Hei, olin lataamassa juuri uutta peliä jonka tilavuus oli 21 gigaa, ja mulla oli jo valmiina 99 gigaa vapaana. Katsoin kun tiedosto oli ladannut 5 gigaa, mitlä tallennustila nyt näyttää, niin se näytti 76.6 gigaa käytettävinä. Mitä helvettiä tää ny o
Tietokoneen tallennustilan putoaminen
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Steam varasi levytilaa. Sitä tarvitaan enemmän kuin mitä pakattu lataustiedosto on.
Jotta levytila ei lopu kesken latauksen niin Steam varaa tarvitun levytilan jo ennen latauksen aloittamista:
1) 99 gigaa vapaana
2) Steam tallentaa levylle tyhjää XX gigaa ja siten varaa tuon tilan, 76.6 gigaa vapaana.
3) Steam lataa YY gigaa ja tallentaa sen tuon edellisen tyhjän päälle. Vapaana oleva levytile ei muutu (ainakaan paljoa, voi olla että hiukan lisää tarvitsee latauksen aikana).
Huomaa että XX on suurempi kuin YY. Peli ladataan pakattuna joten se vie levyltä jonkin verran enemmän tilaa kuin mitä tarvitsee netistä ladata.- Anonyymi
Kelle vastasit?
Anonyymi kirjoitti:
Kelle vastasit?
Viesti on selvästi avaajalle tarkoitettu ja vastaa tyhjentävästi avaajan kysymykseen miksi näin tapahtuu.
- Anonyymi
Oudoksuva kirjoitti:
Viesti on selvästi avaajalle tarkoitettu ja vastaa tyhjentävästi avaajan kysymykseen miksi näin tapahtuu.
Mitä se sinulle kuuluu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se sinulle kuuluu?
Malaire vastasi aloitukseen. Sinun höpinät ovat pelkkää hourailua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2253839- 1202123
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641764Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2121763- 1741578
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1861476- 531324
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751261- 591238
- 1191151