Minä en.mutta onko joku?
Onko kukaan saanut anopilta
11
1328
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän sulla eunukilla edes ole anoppia
Ex anoppia tuli muutaman kerran pantua. Oli kyllä kiihottavaa
- Anonyymi
Muutama vuosi sitten saunamökissä.isot tissit ja karvainen pillu.ei tarvinnut pitkään naida kun tuli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutama vuosi sitten saunamökissä.isot tissit ja karvainen pillu.ei tarvinnut pitkään naida kun tuli.
Vain unelmissas 🤣 😂
- Anonyymi
Minä olen, ei tosin ollut anoppi, mutta ex tyttöystävän äiti.
- Anonyymi
Ilmeisesti aika moni mies tahtoo anoppiaan. Itsellä anoppi monesti mielessä kun panen vaimoa ja kyllä tulee nopeaan
- Anonyymi
Onneksi en ole, anoppi on järkyttävä luuperse.
- Anonyymi
En ole anoppia saanut muta olen puristellut anoppia tisseistä, kerran pienessä sievässä kävi anopille sanomassa hyvät yöt, kumartui sängyssä anopin ylle, otin tisseistä kiinni ja annoin hyvän yön suukon.
Kävin yksin anopin luona kylässä ja anoppi lupasi hieroa polttopuu urakan jälkeen ja suihkusta tultuani meni anopin sängylle alasti vatsalleni, anoppi tuli hieromaan, tunsin tissit selässäni, kaluni koveni jalkojeni välissä. Anoppi hieroi takareisiäni, levitti hieman jalkojeni ja arvasin että haluaa nähdä paremmin kovan kaluni ja se nosti kiimaani, teki mieli nousta ylös ja panna anoppia takaapäin. - Anonyymi
Monta kertaa saanut anopilta. Seksi suhde meillä jatkunut n 10 vuotta. Hän nyt 78 ja minä 52. Aivan upeaa seksiä meillä aina silloin tällöin kun keksimme jonkun hyvän tekosyyn esim mökillä käymiseen tai vastaavaa. Vaimon kanssa meillä myös ihan hyvää seksiä mutta kivan vaihtelun tuo tämä suhde anoppiin. Appiukko ei enää ole muutamaan vuoteen kuulemma hänestä ole kiinnostunut ja siksi nykyjään välillä todella ”puutteessa”.
- Anonyymi
Seurustelin parikymppisenä muutaman vuoden yksinhuoltaja äitinsä kanssa asuvan nuoren naisen kanssa. Äippä oli aika nuorekas nelikymppinen blondi joka piti heti seurustelusuhteen alussa ankaran puhuttelun talon säännöistä minulle. Tämä tapahtui eräänä aamuna tyttärensä lähdettyä yliopistolle kun olin juuri itse lähdössä töihin. Hän kertoi minulle itsestään ja kyseli tietoja työstäni, opinnoistani ja varallisuudestani. Hän teki selväksi että hänen auktoriteettinsa on ehdoton talossa ja jokaista hänen pienintäkin vihjettä on toteltava tai hän estäisi seurusteluni tyttärensä kanssa. Hän tehosti viestiä komentamalla minut riisumaan itseni alastomaksi ja piiskaamalla pitkällä nahkaruoskalla perseeni ja selkäni verille. Sen jälkeen sain nuolla hänen pilluaan kunnes hän laukesi naamalleni. Hän käytti minua henkilökohtaisena autokuskinaan ja jouduin myös palvelemaan hänen ystävättäriään. Tyttöystäväni läsnäollessakin hän komenteli ja palvelutti itseään häpeilemättä. Kannoin kassit, autoin saappaat jalasta, annoin niska tai jalka hierontaa. Hän vain naureskeli tyttärelleen että poikakaverisi tottelee paremmin häntä kuin tyttökaveriani. Lopulta homma meni siihen pisteeseen että olin näiden naisten seksiorjana ties missä kotibileissä ja laiva risteilyillä. Ei sitä voinut oikein enää katsoa omaa rakasta rehellisesti silmiin kun oli nainut ja nuollut kaikkien äitinsä ystävienkin pillut ja perseet.
- Anonyymi
Kerran Panin laivaristeilyllä.lähdimme porukalla reissuun.alkuun oli seisova pöytä,pubi yms. Yöllä olin menossa käymää hytissä anopin hytin ovi oli auki.ei saanut samppanja pulloa auki.sain auki ja otettiin.kännissä ku oltiin niin Rupes lähentelee ja kokeilee paikkoja.aukas multa housut ja siitä lähti.otin häneltä paidan pois ja isot rinnat tuli esiin.riisuin kans hameen ja stringit.oli aivan mahtava pano
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1111658En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä321092SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2001032Miksi Sieppi nolaa Salmisen ?
Onko kyseessä ihan tietoinen kosto ? Tälläkö juonella kirjaa nyt myydään ? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e7287908Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.35802Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33754- 37736
Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v6721+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais233713Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen29693