Kyseinen lehtipuhallin on n. 4v vanha ja tälle syksylle tuli sellainen ongelma, että kaasua antaessa rupee tukehtumaan ja meinaa sammua. Kaasarissa on pelkkä tyhjäkäyntisäätö eli ei L ja H ruuveja. Puhallinta olen käyttänyt tähän asti pelkästään pienkonebensalla, mutta ongelmien tultua olen kokeillut sekoitusbensaa eikä siitä ollut apua. Mikä lie vikana?
Husqvarna 350BT lehtipuhallin
Anonyymi
4
481
Vastaukset
- Anonyymi
Mahtaa kuitenkin loppua ruoka siltä, ekä tukehdu? puhaltele kaasari puhtaaksi.. suutin ym..
- Anonyymi
Vie romikselle sellainen turhake. Kamala melu ja pakokaasujen katku. Ota harava käteen, saat itsellekin vähän veren kiertämään.
- Anonyymi
Husse on just se hiljainen.. tuoki likimain äänetön :)
- Anonyymi
Pienkonebensa ei näytä pitävän kaasaria puhtaana. Onpa jännä juttu. Varmaan sen bensan biokomponenttinen 2t-öljy tukkii sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059