alueelle, ja näissäkin pitää olla kahden kolmen aseman marginaali, varsinkin ruuhka-ainana.

        Ja muuten ikea mega, on paikka minne menen autolla aina, mutta en osta siltä kuin pussin pari lihapullia, sinä 50 kiloa, onhan se suomalaisten lempiruokaa... pattayalla mikrolla lämmitettynä, ilman mummon muusia.

        Olet muuten oikeasti aika säälittävä, juttuinesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti sinä käyt ja sinulla on salaista tietoa reiteistä ja kellonajoista, harmi vaan että vaimon veli on bankkarissa taksikuskina, tai oli... ennen tätä koronahommaa, eikä hänkään tiedä näitä salaisia reittejä eikä aikatauluja, mutta tosiaa pattayan rakas on poikkeus.

        On selvää että jokainen joka on bangkokissa ajellut, tietää ettei kannata oikein mihinkään aikaan eksyä siam ja nana väliselle alueelle, ja näissäkin pitää olla kahden kolmen aseman marginaali, varsinkin ruuhka-ainana.

        Ja muuten ikea mega, on paikka minne menen autolla aina, mutta en osta siltä kuin pussin pari lihapullia, sinä 50 kiloa, onhan se suomalaisten lempiruokaa... pattayalla mikrolla lämmitettynä, ilman mummon muusia.

        Olet muuten oikeasti aika säälittävä, juttuinesi.

        Mikä on suomensavon bangkokki Pieksämäki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ai niinkö taas on bwrsgc

        Meillä on hieman erisuuruisista summista kuitteja täällä palstalla. Sinun aijaamassa kuitissa 250 baht ja minulla 203000 baht. Kukin varallisuutensa mukaan tietenkin ;)

        T 2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on hieman erisuuruisista summista kuitteja täällä palstalla. Sinun aijaamassa kuitissa 250 baht ja minulla 203000 baht. Kukin varallisuutensa mukaan tietenkin ;)

        T 2010

        PS: Minä menen aina omalla autolla Bangkokiin. Parkkipaikat kyllä löytyy, mutta ne maksaa, joka tietenkin on sinulle ongelma ;)

        T 2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on hieman erisuuruisista summista kuitteja täällä palstalla. Sinun aijaamassa kuitissa 250 baht ja minulla 203000 baht. Kukin varallisuutensa mukaan tietenkin ;)

        T 2010

        Voi sinua resupetteriä, vai on kuitin summa olennainen... 555555, minä kuolen ihan oikeasti nauruun, sinä oletkin todellinen ryysyistä rikkauksiin parissa vuodessa todellinen hörhö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PS: Minä menen aina omalla autolla Bangkokiin. Parkkipaikat kyllä löytyy, mutta ne maksaa, joka tietenkin on sinulle ongelma ;)

        T 2010

        se on aivan sinun ongelmasi 55555.... olet aika pässi... 555555, mulla on tosi hauskaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PS: Minä menen aina omalla autolla Bangkokiin. Parkkipaikat kyllä löytyy, mutta ne maksaa, joka tietenkin on sinulle ongelma ;)

        T 2010

        Vai menet ihan omalla autolla bangkokiin, uskomaton saavutus sinulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti sinä käyt ja sinulla on salaista tietoa reiteistä ja kellonajoista, harmi vaan että vaimon veli on bankkarissa taksikuskina, tai oli... ennen tätä koronahommaa, eikä hänkään tiedä näitä salaisia reittejä eikä aikatauluja, mutta tosiaa pattayan rakas on poikkeus.

        On selvää että jokainen joka on bangkokissa ajellut, tietää ettei kannata oikein mihinkään aikaan eksyä siam ja nana väliselle alueelle, ja näissäkin pitää olla kahden kolmen aseman marginaali, varsinkin ruuhka-ainana.

        Ja muuten ikea mega, on paikka minne menen autolla aina, mutta en osta siltä kuin pussin pari lihapullia, sinä 50 kiloa, onhan se suomalaisten lempiruokaa... pattayalla mikrolla lämmitettynä, ilman mummon muusia.

        Olet muuten oikeasti aika säälittävä, juttuinesi.

        Onk tämä bankkarin taksikuskiveli nyt korona aikana puutarhamyymälässänne auttamassa kitaran muotoisen hammaslääkärivaimosi muita veljiä, ( välillä siskoja) kukkain kasvatuksessa? Siinä menestyvässä liikkeessä johon sinä välillä kannat rahojasi.

        Onk tämä taksikuskiveli bankkarissa potkittu pois vaimosi perheen menestyksekkäästä bistroketjun operatiivisestä johdosta?? Vai onko yläluokkaisen perheen poika päättänyt tehdä isoa rahaa, haistattanut vitut siskonsa ja perheensä muljoona bistro busineksilke ja lähtenyt bangkokkiin ajamaan tuk tukia?


    • Anonyymi

      Noh mitä sanankäyttöä Numba, vittumikäidiootti on parempi.
      Hymyä aiheutti myös tuo kuvajuttu kuvattomalta, jonka ainoa kuvakiinnostus on nämä neito kympin heh .... en sano.

    • Anonyymi

      Stv viisumia on hakenut vain noin 1600 ihmistä maailmanlaajuisesti nämäkin pääosin kiinasta, elitekortin noin 7000 haltiasta on vain murto-osa halunnut tulla thaimaahan,
      eipä paljon ole halukkaita tänne tulossa...
      By NumBall

    • Anonyymi

      Juuri eilen piti tulla ensimmäinen ryhmä kiinasta phuketiin mutta ei sitten tullutkaan,ehkä joku sekaannus tai niitä ei vaan ole tulossa.Parin viikon päästä phuketissa on joku festivaali ja sen jälkeen taas yritetään saada kiinalaisia

      • Anonyymi

        karanteenihotellit eivät täyttäneet valtion vaatimuksia lennot kiinasta phukettiin peruutettiin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        karanteenihotellit eivät täyttäneet valtion vaatimuksia lennot kiinasta phukettiin peruutettiin...

        Et ottanut hienosta akvaariosta uutta kuvaa vaan laitoit vuodelta 2008. Markkinoiltakaan ei ole uutta kuvaa eikä päivälehdestä Chiang Maista. Kuules taputeltu sinä et ole ollut Thaimaassa vaan se oli kaverisi. Joku sanoi että se oli exäsi velipoika ja nyt hän on suomessa. Tapu taputan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ottanut hienosta akvaariosta uutta kuvaa vaan laitoit vuodelta 2008. Markkinoiltakaan ei ole uutta kuvaa eikä päivälehdestä Chiang Maista. Kuules taputeltu sinä et ole ollut Thaimaassa vaan se oli kaverisi. Joku sanoi että se oli exäsi velipoika ja nyt hän on suomessa. Tapu taputan.

        kyllä otin 0pQfng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä otin 0pQfng

        Kalervon kotimatkan odottelu siis jatkuu, mutta numbelo on Suomessa sivupersoonansa kanssa. Ei ole kuksaa näkynyt ja karateguru luimistelee korvat luimussa jossakin metsämökissä joka on erittäin kaukana Chiang Maista. Sinun kannattais jatkaa vain tuon huahinin miehen esittämistä, koska tuo toinen persoonasi esittää vain pelle hermannia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kalervon kotimatkan odottelu siis jatkuu, mutta numbelo on Suomessa sivupersoonansa kanssa. Ei ole kuksaa näkynyt ja karateguru luimistelee korvat luimussa jossakin metsämökissä joka on erittäin kaukana Chiang Maista. Sinun kannattais jatkaa vain tuon huahinin miehen esittämistä, koska tuo toinen persoonasi esittää vain pelle hermannia.

        Juu huahinista bussilla lentoasemalle ja sieltä 31 kilsaa takaisin Bangkokiin junalla. Reppureissaajatkaan ei ole niin köyhiä.


    • Anonyymi

      Tervetuloa tänne tuppukylään.

    • Anonyymi

      Hauskaa luettavaa Numba.

      Kuvamommentit puuttuu kuitistasi ja fisusta, mutta nythän sillä on tapu-tapu-päivä.

      En ole käynyt mainitsemallasi markkina-alueella.

      S

      • Anonyymi

        Kannattaa käydä se on aika massiivinen ja edullinen, ja löytyy ihan kaikkea... monet torikauppiaat ostavat sieltä myyntitarpeensa, ja myyvät niitä eteenpäin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa käydä se on aika massiivinen ja edullinen, ja löytyy ihan kaikkea... monet torikauppiaat ostavat sieltä myyntitarpeensa, ja myyvät niitä eteenpäin...

        Veljekset innoissaan taas tänään. "Molemmilla" on rekisteröity nimimerkki, mutta anonyymeinä täällä Pattayan palstalla vuoropuhelevat Bangkokin asioista, joista kumpikaan ei tiedä yhtikäs mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veljekset innoissaan taas tänään. "Molemmilla" on rekisteröity nimimerkki, mutta anonyymeinä täällä Pattayan palstalla vuoropuhelevat Bangkokin asioista, joista kumpikaan ei tiedä yhtikäs mitään.

        Onhan sinullakin CHLANG ja ainahan voit rekisteröidä oman uuden että ei tarvitse anona välihuudella puskista.

        Onko nämä SS ja 2010 jotenkin virallisempia kuin tämä mun S ... ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veljekset innoissaan taas tänään. "Molemmilla" on rekisteröity nimimerkki, mutta anonyymeinä täällä Pattayan palstalla vuoropuhelevat Bangkokin asioista, joista kumpikaan ei tiedä yhtikäs mitään.

        Herättää pari kysymystä. Miksi tuo parivaljakko käy keskusteluaan Pattayan palstalla yötä päivää? Miksi eivät vaikkapa soita toisilleen? Miksi he puhuvat Pattayan palstalla Hua Hinista, Chiang Maista, Phuketista ja Bangkokista? Mitä tekemistä heillä on Pattayan kanssa? Miksi suomalaisten viisumivaikeudet aiheuttavat heissä kummassakin suuria onnen ja vahingonilon tuntemuksia? Miksi he parjaavat Thaimaan oloja, kutsuvat sitä kehitysmaaksi, kertovat siellä asumisen olevan kamalaa ja vaikeaa, mutta kuitenkin samaan aikaan koettavat kehuskella siellä asumisella?

        En ymmärrä. Menisinkö minä esimerkiksi Turku-palstalle kertomaan miten kauhea kaupunki se on, sitten kertoisin siihen perään että olen jo täällä Turussa resupetterit ja lopuksi kertoisin että Turkuun on mahdotonta pettereiden päästä?
        En menisi, koska siinä ei olisi järjen hiventäkään. Mutta nämä sankarit ne vaan jatkaa ja jatkaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herättää pari kysymystä. Miksi tuo parivaljakko käy keskusteluaan Pattayan palstalla yötä päivää? Miksi eivät vaikkapa soita toisilleen? Miksi he puhuvat Pattayan palstalla Hua Hinista, Chiang Maista, Phuketista ja Bangkokista? Mitä tekemistä heillä on Pattayan kanssa? Miksi suomalaisten viisumivaikeudet aiheuttavat heissä kummassakin suuria onnen ja vahingonilon tuntemuksia? Miksi he parjaavat Thaimaan oloja, kutsuvat sitä kehitysmaaksi, kertovat siellä asumisen olevan kamalaa ja vaikeaa, mutta kuitenkin samaan aikaan koettavat kehuskella siellä asumisella?

        En ymmärrä. Menisinkö minä esimerkiksi Turku-palstalle kertomaan miten kauhea kaupunki se on, sitten kertoisin siihen perään että olen jo täällä Turussa resupetterit ja lopuksi kertoisin että Turkuun on mahdotonta pettereiden päästä?
        En menisi, koska siinä ei olisi järjen hiventäkään. Mutta nämä sankarit ne vaan jatkaa ja jatkaa...

        Kuules kauanko olet herätellyt kysymyksiäsi?

        Onko sulla tälle päivällemuita ongelmia, vaiko ihan samaako aiot toistaa toistaa toistaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herättää pari kysymystä. Miksi tuo parivaljakko käy keskusteluaan Pattayan palstalla yötä päivää? Miksi eivät vaikkapa soita toisilleen? Miksi he puhuvat Pattayan palstalla Hua Hinista, Chiang Maista, Phuketista ja Bangkokista? Mitä tekemistä heillä on Pattayan kanssa? Miksi suomalaisten viisumivaikeudet aiheuttavat heissä kummassakin suuria onnen ja vahingonilon tuntemuksia? Miksi he parjaavat Thaimaan oloja, kutsuvat sitä kehitysmaaksi, kertovat siellä asumisen olevan kamalaa ja vaikeaa, mutta kuitenkin samaan aikaan koettavat kehuskella siellä asumisella?

        En ymmärrä. Menisinkö minä esimerkiksi Turku-palstalle kertomaan miten kauhea kaupunki se on, sitten kertoisin siihen perään että olen jo täällä Turussa resupetterit ja lopuksi kertoisin että Turkuun on mahdotonta pettereiden päästä?
        En menisi, koska siinä ei olisi järjen hiventäkään. Mutta nämä sankarit ne vaan jatkaa ja jatkaa...

        Lapsirukalla on kyselykausi, ole huoleti tiedämme että et ymmärrä,,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuules kauanko olet herätellyt kysymyksiäsi?

        Onko sulla tälle päivällemuita ongelmia, vaiko ihan samaako aiot toistaa toistaa toistaa?

        Numban kuitti bwrsgc on vanha kuitti, johon on muokattu uusi päivämäärä kuvankäsittelyohjelmalla. Nyt on 09-10-2020 eikä 10-09-2020 kuten kuvassa.
        Toinen vaihtoehto on että kuitti on kuukauden vanha, mutta numeromies kertoi käyneensä tänään äsken kyseisessä kaupassa. Taas tuli taputeltua tuo numeromies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Numban kuitti bwrsgc on vanha kuitti, johon on muokattu uusi päivämäärä kuvankäsittelyohjelmalla. Nyt on 09-10-2020 eikä 10-09-2020 kuten kuvassa.
        Toinen vaihtoehto on että kuitti on kuukauden vanha, mutta numeromies kertoi käyneensä tänään äsken kyseisessä kaupassa. Taas tuli taputeltua tuo numeromies.

        Ahaa mutta tähän näkökantaan viitaten kaikki kuitit tällä palstalla leijuupi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa mutta tähän näkökantaan viitaten kaikki kuitit tällä palstalla leijuupi.

        Taputeltu on numeromiehen kuitit. Kiinni jäi ja Suomessa on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taputeltu on numeromiehen kuitit. Kiinni jäi ja Suomessa on.

        Hohhoijaa kyllä se kuitti on tältä päivältä, varmasti mutta sinulla vainoharhat ei lopu ihan heti,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuules kauanko olet herätellyt kysymyksiäsi?

        Onko sulla tälle päivällemuita ongelmia, vaiko ihan samaako aiot toistaa toistaa toistaa?

        oletko joku sihteeri vai.? toinen vaihtoehto on yksikkökaksikko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Numban kuitti bwrsgc on vanha kuitti, johon on muokattu uusi päivämäärä kuvankäsittelyohjelmalla. Nyt on 09-10-2020 eikä 10-09-2020 kuten kuvassa.
        Toinen vaihtoehto on että kuitti on kuukauden vanha, mutta numeromies kertoi käyneensä tänään äsken kyseisessä kaupassa. Taas tuli taputeltua tuo numeromies.

        näyttää vanhoja kuitteua olevan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hohhoijaa kyllä se kuitti on tältä päivältä, varmasti mutta sinulla vainoharhat ei lopu ihan heti,

        Nyt on 09-10-2020 eikä 10-09-2020 kuten kuvassa.
        Tämän päivän päivämäärä ilmaistaan kuitissa joko 09.10.2020 tai 2020-10-09,
        mutta koskaan ei sijoiteta päivänumeroa päivämäärän keskelle.
        Keskellä on aina kuukauden numero.

        Tämä kuitti ja numeroukkeli on taputeltu. Varmasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on 09-10-2020 eikä 10-09-2020 kuten kuvassa.
        Tämän päivän päivämäärä ilmaistaan kuitissa joko 09.10.2020 tai 2020-10-09,
        mutta koskaan ei sijoiteta päivänumeroa päivämäärän keskelle.
        Keskellä on aina kuukauden numero.

        Tämä kuitti ja numeroukkeli on taputeltu. Varmasti.

        Voitko vakuuttaa.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko vakuuttaa.?

        Voin vakuuttaa että numbasenssua ei näy ennenkuin on vetäissyt suojakännit mokansa jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on 09-10-2020 eikä 10-09-2020 kuten kuvassa.
        Tämän päivän päivämäärä ilmaistaan kuitissa joko 09.10.2020 tai 2020-10-09,
        mutta koskaan ei sijoiteta päivänumeroa päivämäärän keskelle.
        Keskellä on aina kuukauden numero.

        Tämä kuitti ja numeroukkeli on taputeltu. Varmasti.

        Voi reppana thaimaassa on käytössä myös pvm formaatti kk-pvm-vuosi, kävisit thaimaassa luulo ei ole tiedon korvike, tap tap


    • Anonyymi

      Rokote on jo oven takana, joten matkat ovat jo myynnissä

      • Anonyymi

        Eipä taida olla who sivustolla on tiedot rokotteen kehityskulusta, eiliset uutiset ylellä oli kaiketi hieman ennenaikaiset, who tiedottaa asiasta on jotain tiedotettavaa.


    • Anonyymi

      Minä haluan matkustaa Thaimaaseen.

    • Anonyymi

      Qatar Airways suunnittelee lentävänsä runsaasti vuoroja helsingistä bangkokiin talven aikana,saa nähdä toteutuuko vai käykö niin kuin finnairille että joutuu karsimaan lentoja kovalla kädellä

      • Ei Qatar Airways lennä yhtään lentoa Helsingistä Bangkokiin, eikä heillä ole sellaisia suunnitelmia olemassakaan.
        Qatar Airways kyllä lentää Helsingin ja Dohan väliä, mistä (Dohasta) sitten on taas kymmenittäin eri jatkolentovaihtoehtoja, joista Doha - Bangkok on yksi vaihtoehto.

        Ei kyllä Qatar Airwaysin myynnissä ainakaan vielä tällähetkellä ole talveksi löydettävissä kuin yksi päivittäinen Helsinki - Doha lento (lähtee Helsingistä klo 16:25). joten vaikea senoa mitä nuo "suunnitellut runsaan lennot" sitten ovat ja koska tulevat myyntiin.


      • Anonyymi
        santtu_1975X kirjoitti:

        Ei Qatar Airways lennä yhtään lentoa Helsingistä Bangkokiin, eikä heillä ole sellaisia suunnitelmia olemassakaan.
        Qatar Airways kyllä lentää Helsingin ja Dohan väliä, mistä (Dohasta) sitten on taas kymmenittäin eri jatkolentovaihtoehtoja, joista Doha - Bangkok on yksi vaihtoehto.

        Ei kyllä Qatar Airwaysin myynnissä ainakaan vielä tällähetkellä ole talveksi löydettävissä kuin yksi päivittäinen Helsinki - Doha lento (lähtee Helsingistä klo 16:25). joten vaikea senoa mitä nuo "suunnitellut runsaan lennot" sitten ovat ja koska tulevat myyntiin.

        Se ainoa lento onkin se, jolla on ollut lyhin vaihtoaika ja useimmiten oli vielä A380 konetyyppinä DOH-BKK välillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ainoa lento onkin se, jolla on ollut lyhin vaihtoaika ja useimmiten oli vielä A380 konetyyppinä DOH-BKK välillä.

        Jarrua poju jarrua, thaimaahan saa laskeutumisluvan ainoastaan koneet jotka on hyväksytty thaimaan ulkoministeriön toimesta, ja lentolipun siihen voi ostaa ainoastaan lähetystön kautta, toki korotettuun hintaa tai sitten ei, lentoon myydään vain noin puolet istuinpaikoista koronan takia, siksi kalliimpi hinta.

        Lisäksi tarvitset maahantuloluvan jonka voit anoa lähetystöstä, sen käsittelyyn menee kuitenkin aikaa eikä sen myöntäminen ole itsestään selvyys... lisäksi karanteenit ja nippu vakuutuksia.
        By NumBall
        ps. ainoastaan täällä tavalla toimien pääsee koneeseen että paperit on kunnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jarrua poju jarrua, thaimaahan saa laskeutumisluvan ainoastaan koneet jotka on hyväksytty thaimaan ulkoministeriön toimesta, ja lentolipun siihen voi ostaa ainoastaan lähetystön kautta, toki korotettuun hintaa tai sitten ei, lentoon myydään vain noin puolet istuinpaikoista koronan takia, siksi kalliimpi hinta.

        Lisäksi tarvitset maahantuloluvan jonka voit anoa lähetystöstä, sen käsittelyyn menee kuitenkin aikaa eikä sen myöntäminen ole itsestään selvyys... lisäksi karanteenit ja nippu vakuutuksia.
        By NumBall
        ps. ainoastaan täällä tavalla toimien pääsee koneeseen että paperit on kunnossa.

        täysiä koneita on lentänyt viime viikollakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jarrua poju jarrua, thaimaahan saa laskeutumisluvan ainoastaan koneet jotka on hyväksytty thaimaan ulkoministeriön toimesta, ja lentolipun siihen voi ostaa ainoastaan lähetystön kautta, toki korotettuun hintaa tai sitten ei, lentoon myydään vain noin puolet istuinpaikoista koronan takia, siksi kalliimpi hinta.

        Lisäksi tarvitset maahantuloluvan jonka voit anoa lähetystöstä, sen käsittelyyn menee kuitenkin aikaa eikä sen myöntäminen ole itsestään selvyys... lisäksi karanteenit ja nippu vakuutuksia.
        By NumBall
        ps. ainoastaan täällä tavalla toimien pääsee koneeseen että paperit on kunnossa.

        Todellisuus on toinen, mitä sinä luet netistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellisuus on toinen, mitä sinä luet netistä.

        Poju paina nyt kuitenkin jarrua, lentokentän siteltä näet montako konetta on laskeutunut viikon aikana kentälle niitä ei montaa ole, todellisuus ei ole sitä mitä olet mielikuvituksessasi luonut.


      • Anonyymi
        santtu_1975X kirjoitti:

        Ei Qatar Airways lennä yhtään lentoa Helsingistä Bangkokiin, eikä heillä ole sellaisia suunnitelmia olemassakaan.
        Qatar Airways kyllä lentää Helsingin ja Dohan väliä, mistä (Dohasta) sitten on taas kymmenittäin eri jatkolentovaihtoehtoja, joista Doha - Bangkok on yksi vaihtoehto.

        Ei kyllä Qatar Airwaysin myynnissä ainakaan vielä tällähetkellä ole talveksi löydettävissä kuin yksi päivittäinen Helsinki - Doha lento (lähtee Helsingistä klo 16:25). joten vaikea senoa mitä nuo "suunnitellut runsaan lennot" sitten ovat ja koska tulevat myyntiin.

        Dohan kautta Qatar lentää tietysti niin,sehän tiedetään.Hassua tavallaan että talvella Qatarilla on vain yksi lähtö päivittäin Bangkokiin Dohan kautta mutta Dohasta Helsinkiin on useampi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se ainoa lento onkin se, jolla on ollut lyhin vaihtoaika ja useimmiten oli vielä A380 konetyyppinä DOH-BKK välillä.

        Itse olen juurikin tuolla kyseisellä lennolla (lähtö Helsingistä klo 16:25 ja dohassa noin 2h. vaihtoaika) lentänyt useampaankin otteeseen Bangkokiin, mutta ikinä ei ole tuo A380 osunut omalle kohdalle tuohon jatkolentoon, olen sitä välillä kyttäillytkin ja ottanut vaikka pidemmän vaihtoajan (kohtuuden rajoissa) jos olisi kyseisen konemallin päässyt "testaamaan" mutta ikinä ei ole tähän mennessä osunut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Dohan kautta Qatar lentää tietysti niin,sehän tiedetään.Hassua tavallaan että talvella Qatarilla on vain yksi lähtö päivittäin Bangkokiin Dohan kautta mutta Dohasta Helsinkiin on useampi

        Kannattaa katsoa noita lentotietoja hieman tarkemmin.
        Siellä ei Qatarilla yhä löydy tulevalta talvelta myynnistä kuin se yksi SUORA Helskinki - Doha lento (lähtee Helsingistä Dohaan klo 16:25) ja yksi Doha - Helsinki lento (lähtee Dohasta Helsinkiin klo 8:10).

        Kaikki muut lennot mitä "listalta" löytyy ovat vähintään yhden välilaskun sisältäviä lentoja joissa vaihtokenttänä on sitten yleensä joko Tukholma, Kööpenhamina, Frankfurt taikka Lontoo ja tuon vaihtokaupungin sekä Helsingin välin lennetään sitten jonkun saman lento-allianssin lennolla, yleensä Finnairin.

        Tuo ylimääräinen vaihto sitten luonnollisesti nostaa matkustusaikaa taas usealla tunnilla lisää.


    • Anonyymi

      "Tervetuloa tänne Thaimaahan vuonna 2022."
      Minulla on hyvää aikaa kehittää uusia reseptejä rottaburgeribaariini tämän parin vuoden aikana.

      hullu miekkamies

    • Anonyymi

      Tilanne on sama, eli karanteenin kautta, joka muuttui kymmenpäiväiseksi. Paperit ja vakuutus maksaa lisäksi muutaman extrasatasen.

      Rokotetta odotellaan jouluksi eikä siihen ole enää kauaa aikaa. Game is over varhain ensi vuonna.

      Tilaan lapseni kuukaudeksi tänne ja pidetään kaikkien aikojen juhlat, jotka kestää koko kuukauden.

      T 2010

      • Anonyymi

        Odottavan aika savossa näyttää olevan hyvin pitkä.


      • Anonyymi

        Laitappas linkit tuosta karanteenista sekä noista muutaman satasen kuluista, samoin tuon rokoteen saatavuudesta jouluksi.


      • Mielenkiintoinen näkökanta Neiti sinulla tuohonr kotteeseen.

        Kertoisitko miten tuon mahdollisen rokotteen markkinoilletulo ihan konkreettisesti vaikuttaa esimerkiksi sinun lastesi kuukauden kaikkienaikojen juhlintaan?

        Siis ihan oikeasti, jos ja kun lapsesi saa rokotteen, niin miten se vaikuttaa heihin ja eritoten thaimaalaisiin lapsillesi avautuen kuukauden juhlinta?

        Ohessa tuore ..... Game is over.

        Suomen tilanne lyhyesti
        Ilmoitettuja tapauksia yhteensä: 12 212 ( 632*)
        La 10.10 ilmoitettiin 269 tapausta
        Su 11.10 ilmoitettiin 149 tapausta
        Ma 12.10 ilmoitettiin 214 tapausta


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Mielenkiintoinen näkökanta Neiti sinulla tuohonr kotteeseen.

        Kertoisitko miten tuon mahdollisen rokotteen markkinoilletulo ihan konkreettisesti vaikuttaa esimerkiksi sinun lastesi kuukauden kaikkienaikojen juhlintaan?

        Siis ihan oikeasti, jos ja kun lapsesi saa rokotteen, niin miten se vaikuttaa heihin ja eritoten thaimaalaisiin lapsillesi avautuen kuukauden juhlinta?

        Ohessa tuore ..... Game is over.

        Suomen tilanne lyhyesti
        Ilmoitettuja tapauksia yhteensä: 12 212 ( 632*)
        La 10.10 ilmoitettiin 269 tapausta
        Su 11.10 ilmoitettiin 149 tapausta
        Ma 12.10 ilmoitettiin 214 tapausta

        Tuo homma alkaa mennä suomessa överiksi, hitto maskit naamalle joka hemmolla, että saavat edes jonkinlaisen laumasuojan, thaimaassa ei ole ollut kuin muutama tapaus kesän jälkeen toskin laskentatapa poikeaa suomessa täällä testataan vasta jos oireita on ollut kolme päivää, siksi tartunnat joita on varmasti muutamaa enemmän eivät vain näy tilastoissa. Tosin täällä ei pääse kauppaan ilman maskia ja kuumemittausta, ja se on hyvä asia.

        Luin just who:n sivulta tuota korona rokotteesta, sitä ei ole odotettavissa vielä vuoteen, lisäksi johnsson & johnsson keskeytty rokotteen testaamisen joka oli yksi pidemmällä olevista.

        Taitaa kuopion poika lusia siellä vielä toisenkin vuoden, tai no onhan sen palstamatkailun ammattilainen, joten vertaistuki löytyy täältä.
        By NumBall


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Mielenkiintoinen näkökanta Neiti sinulla tuohonr kotteeseen.

        Kertoisitko miten tuon mahdollisen rokotteen markkinoilletulo ihan konkreettisesti vaikuttaa esimerkiksi sinun lastesi kuukauden kaikkienaikojen juhlintaan?

        Siis ihan oikeasti, jos ja kun lapsesi saa rokotteen, niin miten se vaikuttaa heihin ja eritoten thaimaalaisiin lapsillesi avautuen kuukauden juhlinta?

        Ohessa tuore ..... Game is over.

        Suomen tilanne lyhyesti
        Ilmoitettuja tapauksia yhteensä: 12 212 ( 632*)
        La 10.10 ilmoitettiin 269 tapausta
        Su 11.10 ilmoitettiin 149 tapausta
        Ma 12.10 ilmoitettiin 214 tapausta

        Voi lerpanlerppa. Ei Suomen tällähetkellä ole mitään tekemistä sen kanssa mikä tilanne on vuodenvaihteessa Thaimaassa. Sinua tietenkin harmittaa kun elämäsi alkaa olla ohi etkä pääse enää Thaimaahan, mutta maailmassa on edelleen nuoria ja terveitä ihmisiä jotka tykkää matkustella ja matkaa Thaimaahankin heti kun se on mahdollista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi lerpanlerppa. Ei Suomen tällähetkellä ole mitään tekemistä sen kanssa mikä tilanne on vuodenvaihteessa Thaimaassa. Sinua tietenkin harmittaa kun elämäsi alkaa olla ohi etkä pääse enää Thaimaahan, mutta maailmassa on edelleen nuoria ja terveitä ihmisiä jotka tykkää matkustella ja matkaa Thaimaahankin heti kun se on mahdollista.

        Kovin sinulle on mahdottomuus keskustella asiasta asiana ilman noita alituisia lerpatuksiasi.

        Katso kalenteria ja kerro vastaus kysymykseeni.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Kovin sinulle on mahdottomuus keskustella asiasta asiana ilman noita alituisia lerpatuksiasi.

        Katso kalenteria ja kerro vastaus kysymykseeni.

        Kertoisitko miten thaimaa liittyy sinuun, muuten kuin päivystyksesi pattaya palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi lerpanlerppa. Ei Suomen tällähetkellä ole mitään tekemistä sen kanssa mikä tilanne on vuodenvaihteessa Thaimaassa. Sinua tietenkin harmittaa kun elämäsi alkaa olla ohi etkä pääse enää Thaimaahan, mutta maailmassa on edelleen nuoria ja terveitä ihmisiä jotka tykkää matkustella ja matkaa Thaimaahankin heti kun se on mahdollista.

        Resupetteri olen thaimaassa sinä taas et ole, nuoria terveitä ihmisiä sinä et ainakaan tuohon ryhmään kuulu, heti kun se on mahdolista tule vaan tänne thaimaan hallitus kaipaa sinun 30 euron päivä budjetilla liikkuvaa vuokramorsianten etsijää, ei poju sinä olet pahnan pohjimmainen joka pääsee tänne vuonna 2025 ellet ole vaihtanut hiippakuntaa ennen sitä, mutta asiaa..

        Maahantuloon tarvitset thaimaaan ulkoministeriön myöntämän maahantuloluvan, eikä sitä myönnetä maihin jossa on yli 8 koronatartuntaa 100.000 ihmistä kohden, suomessa oli viime viikon puolivälissä jo 40 tartuntaa 100.000 ihmistä kohden, joten voi vielä lerpailla suomessa vapaasti vuoden jos toisenkin.
        By NumBall HHN


    • Anonyymi

      Thaimaassa ollaan nyt niin äärettömän tarkkoja että sen lisäksi että sallitaan maahantulo vain harvoista maista jossa tartuntoja hyvin vähän niin jopa poimitaan joitain tiettyjä alueita/kaupunkeja jonkun maan sisältä josta voi tulla.Suomen tilanne tällä hetkellä aika lohduton

      • Anonyymi

        Tämä ei ole todellisuus vaan sairasta toiveajatteluasi. Thaimaa on jouluksi auki kaikille kenellä on kukkaro kunnossa ja se on ollut auki jo 09.10. alkaen kaikille suomalaisille jotka viitsii täytellä paperit, käydä lääkärissä ja lusia karanteenissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei ole todellisuus vaan sairasta toiveajatteluasi. Thaimaa on jouluksi auki kaikille kenellä on kukkaro kunnossa ja se on ollut auki jo 09.10. alkaen kaikille suomalaisille jotka viitsii täytellä paperit, käydä lääkärissä ja lusia karanteenissa.

        "Thaimaa on jouluksi auki kaikille kenellä on kukkaro kunnossa ja se on ollut auki jo 09.10. alkaen kaikille suomalaisille jotka viitsii täytellä paperit, käydä lääkärissä ja lusia karanteenissa."

        Oheisesta linkistä englantia osaavat voivat lukea, että vaikka Thaimaahan on tullut 22 000 henkilöä koronaviruksen aikana, yksikään heistä ei ole ollut turisti.

        https://www.pattayamail.com/latestnews/news/latest-effort-to-revive-thai-tourism-reflects-the-north-korean-model-329722


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei ole todellisuus vaan sairasta toiveajatteluasi. Thaimaa on jouluksi auki kaikille kenellä on kukkaro kunnossa ja se on ollut auki jo 09.10. alkaen kaikille suomalaisille jotka viitsii täytellä paperit, käydä lääkärissä ja lusia karanteenissa.

        Toiveajattelua tosin sinun kirjoituksestasi, katso hesan suurlähetytön sivulta mitkä on maahan tulon edellytykset ja milloin, keväästä lähtien ei ole montaa koneellista turisteja thaimaahan tullut, itse asiassa ei ensimmäistäkään, kyllä tänne pääsee jos sinulla on thaipuoliso, sitoudut olemaan maassa yli kuusi kuukautta, sekä ns. erityisryhmät jotka löytyvät tuolta lähetystön sivuilta.

        Toiveajattelu on tästä kaukana, turisteja tarvitaan erityiseksi pattayalle jossa se on pääelinkeino, suuri osa yrityksistä on laittanut lapun luukulle, ja lisää laittaa joka päivä... hätä on käsin kosketeltava... samatilanne on hua hinissä lähes kaikki turistiraflat on kiinni, kun ei ole asiakkaita... samoin bangkokin nanalla... Turisteja pitää tänne päästä nopeasti, ja paljon mutta thaimaan viranomaiset eivät taida ottaa riskiä että korona leviää.


    • Anonyymi

      Koska pääsen Thaimaaseen?

      • Anonyymi

        Pääset heti, jahka saadaan Niuvan Suljetun kärpässieni kilju sammio auki, on liimaantunut, taas.


    • Anonyymi

      Mökkihöperö sairastaa tietokoneensa ääressä ja on loputtoman onnellinen jokainen päivä siitä että suomalaisten turistien pääsy Thaimaahan on tällä hetkellä hankalaa.
      Mikähän tuossa on homman nimi?

    • Anonyymi

      "Tervetuloa tänne Thaimaahan vuonna 2022."

      Oletko itse Thaimaassa vai Thaimaasessa?

    • Anonyymi

      Suurlähetystön sivulta tosiaan kannattaa katsoa tietoja maahantulon edellytyksistä ja huomaa että vaikeaa on,aikaisintaan tammikuussa tilanne voi helpottua

    • Anonyymi

      Ikävähän tässä jo on sinne, mutta eipä tässä auta muu kuin lievittää ikävää katselemalla Asian sex diary saitin videoita

    • Anonyymi

      WHO on 05.10.2020 päivittänyt arvionsa koronan vaarallisuudesta. Sairauksien vaarallisuus luokitellaan fatality rate arvolla, joka lasketaan yksinkertaisesti kuinka monta kuollutta on sairastunutta kohden. Normaalissa flunssassa se on 0, 1% sairastunutta kohden. Aiemmin WHO oli arvioinut, että koronan fatality rate oli 0,6% eli noin kuusi kertaa normaalia flunssaa vaarallisempi. Nyt se on 05.10.2020 päivittänyt näkemystään ja ei pidä koronaa juurikaan flunssaa vaarallisempana. Uusi arvio fatality ratesta on 0,14%

      Olisi aika laittaa asiat oikeisiin mittasuhteisiin ja avata kaikki rajat entiselleen. Esimerkiksi Suomessa on kuollut korona-aikaan vähemmän ihmisiä kuin normaalisti.

      Tuosta koronasta on tehty tahallaan kauhea mörkö ja siitä kertoillaan kauhuelokuvista tutulla tyylillä. On graafisia esityksiä pisaratartunnoista ja havainnekuvia karvapalloista ja kertoillaan missä pinnoilla se vaanii mitenkin pitkään. Nyt sitä osataan hoitaa ja THL:kin lupailee rokotetta vielä tämän vuoden puolella samaten kuin Thaimaa.

      Kun rajat aukeaa kunnolla, niin on koneisiin tunkua. Voi olla että lentolippujen hinnat nousee muutamalla satasella alkuinnon aikaan kun lentoyhtiöt käyttää tilanteen hyväksi ja paikkaavat tappioitaan.
      Minä lähden ensimmäisten joukossa. Maksaa mitä maksaa. Ihan sama.

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä. Antaa luonnon hoitaa mikä luonnon on. Siihen vois joku laittaa vaikka kuninkaan. Mallia Ruotsista ja lopettakaa tämä vihervassujen hölmöily.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Antaa luonnon hoitaa mikä luonnon on. Siihen vois joku laittaa vaikka kuninkaan. Mallia Ruotsista ja lopettakaa tämä vihervassujen hölmöily.

        Eikös tuo rajat kiini teema ole varattu perseille...


      • Anonyymi

        Höpö höpö


    • Anonyymi

      Jotain mätää Thaimaassa on nykyään, ja luulen että maahantulokielto pitkälti perustuu siihen. Kuningas on erittäin epäsuosittu haaremeineen, talous on vaarassa romahtaa tavalla, millaista ei Aasiassa ole ennen nähty ja kansa on alkanut protestoida hallitusta ja monarkiaa vastaan.
      Bkt on romahtanut ja asuntomarkkinat romahtamassa. Jättimäiset velat tulevat tässäkuussa maksuun, kotitaloudet Aasian velkaantuneimpia ja maksukyky erittäin heikko. Tästähän se pankkikriisi alkaa...
      Ja matkaamisesta nyt Thaimaahan, jos tykkää rauhallisesta lomasta ilman muita turisteja, niin siitä vaan. Loppuvuodeksi kaavaillut turistimäärät per/kk ovat pienempiä, kuin vuosi sitten maahan saapuneet turistit/tunti.

      • Anonyymi

        Nyt ei kannata vaihtaa euroja bahteiksi. Pian saattaa eurolla saada taas 50 THB.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ei kannata vaihtaa euroja bahteiksi. Pian saattaa eurolla saada taas 50 THB.

        Viime reissulta ei jäänytkään käteistä kuin n. 1500 bathia.

        Työnsin loput rahani tytölle Makkasanin asemalla kun jätettiin hyvästit ja lähin lentokentälle. En jättänyt itelle kuin sen verran että lentokentältä voi ostaa jotain pientä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime reissulta ei jäänytkään käteistä kuin n. 1500 bathia.

        Työnsin loput rahani tytölle Makkasanin asemalla kun jätettiin hyvästit ja lähin lentokentälle. En jättänyt itelle kuin sen verran että lentokentältä voi ostaa jotain pientä.

        Mahtavaa .... hienoa ..... aivankäsittämätöntä anteliaisuutta.

        2 viikon miljonääri on antanut rakkaalleen 40 euroa.


    • Anonyymi

      Onpa täällä rauhallista , ei kinuskeja eikä ryssiä, pientä heräämistä havaittavissa.
      Hinnat nyt ok. 2h hieronta 300bat.
      Harmittaa vain kulkea koko ajan maski päässä.
      Pattaya beach on nyt todella siisti, jos jotain neg niin ne loputkin kalastajat on ajettu muualle.

      • Anonyymi

        Tulitko AY 144:llä? Mitkä kalastajat? Uimarannalla kalastaminen on ollut aina kielletty. Olen eri mieltä pienen heräämisen kanssa sillä valkonaamaa on ihan hyvin ja melkein kaikki mestat on auki mitä oli ennenkin, lukuunottamatta walkkaria, joka on remontissa pätkä kerrallaan ja noin kolmannes goukkareista on poissa. Hyvin on Pattaya herännyt kun ottaa huomioon että edelleen on rajoituksia ja testejä yms. Walkkari on muutenkin niin feikki ollut että soveltuu vain ensikertalaisten pällisteltäväksi ja sitten se on nähty. Paras meno on nyt Buakhaolla. Joutuu menemään ajassa kunkun kuolemaa edeltävälle ajalle, että vastaavaa menoa on viime vuosina nähty. Kakkosen ja Buakhaon välistä on purettu pari korttelia taloja ja tilalle on tullut noin 8 ravintolaa joista ainakin 3 on livemusiikkipaikkoja. Kyllä meikäläinen siirtää maskin aina leualle jos ihmisiä ei ole ihan lähellä. Olen tehnyt myös niin että oon repinyt kaksinkertaisesta paperimaskista sen sisäpuolen osittain pois. Se on helppo hengitellä sen harson läpi. Kiinnitin tuossa huomiota että Buakhaon menomestoissa ei edes henkilökunta käytä maskeja. Se on vähän hankalaa olla myyvän näköinen maski päässä tai ottaa juomaa.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      15
      1148
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1089
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      2
      1086
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1068
    6. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1065
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1064
    8. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1062
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1057
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      0
      1055
    Aihe