Rinnat. Sellaiset käteen mahtuvat ihanat..
Sulla on ihanat
44
984
Vastaukset
- Anonyymi
Kärpäslätkät 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Just sellaset ne on seksikkään aidot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just sellaset ne on seksikkään aidot.
Hah. Itseltäni toi oli puhdas vitsi. Sellaset tisut ei kiihota!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah. Itseltäni toi oli puhdas vitsi. Sellaset tisut ei kiihota!
Sua kiihottaa miehen elin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sua kiihottaa miehen elin.
Riippuu elimen omistajasta 🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah. Itseltäni toi oli puhdas vitsi. Sellaset tisut ei kiihota!
Eikö se ollut niin että sinulla ei alunperin ollut tissejä ollenkaan? Onko sinulla ulkonäköpaineita kun luonnollisia ei ole? Muutenkin olen seurannut kaoottista kirjoitteluasi palstalla. Oletko sinä paniikissa kun palstajahtaamisesi ei tuota tulosta?
Menisit hoitoon. Palstaelämäsi ja toisten mollaaminen on jatkunut jo vuosia, seuraat toisten elämää palstalla ja tosielämässä, häiritset, vahingoitat ja teet jatkuvasti ilkivaltaa. Sinä olet hyvin vahingollinen ihminen. Kenenkään ei pitäisi kärsiä sinun sairaaloisuutesi takia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se ollut niin että sinulla ei alunperin ollut tissejä ollenkaan? Onko sinulla ulkonäköpaineita kun luonnollisia ei ole? Muutenkin olen seurannut kaoottista kirjoitteluasi palstalla. Oletko sinä paniikissa kun palstajahtaamisesi ei tuota tulosta?
Menisit hoitoon. Palstaelämäsi ja toisten mollaaminen on jatkunut jo vuosia, seuraat toisten elämää palstalla ja tosielämässä, häiritset, vahingoitat ja teet jatkuvasti ilkivaltaa. Sinä olet hyvin vahingollinen ihminen. Kenenkään ei pitäisi kärsiä sinun sairaaloisuutesi takia.Kenestä sinä olet muka niin tietävästi kirjoittavinasi? Että ihan tissittömyyden takia joku on riehunut ja häiriköinyt vuosia? Naurettavaa. Lisäksi mitä tulee tissittömyyteen, sille asialle voi tehdä jotain esimerkiksi plastiikkakirurgian muodossa tai toppaamalla tissarit pumpulilla. Jos asia sattuu niin kovin vaivaamaan.
- Anonyymi
Topatut liivit tekee ihmeitä.
- Anonyymi
Ja sinä tiedät tämän koska?
- Anonyymi
Olenhan sinua tutkaillut. Ihanat on muutkin muotosi ja muutenkin. Niitä haluaisin hyvänä pitää..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olenhan sinua tutkaillut. Ihanat on muutkin muotosi ja muutenkin. Niitä haluaisin hyvänä pitää..
Läheltäkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Läheltäkin?
Katseluetäisyydeltä tietenkin...koskea kovin haluaisin..
- Anonyymi
Eikö naama miellyttänyt sitten yhtään? Pelkkiä rintoja kun kommentoi.
- Anonyymi
Kaunis on koko pakkaus..
- Anonyymi
Eräällä työpaikan naisella on terhakat rinnat. Olen niitä salaa ihaillut.
- Anonyymi
Ihanat on.
- Anonyymi
Onko ne sitten ollut sun käsissä jo?
- Anonyymi
Ei vielä. Ehkä ...
- Anonyymi
Unissani olen niitä monesti pitänyt hyvänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unissani olen niitä monesti pitänyt hyvänä.
Millä tavalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla?
Käsin niitä hellästi pyörittelen ja sivelen. Huulillani hyväilen ja hellästi nännejä imeskelen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käsin niitä hellästi pyörittelen ja sivelen. Huulillani hyväilen ja hellästi nännejä imeskelen..
Damm... 😅❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vielä. Ehkä ...
Mikä estää koskemasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä estää koskemasta?
Ei olla vielä niin läheisissä väleissä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olla vielä niin läheisissä väleissä..
Vielä... Miten hänet tunnet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olla vielä niin läheisissä väleissä..
Ollaanpas, senkun tulet ja kosket.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaanpas, senkun tulet ja kosket.
Ihanaa milloin sopisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käsin niitä hellästi pyörittelen ja sivelen. Huulillani hyväilen ja hellästi nännejä imeskelen..
Mä muistan sen hetken se oli eräs aamuyö yllätys olin todella levoton ja kuinkas kävi kaipaisin sua ihan hillittömän paljon ja oi ihanaa olit vierelleni Ville
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa milloin sopisi?
Koska vaan sopii. Aina valmiina sulle.
- Anonyymi
Näin on😎
- Anonyymi
Kiitos. nakkaan ne välillä olalle
- Anonyymi
Kenellä on? Haluaa tietää.
- Anonyymi
Sinulla sinulla😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla sinulla😘
😘😘😘
- Anonyymi
Tissimies on aina tissimies.
- Anonyymi
Tiskin takana on myös hyvät.
- Anonyymi
Sulla on ihanat pallit. Käteen istuvat. Luulisin.
- Anonyymi
Näkispä naapurin ihanat useammin ilman toppia, vaikka myös topissa kyllä hyvin tulevat muodot esiin ;)
- Anonyymi
Aamulla satuin näkemään miten ihanat punaiset liivit peitti ainoastaan muodot ja päälle meni musta paita ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aamulla satuin näkemään miten ihanat punaiset liivit peitti ainoastaan muodot ja päälle meni musta paita ;)
Siis oikeesti kyttäätte ihmisiä ja heidän pukeutumistaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis oikeesti kyttäätte ihmisiä ja heidän pukeutumistaan.
Ei kait se kyttäystä ole jos aamukahvia hörppiessä näkee vastakkaisen naapurin valaistussa huoneessa alasti tai hyvin vähissä vaatteiissa verhot avoimena. Luulen, että on tahallista.
- Anonyymi
Miksi mies tykkää painaa päänsä rintojen väliin pyörittää päättää . Tämä toiminto täysi mysteeri näin naisena mikä siinä on hienoa ?
- Anonyymi
Jotain oidipaalista oireilua varmaan.
- Anonyymi
U naikkosella myös melkoisen ihanat muodot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 1001013
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25927Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat299807- 97770
- 37673
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55613Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141602