Eli siis olen 18 vuotias ja mulla on ollut keuhko oireita kesästä lähtien, kuiva yskä joka tuntuu erilaiselta kun esimerkiksi flunssa yskä, lievää hengityksen vinkumista silloin tällöin, ja hengenahdistusta joka tulee ilman mitään syytä esimerkiksi vaikka kotioloissa, (hengenahdistusta ei tule liikuntaa harrastaessa tai kun kävelee rappusia ylös) ja siis tota kaikki nämä oireet Alko ilman minkäänlaista flunssaa ja oireet on ollu kokoajan todella lieviä paitsi hengenahdistus yhdessä kohtaa meinas mennä aika pahaksi. Ja nää kaikki oireet loppu elokuun lopussa ja oli täysin poissa 2vk. Ja nyt on ollu taas sellasia oireita mutta taas tuntuu myös et ois lähtemäs pois. Eli voiko keuhkosyövän oireet lähteä pois kokonaaan pariksi viikoksi ja tulla takas? Olen myös huomannut vasemmalla puolella soliskuopassa kivuttoman patin, jota pystyy liikuttaa ja tuntuu aika pehmeältä. Ja keuhko oireet ei johdu ahdistuksesta/paniikista se on varmaa. Suvussa ei ole astmaa eikä kellään keuhkosyöpää myöskään. Ja tosiaan oon 18 vuotias ja poltin röökiä 4 vuotta mutta lopetin nuuskan avulla elokuun lopussa. Mut pelottaa aika paljo et ois keuhkosyöpä ku sellasia oireita, et oisko kellään mitään tietoa näistä? Järkeviä vastauksia ois mukava saada! :)
Voiko keuhkosyövän oireet lieventyä ilman hoitoa?
Anonyymi
0
85
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"638847Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1545534Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset1274986Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään93851Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m853460Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta533359Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä362711En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102661Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html392603- 241727