Tunne on yksipuolinen, joten ei ole syytä puhua hänelle mitään. Hän tietää kyllä. Itse ikävöin enkä saa elämästä kiinni.
Kuinka saisin sydämeni unohtamaan hänet
45
544
Vastaukset
- Anonyymi
Äkkiä ulos, sieltä löytyy uusi, voit nauraa vanhalle! Yksikään mies ei sais mua raiteiltaan
- Anonyymi
Eli hän ei ikävöi? Mistä tiedät?
- Anonyymi
Kyllä hän ikävöi, mutta ei minua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hän ikävöi, mutta ei minua.
Nuorempaahan se ikävöi. Kohtaa realiteetit äläkä haaveile mahdottomista. Tsemppiä pystyt kyllä siihen.
- Anonyymi
Tervetuloa joukkoon. Sitä täällä muutkin miettii.
- Anonyymi
Sitähän ei tiedä mitä toinen päässään ajattelee, hyvin usein täysin päinvastaista kuin luulee hänen ajattelevan, toisella voi olla vaan elämäntilanne sellainen, että omien halujensa mukaan eläminen ei onnistu juuri sillä hetkellä, ja syitä on miljoonia.
Ja sitten tosiaan on joskus harvoin kyse ihan vain siitä, että ihmisten kipinät eivät sinkoile toisiaan kohtaan kuin yksipuolisesti, mutta silloin kehoitan vaikka liittymään tuonne treffit osiolle ja ala juttelemaan miesten kanssa, siitä se lähtee, jos vain haluat että lähtee.- Anonyymi
En halua.
- Anonyymi
Sitä ennen voitais panna, ei tarvi puhua.
- Anonyymi
Pidä tunkkis.
- Anonyymi
pää kii panna
"äiti mulle kertoi just susta, sulle syötettiin aina jotain myrkkyä, mitä nyt syljet pois, ole rauhassa sisko, mutsi mulle sun jo kuiskas, hali...."
jaksupusu
https://www.youtube.com/watch?v=8SK8LiAncyE
- Anonyymi
Mulla vähän samankaltainen tilanne. Mietin usein, että mitä ihmettä minä täällä palstalla vielä roikun itseäni vaan kiusaamassa. In real life voitava jo tehty, en voi enempää häntä tai itseäni kiusata, silti varmaan kiusaan häntä tahtomattani, kun en voi tunteilleni mitään. Kurja tilanne :( . Voimia kohtalotoveri ♥
- Anonyymi
Samoin täällä, sydän tarvitsisi hellyyttä ja lämpöä, ei se muuten unohda. Voimia myös täältä.
- Anonyymi
Jos hurmaisit hänet
- Anonyymi
Se on kuitenkin hienoa kun pystyy kokemaan niitä tunteita, kaikki ei pysty. Kyllä se ikävä joskus hellittää.
Monesti vaan käy niin että tunteet on yksipuolisia.
Kurjaa, mutta joskus tulee se päivä kun löytyy uusi ihminen jonka kanssa tunteet osuu yksiin. ❣️ - Anonyymi
Kyllä sinä vielä joskus kohtaat jonkun toisen, jonka kanssa tunteet on molemminpuolisia. ❣️
- Anonyymi
Toivottavasti. Haluis vaan et se päivä olis jo..tahtois jakaa polun ees sen pienen hetken. Että näkisi ympärilleen taas hetken uusin silmin. Kasvaisi juuret yhteen. Sellasta minä tahdon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti. Haluis vaan et se päivä olis jo..tahtois jakaa polun ees sen pienen hetken. Että näkisi ympärilleen taas hetken uusin silmin. Kasvaisi juuret yhteen. Sellasta minä tahdon.
Ei se tule haluamisella eikä muullakaan yrittämisellä. Se hetki tulee jos niin on tarkoitettu. Elämä on liian lyhyt, ja yksinkin voi nauttia elämästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se tule haluamisella eikä muullakaan yrittämisellä. Se hetki tulee jos niin on tarkoitettu. Elämä on liian lyhyt, ja yksinkin voi nauttia elämästä.
Hyvä, että on elämä lyhyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, että on elämä lyhyt.
Samaa mieltä. On tämä ollut niin rankka taival, että olisi vain helpotus päästä pois..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä. On tämä ollut niin rankka taival, että olisi vain helpotus päästä pois..
Heittäkää nyt pois tuo itseinho. Me ei haluta kuolla. Savolaisittain. "Voe myö ei täältä älytä mihinkää lähtöö".
Minulla helpotti kun annoin itselleni luvan rakastaa. Yksipuoleisesti. Ilman toiveita vastarakkaudesta.
Rakastaminen on jalostunut siinä määrin, ettei tee enää kipeää. Minun on hyvä olla.
Mitä enemmän yritin kieltää tunteitani, sitä kivuliaampaa se oli.
Mutta mikä kullakin toimii...- Anonyymi
Ihan hyvä ohje.
-Ap Anonyymi kirjoitti:
Ihan hyvä ohje.
-ApEi kyll ollut helppoa myöntää itselleen että rakastaa.. piiloitteli kaikenmaailman ihastumisten ja sielunkumppani teorioiden takana.
Ja sen todellisuuden ymmärtäminen, että vaikka kuinka rakastankin, en saa koskaan vastakaikua...
Lopulta helpotti. Päästin irti ja rakastan häntä edelleen, sillain erilailla.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ei kyll ollut helppoa myöntää itselleen että rakastaa.. piiloitteli kaikenmaailman ihastumisten ja sielunkumppani teorioiden takana.
Ja sen todellisuuden ymmärtäminen, että vaikka kuinka rakastankin, en saa koskaan vastakaikua...
Lopulta helpotti. Päästin irti ja rakastan häntä edelleen, sillain erilailla.Itsekin annoin itselleni luvan rakastaa jo aikaa sitten. En uskonut, että se olisi sitä ollut. Samoin, kuin sinun kohdallasi.
Teen työtä sen kanssa, että opin hyväksymään sen, että vain minä rakastan. Ehkä hyväksyn sen paremmin ajan kanssa.
-Ap Anonyymi kirjoitti:
Itsekin annoin itselleni luvan rakastaa jo aikaa sitten. En uskonut, että se olisi sitä ollut. Samoin, kuin sinun kohdallasi.
Teen työtä sen kanssa, että opin hyväksymään sen, että vain minä rakastan. Ehkä hyväksyn sen paremmin ajan kanssa.
-ApAika parantaa vain jos itse aktiivisesti työstää asiaa.
Jos sen jättää vain ajan hoidettavaksi, se voi kestää ajasta ikuisuuteen.
Olitteko pari vai muutoin rakastuit?
Minä hyväksyin rakkauteni yksipuoleisuuden koska en kyennyt lopettamaan rakastamista torjunnasta huolimatta.
Nykyään mietin että rakkauteni häntä kohtaan on auttanut minua kasvamaan ihmisenä.
Olen parempi näin ja siksi en osaa luopua rakkaudestani.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Aika parantaa vain jos itse aktiivisesti työstää asiaa.
Minä hyväksyin rakkauteni yksipuoleisuuden koska en kyennyt lopettamaan rakastamista torjunnasta huolimatta.
Nykyään mietin että rakkauteni häntä kohtaan on auttanut minua kasvamaan ihmisenä.
Olen parempi näin ja siksi en osaa luopua rakkaudestani.Kuvauksestasi päätellen uskon, että kokemuksemme ovat hyvin paljon toistensa kaltaiset. Ajan parantavassa voimassa uskon unohdukseen. Pikkuhiljaa ajan kanssa tulen unohtamaan. Jossain vaiheessa en enää tunne mitään. Ehkä jonkinlaista kiintymystä ja välittämistä ja tietynlaista rakkautta, mutta ei enää romanttista rakkautta.
Jossain syvällä sisälläni hän tulee olemaan minulle hyvin pitkän aikaa läheinen.
Tuntuu niin kohtuuttomalta vain odottaa, että aika menisi eteenpäin.
En ole ikinä ymmärtänyt mitä tarkoittaa "asian aktiivinen työstäminen" tällaisissa tilanteissa. Tilanteissa, joihin liittyy voimakkaita tunteita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvauksestasi päätellen uskon, että kokemuksemme ovat hyvin paljon toistensa kaltaiset. Ajan parantavassa voimassa uskon unohdukseen. Pikkuhiljaa ajan kanssa tulen unohtamaan. Jossain vaiheessa en enää tunne mitään. Ehkä jonkinlaista kiintymystä ja välittämistä ja tietynlaista rakkautta, mutta ei enää romanttista rakkautta.
Jossain syvällä sisälläni hän tulee olemaan minulle hyvin pitkän aikaa läheinen.
En ole ikinä ymmärtänyt mitä tarkoittaa "asian aktiivinen työstäminen" tällaisissa tilanteissa. Tilanteissa, joihin liittyy voimakkaita tunteita.Lisään vielä... Mietin sitä aktiivista työstämistä. Se mitä voisin työstää, on se jumalaton huonommuuden tunne, mikä koko asiasta tuli. Yrittäisi jotenkin ymmärtää, että ei ole sen huonompi. En tiedä. Alkaa itkettää, kun asiaa ajattelee.
-Ap Anonyymi kirjoitti:
Kuvauksestasi päätellen uskon, että kokemuksemme ovat hyvin paljon toistensa kaltaiset. Ajan parantavassa voimassa uskon unohdukseen. Pikkuhiljaa ajan kanssa tulen unohtamaan. Jossain vaiheessa en enää tunne mitään. Ehkä jonkinlaista kiintymystä ja välittämistä ja tietynlaista rakkautta, mutta ei enää romanttista rakkautta.
En ole ikinä ymmärtänyt mitä tarkoittaa "asian aktiivinen työstäminen" tällaisissa tilanteissa. Tilanteissa, joihin liittyy voimakkaita tunteita.Työstät asiaa nytkin kun ajattelet ja kirjoitat asiasta.
Joillakin on tapana patoa asioita ja sit ne räjähtää silmille.
Tukahdutetaan elämän nurja puoli ettei vaan tarvitsisi kärsiä. Se yleensä vaan aiheuttaa eriasteista pahoinvointia omassa itsessään.
Aktiivinen työstäminen on sitä että käy läpi niitä voimakkaita tunteita - jokainen omalla tavallaan. Ei yritä paeta niitä vaan kohtaa ne.
Itse tein sen kirjoittamalla. Kirjoitin aiheestani niin kauan että tuli tyhjä olo. Helpotti kummasti. Ja palsta ollut hyvä kaveri, antanut palautetta joka ei muutoin olisi tullut mieleenikään.Anonyymi kirjoitti:
Lisään vielä... Mietin sitä aktiivista työstämistä. Se mitä voisin työstää, on se jumalaton huonommuuden tunne, mikä koko asiasta tuli. Yrittäisi jotenkin ymmärtää, että ei ole sen huonompi. En tiedä. Alkaa itkettää, kun asiaa ajattelee.
-ApItkeminen on yllättävän puhdistavaa. Minä en tilanteessani kokenut itseäni huonommaksi. Me - sinä ja minä, olemme molemmat hyviä omana itsenämme, ja jos ei "kelpaa" sellaisena kuin on, on se vastapuolen tappio.
Olen työstänyt itsetuntoani jo niin pitkään, ettei takaiskut murra minua enää.
Ei silti, monesti on murrettu tähän elämään ja se tuntuu kirjaimellisesti siltä kuin menisi triljooniksi pirstaleiksi. Siihenkin turtuu ja joka kerta olen toipunut yhä nopeammin.
Ensimmäinen kerta oli pahin - kirjaimellisesti kuolin siihen. Mutta täällä porskutetaan ja suht onnellisesti vielä.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Aika parantaa vain jos itse aktiivisesti työstää asiaa.
Olen parempi näin ja siksi en osaa luopua rakkaudestani.Trolli en paskahöpinää, kaikki samanlaista.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Itkeminen on yllättävän puhdistavaa. Minä en tilanteessani kokenut itseäni huonommaksi. Me - sinä ja minä, olemme molemmat hyviä omana itsenämme, ja jos ei "kelpaa" sellaisena kuin on, on se vastapuolen tappio.
Olen työstänyt itsetuntoani jo niin pitkään, ettei takaiskut murra minua enää.
Ei silti, monesti on murrettu tähän elämään ja se tuntuu kirjaimellisesti siltä kuin menisi triljooniksi pirstaleiksi. Siihenkin turtuu ja joka kerta olen toipunut yhä nopeammin.
Ensimmäinen kerta oli pahin - kirjaimellisesti kuolin siihen. Mutta täällä porskutetaan ja suht onnellisesti vielä.Niin, kirjoittamalla minäkin olen varmasti asioita yrittänyt työstää. Huomaan olevani koko ajan alkutaipaleella, vaikka tosiasiassa olen ollut samassa tilanteessa jo kauan.
Sain taas tänään muistutuksen siitä, että kaikki tunteeni ovat turhia. Minulla ei ole niin hyvä itsetunto, että jaksaisin pettymyksen toisensa perään. Jokainen niistä satuttaa ja vie alemmas ja alemmas.
Tämä yritys ja kokemus oli viimeinen tätä lajia. En enää yritä tai edes halua tutustua vastakkaiseen sukupuoleen.
Odotan, että saavutan sen tyhjyyden olotilan, jonka sinä sanoit saavuttaneesi.
Kiitos paljon kaikista sanoistasi, jotka kirjoitit ja neuvoistasi, jotka annoit. Kiitos ja kaikkea hyvää sinulle elämäsi varrelle. Anonyymi kirjoitti:
Niin, kirjoittamalla minäkin olen varmasti asioita yrittänyt työstää. Huomaan olevani koko ajan alkutaipaleella, vaikka tosiasiassa olen ollut samassa tilanteessa jo kauan.
Sain taas tänään muistutuksen siitä, että kaikki tunteeni ovat turhia. Minulla ei ole niin hyvä itsetunto, että jaksaisin pettymyksen toisensa perään. Jokainen niistä satuttaa ja vie alemmas ja alemmas.
Tämä yritys ja kokemus oli viimeinen tätä lajia. En enää yritä tai edes halua tutustua vastakkaiseen sukupuoleen.
Odotan, että saavutan sen tyhjyyden olotilan, jonka sinä sanoit saavuttaneesi.
Kiitos paljon kaikista sanoistasi, jotka kirjoitit ja neuvoistasi, jotka annoit. Kiitos ja kaikkea hyvää sinulle elämäsi varrelle.Olet kaunis. Hyvää jatkoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trolli en paskahöpinää, kaikki samanlaista.
Kyllä, todella teennäinen sävy tässä "dialogissa"
- Anonyymi
Rukoile Jeesuksen Kristuksen kautta, vain hän pystyy antamaan avun ja helpotuksen mielenmasennukseen ja epätoivoon. Itselläni on auttanut, mikään muu ei ole tuonut helpotusta. Raamattua kannattaa lukea ja pyytää viisautta, että voi ymmärtää sen arvokkaita elämänohjeita. Voin pitkään todella huonosti, nyt tiedän, että minua rakastetaan, eikä minun tarvitse kerjätä rakkautta keneltäkään ihmiseltä. Aamen ❤️
- Anonyymi
Aamen veli!
- Anonyymi
Annatte itsellenne luvan rakastaa. Tulee uusia suhteita, mutta ei niin vahvoin tuntein. Toinen unohtuu osin, häipyy taustalle. Mutta sitten tapaat vuosia myöhemmin tämän suuren rakkautesi ja tunteet leimahtaa taas ja tällä välin syntyneet suhteet hajoaa, kun se tosirakkaus. Sellastakin joillekin tapahtuu.
- Anonyymi
Aika auttaa. Palsta on jätettävä, jos oikeasti haluaa unohtaa. Näin itse ajattelen ja lopetan tämän sittenkun oikeasti haluan unohtaa. Täällä saa turhaa toivoa aina. Itse en vielä halua unohtaa, koska juttu on aika tuore enkä tiedä vielä onko kaikki yksipuolista.
- Anonyymi
Sama täällä. Yksipuolista oli. Hullua ett annoin itseni ihastua. Onneks en kovin usein ihastu, parempi on jo unohtaa moiset ihastumiset. Perkele ku olen vihanen itselleni, olin oikea idioottien idiootti. Ei nyt sen näkönen mies munlaiseen olis voinu ihastua, senhän sanoi jo järkikin. Nyt sitten otan järjen käyttöön ja takutan kaaliini ettei yksikään mies voi munlaiseen tykästyä. Vittu mikä ääliö olin, oon niin pirun vihanen itselleni. Voi helvetin helvetti😡😡
- Anonyymi
Miksi ette saa suuta auki?kysyvä ei tieltä eksy.suolessa eli täällä on turha haikailla,jos ei ole rohkeutta kertoo ihastukselle mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ette saa suuta auki?kysyvä ei tieltä eksy.suolessa eli täällä on turha haikailla,jos ei ole rohkeutta kertoo ihastukselle mitään.
Trolli louskuttaa naista halventaen suolessa leukojaan, että siinä sitä suun - tai naamanaukomista. Ei kukaan kirjoita itsestään noin
- Anonyymi
Sydän unohtaa kyllä, kun on sen aika ❤️
Varmasti meistä jokainen on kokenut sen, ettei toisella ole ollut samanlaisia tunteita toista kohtaan kuin itsellä.
Julmaa, mutta joskus helpottaa. ❤️ - Anonyymi
kyllä se helpottaa kun ajalle antaa mahdollisuuden. ihmisuhteet on niin vaikeita välistä. voimia.
- Anonyymi
Mulla on kestäny suru yli 20v. ja vieläkin unia näen yhteiselosta , vaikka sydämen kuin kylmettäisi , ei se unohda , yhtä tuskaa.....
- Anonyymi
Halaus sulle.
- Anonyymi
Yksipuolisessa tuntemuksesta minusta helpompaa unohtaa kuin riitaisassa suhteessa, jossa on tunteita, muttei ymmärrystä tajuta, ettei yhdessä olo toimi. Anna itsesi ymmärtää, että hyvä unohtaa sellainen, jolle ei ole mahdollisuutta suhteen syntyminen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä313747- 1351548
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111431Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931101- 711088
- 581051
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26997Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38971Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.67940Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78915