Kokemuksiakunnasta:
Hiekkalaatikkoleikit tyyliin jos oot ton kaa mä en oo sun kaa.
Myyrät ja selkäänpuukottajat manipulointeineen tyypillisiä (sukulaisia).
Jos et nuoleskele olet ulkona.
Dementiaprosentti suuri jota en yhtään ihmettele.
Äänestin jaloillani ja veroeuroillani muutin sinne missä nämä voi välttää eli vaihtoehtoja on tilalle..
Kunnan/kuntalaisten hiekkalaatikkoleikit
8
890
Vastaukset 8
- Anonyymi
Toivottavasti siellä sietävät sinua. Muista sitten putsata hiekat kengistäsi ennenkuin astelet paikallisen Kelan toimipisteeseen.
- Anonyymi
Oikeassa olet, löytyy myyriä ja selkäänpuukottajia.
On tärkeää että kaikki jää meidän miehille.
Ymmärrän hyvin että maaseutukuntia koetaan ahdistavina. Samanlaista on monessa pikkukunnassa.
Ikävintä on vastustaminen, turha sellainen ja valittaminen kaikesta tekemisestä. - Anonyymi
totisesti,totisesti mitä kirjoitat on totisinta totta.
- Anonyymi
Tämä on ikävä asenne Konneveden tapaisissa maalaiskunnissa yleensäkin ja johtaa lopulta koko hallinnon rämettymiseen ja tyhjäkäyntiin. Ei näin pidä olla.
- Anonyymi
Konnevedellä hallinto on mätä ja järjetön. Tien tuoma Kytölä vie sitä kokoajan huonompaan suuntaan. Maatalousasiatkin retuperällä. Eka kaatuuseurakunta ja kohta kunta...
Päätöksentekijöiden aikaansaannosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Konnevedellä hallinto on mätä ja järjetön. Tien tuoma Kytölä vie sitä kokoajan huonompaan suuntaan. Maatalousasiatkin retuperällä. Eka kaatuuseurakunta ja kohta kunta...
Päätöksentekijöiden aikaansaannosta.Ja eikun lisää velkaa niin kyllä se itsenäisyys ainakin menee. Ei velalla kuntaan asukkaita houkutella.
- Anonyymi
Se on ihan sama jos seurakunta kaatuu tahi kompuroi. Ketä kiinnostaa.
- Anonyymi
Niimpä, ketä kiinnostaa seurakunnan kaatuminen?
Kunnan kaatumisella on vaikutus koko alueeseen. Kykyjen Kyyjärveltä tulee selvitysmies äkkiä valtion määräämänä Kytölän Konnevedelle...
Ei tässä enää mitään liene tehtävissä ettei näin kävisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6001518Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44837Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl473713Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll11652- 38580
- 42576
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin29538Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37500- 29488
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE156471