Sulla on ihanat

Anonyymi

Rinnat. Sellaiset käteen mahtuvat ihanat..

44

984

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kärpäslätkät 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Just sellaset ne on seksikkään aidot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just sellaset ne on seksikkään aidot.

        Hah. Itseltäni toi oli puhdas vitsi. Sellaset tisut ei kiihota!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah. Itseltäni toi oli puhdas vitsi. Sellaset tisut ei kiihota!

        Sua kiihottaa miehen elin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sua kiihottaa miehen elin.

        Riippuu elimen omistajasta 🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah. Itseltäni toi oli puhdas vitsi. Sellaset tisut ei kiihota!

        Eikö se ollut niin että sinulla ei alunperin ollut tissejä ollenkaan? Onko sinulla ulkonäköpaineita kun luonnollisia ei ole? Muutenkin olen seurannut kaoottista kirjoitteluasi palstalla. Oletko sinä paniikissa kun palstajahtaamisesi ei tuota tulosta?

        Menisit hoitoon. Palstaelämäsi ja toisten mollaaminen on jatkunut jo vuosia, seuraat toisten elämää palstalla ja tosielämässä, häiritset, vahingoitat ja teet jatkuvasti ilkivaltaa. Sinä olet hyvin vahingollinen ihminen. Kenenkään ei pitäisi kärsiä sinun sairaaloisuutesi takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se ollut niin että sinulla ei alunperin ollut tissejä ollenkaan? Onko sinulla ulkonäköpaineita kun luonnollisia ei ole? Muutenkin olen seurannut kaoottista kirjoitteluasi palstalla. Oletko sinä paniikissa kun palstajahtaamisesi ei tuota tulosta?

        Menisit hoitoon. Palstaelämäsi ja toisten mollaaminen on jatkunut jo vuosia, seuraat toisten elämää palstalla ja tosielämässä, häiritset, vahingoitat ja teet jatkuvasti ilkivaltaa. Sinä olet hyvin vahingollinen ihminen. Kenenkään ei pitäisi kärsiä sinun sairaaloisuutesi takia.

        Kenestä sinä olet muka niin tietävästi kirjoittavinasi? Että ihan tissittömyyden takia joku on riehunut ja häiriköinyt vuosia? Naurettavaa. Lisäksi mitä tulee tissittömyyteen, sille asialle voi tehdä jotain esimerkiksi plastiikkakirurgian muodossa tai toppaamalla tissarit pumpulilla. Jos asia sattuu niin kovin vaivaamaan.


    • Anonyymi

      Topatut liivit tekee ihmeitä.

    • Anonyymi

      Ja sinä tiedät tämän koska?

      • Anonyymi

        Olenhan sinua tutkaillut. Ihanat on muutkin muotosi ja muutenkin. Niitä haluaisin hyvänä pitää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenhan sinua tutkaillut. Ihanat on muutkin muotosi ja muutenkin. Niitä haluaisin hyvänä pitää..

        Läheltäkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Läheltäkin?

        Katseluetäisyydeltä tietenkin...koskea kovin haluaisin..


    • Anonyymi

      Eikö naama miellyttänyt sitten yhtään? Pelkkiä rintoja kun kommentoi.

      • Anonyymi

        Kaunis on koko pakkaus..


    • Anonyymi

      Eräällä työpaikan naisella on terhakat rinnat. Olen niitä salaa ihaillut.

    • Anonyymi

      Ihanat on.

    • Anonyymi

      Onko ne sitten ollut sun käsissä jo?

      • Anonyymi

        Ei vielä. Ehkä ...


      • Anonyymi

        Unissani olen niitä monesti pitänyt hyvänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unissani olen niitä monesti pitänyt hyvänä.

        Millä tavalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla?

        Käsin niitä hellästi pyörittelen ja sivelen. Huulillani hyväilen ja hellästi nännejä imeskelen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsin niitä hellästi pyörittelen ja sivelen. Huulillani hyväilen ja hellästi nännejä imeskelen..

        Damm... 😅❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vielä. Ehkä ...

        Mikä estää koskemasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä estää koskemasta?

        Ei olla vielä niin läheisissä väleissä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olla vielä niin läheisissä väleissä..

        Vielä... Miten hänet tunnet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olla vielä niin läheisissä väleissä..

        Ollaanpas, senkun tulet ja kosket.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaanpas, senkun tulet ja kosket.

        Ihanaa milloin sopisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsin niitä hellästi pyörittelen ja sivelen. Huulillani hyväilen ja hellästi nännejä imeskelen..

        Mä muistan sen hetken se oli eräs aamuyö yllätys olin todella levoton ja kuinkas kävi kaipaisin sua ihan hillittömän paljon ja oi ihanaa olit vierelleni Ville


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa milloin sopisi?

        Koska vaan sopii. Aina valmiina sulle.


    • Anonyymi

      Näin on😎

    • Anonyymi

      Kiitos. nakkaan ne välillä olalle

    • Anonyymi

      Kenellä on? Haluaa tietää.

      • Anonyymi

        Sinulla sinulla😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla sinulla😘

        😘😘😘


    • Anonyymi

      Tissimies on aina tissimies.

    • Anonyymi

      Tiskin takana on myös hyvät.

    • Anonyymi

      Sulla on ihanat pallit. Käteen istuvat. Luulisin.

    • Anonyymi

      Näkispä naapurin ihanat useammin ilman toppia, vaikka myös topissa kyllä hyvin tulevat muodot esiin ;)

      • Anonyymi

        Aamulla satuin näkemään miten ihanat punaiset liivit peitti ainoastaan muodot ja päälle meni musta paita ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamulla satuin näkemään miten ihanat punaiset liivit peitti ainoastaan muodot ja päälle meni musta paita ;)

        Siis oikeesti kyttäätte ihmisiä ja heidän pukeutumistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis oikeesti kyttäätte ihmisiä ja heidän pukeutumistaan.

        Ei kait se kyttäystä ole jos aamukahvia hörppiessä näkee vastakkaisen naapurin valaistussa huoneessa alasti tai hyvin vähissä vaatteiissa verhot avoimena. Luulen, että on tahallista.


    • Anonyymi

      Miksi mies tykkää painaa päänsä rintojen väliin pyörittää päättää . Tämä toiminto täysi mysteeri näin naisena mikä siinä on hienoa ?

      • Anonyymi

        Jotain oidipaalista oireilua varmaan.


    • Anonyymi

      U naikkosella myös melkoisen ihanat muodot

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe