Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Onko kukaan saanut anopilta

Anonyymi

Minä en.mutta onko joku?

11

1000

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eihän sulla eunukilla edes ole anoppia

    • Ex anoppia tuli muutaman kerran pantua. Oli kyllä kiihottavaa

      • Anonyymi

        Muutama vuosi sitten saunamökissä.isot tissit ja karvainen pillu.ei tarvinnut pitkään naida kun tuli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutama vuosi sitten saunamökissä.isot tissit ja karvainen pillu.ei tarvinnut pitkään naida kun tuli.

        Vain unelmissas 🤣 😂


    • Anonyymi

      Minä olen, ei tosin ollut anoppi, mutta ex tyttöystävän äiti.

    • Anonyymi

      Ilmeisesti aika moni mies tahtoo anoppiaan. Itsellä anoppi monesti mielessä kun panen vaimoa ja kyllä tulee nopeaan

    • Anonyymi

      Onneksi en ole, anoppi on järkyttävä luuperse.

    • Anonyymi

      En ole anoppia saanut muta olen puristellut anoppia tisseistä, kerran pienessä sievässä kävi anopille sanomassa hyvät yöt, kumartui sängyssä anopin ylle, otin tisseistä kiinni ja annoin hyvän yön suukon.
      Kävin yksin anopin luona kylässä ja anoppi lupasi hieroa polttopuu urakan jälkeen ja suihkusta tultuani meni anopin sängylle alasti vatsalleni, anoppi tuli hieromaan, tunsin tissit selässäni, kaluni koveni jalkojeni välissä. Anoppi hieroi takareisiäni, levitti hieman jalkojeni ja arvasin että haluaa nähdä paremmin kovan kaluni ja se nosti kiimaani, teki mieli nousta ylös ja panna anoppia takaapäin.

    • Anonyymi

      Monta kertaa saanut anopilta. Seksi suhde meillä jatkunut n 10 vuotta. Hän nyt 78 ja minä 52. Aivan upeaa seksiä meillä aina silloin tällöin kun keksimme jonkun hyvän tekosyyn esim mökillä käymiseen tai vastaavaa. Vaimon kanssa meillä myös ihan hyvää seksiä mutta kivan vaihtelun tuo tämä suhde anoppiin. Appiukko ei enää ole muutamaan vuoteen kuulemma hänestä ole kiinnostunut ja siksi nykyjään välillä todella ”puutteessa”.

    • Anonyymi

      Seurustelin parikymppisenä muutaman vuoden yksinhuoltaja äitinsä kanssa asuvan nuoren naisen kanssa. Äippä oli aika nuorekas nelikymppinen blondi joka piti heti seurustelusuhteen alussa ankaran puhuttelun talon säännöistä minulle. Tämä tapahtui eräänä aamuna tyttärensä lähdettyä yliopistolle kun olin juuri itse lähdössä töihin. Hän kertoi minulle itsestään ja kyseli tietoja työstäni, opinnoistani ja varallisuudestani. Hän teki selväksi että hänen auktoriteettinsa on ehdoton talossa ja jokaista hänen pienintäkin vihjettä on toteltava tai hän estäisi seurusteluni tyttärensä kanssa. Hän tehosti viestiä komentamalla minut riisumaan itseni alastomaksi ja piiskaamalla pitkällä nahkaruoskalla perseeni ja selkäni verille. Sen jälkeen sain nuolla hänen pilluaan kunnes hän laukesi naamalleni. Hän käytti minua henkilökohtaisena autokuskinaan ja jouduin myös palvelemaan hänen ystävättäriään. Tyttöystäväni läsnäollessakin hän komenteli ja palvelutti itseään häpeilemättä. Kannoin kassit, autoin saappaat jalasta, annoin niska tai jalka hierontaa. Hän vain naureskeli tyttärelleen että poikakaverisi tottelee paremmin häntä kuin tyttökaveriani. Lopulta homma meni siihen pisteeseen että olin näiden naisten seksiorjana ties missä kotibileissä ja laiva risteilyillä. Ei sitä voinut oikein enää katsoa omaa rakasta rehellisesti silmiin kun oli nainut ja nuollut kaikkien äitinsä ystävienkin pillut ja perseet.

      • Anonyymi

        Kerran Panin laivaristeilyllä.lähdimme porukalla reissuun.alkuun oli seisova pöytä,pubi yms. Yöllä olin menossa käymää hytissä anopin hytin ovi oli auki.ei saanut samppanja pulloa auki.sain auki ja otettiin.kännissä ku oltiin niin Rupes lähentelee ja kokeilee paikkoja.aukas multa housut ja siitä lähti.otin häneltä paidan pois ja isot rinnat tuli esiin.riisuin kans hameen ja stringit.oli aivan mahtava pano


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2122
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1808
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      30
      1760
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1520
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1471
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1392
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1354
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1312
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1284
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1271
    Aihe