Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Emme saa lasta mieheni huonolaatuisen sperman takia,

Anonyymi

keinohedelmöitys on mielestämme turhan hankala. Miten voisimme käyttää luonnonmenetelmää vieraan miehen kanssa ? Onko kenelläkään kokemusta tuosta ?

32

1624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan vaan nussimalla tai niin sanotulla muumimuki tavalla

    • Anonyymi

      Alat huoraksi Kyllä niitä siemenlinkoja löytyy

    • Anonyymi

      Mulla oli sama ongelma vuosia sitten. En halunnut tietää kuka olisi isä, siksi olin yhdynnässä tosi monen kanssa aina sillä viikolla. Kolmen kuukauden yrityksen jälkeen tulin raskaasi ja isästä ei ole tietoa. Poika käy koulua, emmekä ole kertoneet tästä kenellekkään.

      • Anonyymi

        Fiksu ratkaisu, eikä kuluttanut terveydenhuollan vähäisiä resulsseja.


      • Anonyymi

        Sun mies varmaan sitten hyväksyi tuon ?


    • Anonyymi

      Miten ihmeessä voit olla yhdynnässä monen miehen kanssa saadaksesi lapsen ?

      • Anonyymi

        Monenko kanssa piti panna, että alkoi itämään ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monenko kanssa piti panna, että alkoi itämään ?

        Joskus mieheni kysyi tuota tarkkaa lukua, mutta en ole ihan varma itsekkään. Ehkä 25 tai jotain hiukan päälle. Ja monen kanssa olin siksi, että en halunnut tietää, kuka olisi lapsen isä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joskus mieheni kysyi tuota tarkkaa lukua, mutta en ole ihan varma itsekkään. Ehkä 25 tai jotain hiukan päälle. Ja monen kanssa olin siksi, että en halunnut tietää, kuka olisi lapsen isä.

        Herttaista sekä omaa miestäsi, muita miehiä että poikaa kohtaan. 🌹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus mieheni kysyi tuota tarkkaa lukua, mutta en ole ihan varma itsekkään. Ehkä 25 tai jotain hiukan päälle. Ja monen kanssa olin siksi, että en halunnut tietää, kuka olisi lapsen isä.

        Vanhat ja viisaat miehet ovat minullekin kertoneet, että ei se siitä pahene, paranee vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monenko kanssa piti panna, että alkoi itämään ?

        olikohan niitä 7ainakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus mieheni kysyi tuota tarkkaa lukua, mutta en ole ihan varma itsekkään. Ehkä 25 tai jotain hiukan päälle. Ja monen kanssa olin siksi, että en halunnut tietää, kuka olisi lapsen isä.

        se eka äijä oli kumminkin isä


    • Moikka täältä löytyis 24 vuotias mies joka vois teitä auttaa. Mikäli kiinostaa pistä viestii spostissa [email protected]

    • Anonyymi

      Tuolla ketjussa olikin hyvä ehdotus. Mun sisko tuli raskaaksi juuri noin, siis olemalla yhdynnässä monien miesten kanssa sinä oikeana aikana. Ekana vuonna se ei onnistunut, liekö tuhkamunia nuo miehet, vaiko liian vähän yhdyntöjä ? Heille tuli sitten rimakauhu tuota yrittämistä kohtaan. Vuodenpäästä kesälomalla olivat kolme kuukautta lomalla Norjassa. Ja siellä sitten aloittivat uudestaan tuon yrittämisen. Joskus tuota siskolta kyselin. "Olihan noita siellä leirillä innokkaita jannuja, en pitänyt lukua, enkä kirjaa edes etunimistä. Kahden kuukauden päästä olin ilmeisesti jo raskaana... kolmas kuukaus oli sellaista varmuuden maksimointia. " Jo 18v. pitkä hoikka, kaunis tyttö oli tuloksena...ja on kuulema isänsä näköinen :)

      • Anonyymi

        panneet vika reikään norjassa


      • Anonyymi

        Olin nuorena poikana serkun apuna. Ollaan niin samannäköisiä ettei voinut tulla ihmettelyn aihetta. Se oli aluksi hämmentävää että serkku halusi olla mukana tuossa siittämistilanteessa.


    • Anonyymi

      Niinhän se on että se on isä joka kasvattaa lapsen :)

      • Anonyymi

        Oikia isäkin ois hyvä tietää tuntea tietäisi minkä luonnosta lasta mahdollisesti kasvattaa tai yrittää kasvattaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikia isäkin ois hyvä tietää tuntea tietäisi minkä luonnosta lasta mahdollisesti kasvattaa tai yrittää kasvattaa

        Luontosta ei luonnosta


    • Anonyymi

      Mikä tilanne ap nykyää?

    • Anonyymi

      ettekö voi valita klinikalta sperman luovuttajaa. tai enemminkin antaa miehen valita klinikalta sperman luovuttaja? sieltä ei tule tauteja.

    • Anonyymi

      Olen ollut apuna eräälle pariskunnalle.
      Nainen ei ollut moneen vuoteen käyttänyt miehensä kanssa ehkäisyä.
      Nainen kyseli ujona minulta asiaa.
      Mietin hetken ja lupauduin.
      Taisi olla eka kerta kun oltiin silleen se ratkaiseva hetki joka oli tuottoisa.
      Muistan sen hetken vieläkin.
      Nainen oli kiimassa ,halukas ja vaativa.
      Muistan kun mulla ruiskahti,tuntui että pallit kutistui .
      Ja ainakin naisella pillu valui,meinasin nuolla ,mutta jäi tekemättä.
      Harrastettiin useamman kerran silloin,vatsa oli jo.pyöreä kun naitiin.
      Kaikkiaan kaksi lasta siitin.
      Vieläkin silloin tällöin harrastetaan harjoittelemista.

    • Kutsutte miehen joko kotiin tai vaikka hotelliin ja nait molempien kanssa vuorotellen vaikka useamminkin niin ei tiedä kumman sperma on toiminut .
      Miehistä ei ole pulaa kuka siihen lähtee.

    • Anonyymi

      En kyllä ottaisi tautiriskiä jonkun tuntemattoman siittäjän kanssa.

    • Anonyymi

      Tulen kolmanneksi, niin uskon, että parin kuukauden viikottaisen yhdynnän jälkeen olet onnellisessa tilassa, kun vain ette sen jälkeen vaadi isyystestiin, ettekä elatus, ym. maksuja. Viestiä vain tuleen, niin saat luonnollisen hedelmöityksen ja samalla nautit. Viestitä; [email protected]

    • Anonyymi

      Voisin tulla tekeen sinut raskaaksi. Paljon kokemusta.

    • Anonyymi

      Tutustut esim. Suomi24 treffipalstalla alustavasti miehiin, saat heistä tietoa, treffailet heidän kanssaan ja jos tuntuvat sopivilta päädytte sänkyyn, lomaviikolla kerkiää olla monen kanssa, spermarikasta kevättä sinulle !

      • Anonyymi

        Me halusimme lasta ja tutkimuksen jälkeen tuli ilmi ettei mieheni voi saada lasta.
        Emme halunneet tunteettomasti labrassa siemennettyä lasta.
        Miehen kavereista kolmen kanssa sovittiin kimppaseksi joista joku tulee biologiseksi isäksi emmekä tee isyystestiä koskaan.
        Esikoisemme syntyi 9.6.2020 ja toinen 25.11.2022 saman kolmikon avustamana.
        Olemme edelleen miesten kanssa kimppaseksi-suhteessa.


    • Anonyymi

      Kannattaa etsiä vanhempi mies siementämään joka fyysiseti ja henkisesti kunnossa. Keenit näkee vanhemmalla iällä.

    • Anonyymi

      He­­­i! Ku­­­ts­um­­me sinu­­­t kä­ym­­ään u­­ude­ss­­a cha­tis­­­sa! Mei­­­tä on yl­­­i mil­­­jo­­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/Y3d2N7

    • Anonyymi

      Kaksi kertaa olen pariskunnan rouvan siittänyt. Toisella kerralla sovin parin miehen kanssa tapaamisen siellä runkkasin lienet kippoon josta pistivät siemenet keskenään itämään. Naista en nähnyt ollenkaan. Raskaaksi tuli sen mies ilmoitti. Toinen pari halusi ehdottomasti että siemenet laitetaan aidosti sisään.se oli heidän mielestään ainoa keino saada varmasti vahvin siittiö perille. Se tehtiin niin että olivat hotellista johon menin sovittuna ajankohtana. Vaimo makasi sängyllä pyyhe pään päällä ettei nähty toisiaan. Mies hieroi naisen pillua ja se kastui ja hieman vaimo kiimasta äänteli. Itse runkkasin itseäni ja kun oli tulossa niin kulli sisään ja siittiöt perille. Ei mitään naimista vaan sisään ja ravistus. Heti sen jälkeen huoneesta ulos. Ja raskaaksi tuli. Eli kyllä keinoja on jos hieman mielikuvitusta. Voisin vielä auttaa jos joku tahtoo

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe