psykoottinen masennus?

Anonyymi

moikka,

Minulla on todetty vaikea masennus mutta oon miettinyt voisiko mulla olla myös psykoosia.
Kuulen ihmisten naurua ja välillä jotain ääniä, näen jotkut asiat välillä kahdesti, musta tuntuu kokoajan että mua tarkkaillaan (esim että mun huoneessa olisi piilokamera tai sit puhelimen välityksellä) ja musta tuntuu että joku ns pakottaa mua uhkailemaan itseäni itsemurhalla, en tiiä tajuutteko tota vikaa juttua.

Voisko joku kertoa mikä homma?

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aloittajalle sen verran että kannattaa hakea apua ennenkuin tilanne ehkä menee vielä pahemmaksi.

Noita edellisiä juttuja ei kannata uskoa, kukaan ei laita sinne pääsi sisälle mitään eikä kukaan tai mikään ulkopuolinen yritä sinun päähäsi vaikuttaa.

Psykoottisia juttuja nuokin ovat kaikenmaailman vaikuttimista ym.

Ihmisellä voi olla harhoja ilman psykoosiakin mutta yksin ei kannata jäädä kaiken kanssa, silloin saattaa ahdistua ja masentua vielä enemmän.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Varmaan Aleksi siellä taas. Ehkä jopa Teemu tai joku muu, jota syytetään nettiin laitetusta materiaalista.

• Anonyymi

Vaikeaan psykoosiin lääkitykset ei auta. Muodikkaalle masennuksellekin näkyy käyvän kalpaten jo. Ehkä hengellinen yhteys tuo avun.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      213
      4322
    2. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      23
      2400
    3. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      106
      2205
    4. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      34
      1849
    5. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      181
      1614
    6. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      27
      1541
    7. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      111
      1293
    8. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      220
      1235
    9. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      39
      1202
    10. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      136
      1191
    Aihe