Millaisia ylivieskalaiset ihmiset on

Anonyymi

Haluaisin muuttaa ylivieskaan mutta mietin että saako sieltä helposti kavereita? Kellään muualta sinne muuttaneella kokemuksia jaettavana?

17

863

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

itse aikanaan muutin muualta ylivieskaan ja lähinnä pilkkaa ja kiusaamista sain osakseni vuosia

• Anonyymi

Sisäänpäin lämpiävä. Menee kauan ennen kuin hyväksytään ylivieskalaiseksi. Aina vaan oon sieviläinen vaikka kohta 10 vuotta asunut. Pikku paikka henkisesti

• Anonyymi

Taru Anneli taas kyselee.

• Anonyymi

Ne on kovia juoruamaan, niin akka-, kuin ukkoköörissä. Naapurin ja muiden asiat kiinnostaa enemmän, kuin omat koskaan. Ja ne myös tiedetään, tai ollaan tietävinään. Ja niistä sitten juoruillaan. Myös kateuden ja paskanpuhumisen kulttuuri elää voimakkaana, mutta ei kaikissa. Muuten ihan mukava paikka ja sopivan kokoinen.

• Anonyymi

Vähän semmosia nokka pyrstössä kulkevia aina olleet, omasta mielestään vähän fiksumpia kun muut, iso ero ainakin Nivalaisiin, mistä lie sitte johtuu.

• Anonyymi

On uuden polven ylivieskalaisia ja vanhoja siis todella vanhoja ylivieskalaisia ja sitten on vanhoja ikänsä ylivieskassa asuineita muualta muuttaneita. En ole merkittävästi huomannut eroa henkisestä asuinpaikaista johtuen. Muista ominaisuuksista kyllä mutta mulla onkin pienet piirit.

• Anonyymi

Taru Annelilla on Suomi piirinä on jo kysellyt Suomen jokaisesta kunnasta Minkälaista on asua.

• Anonyymi

Ja sinulla on elämäntehtävänä kertoa tämä uutinen kaikelle kansalle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinulla on elämäntehtävänä kertoa tämä uutinen kaikelle kansalle?

Huijarit nyt vaan pruukaavat jäädä kiinni ennemmin tai myöhemmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huijarit nyt vaan pruukaavat jäädä kiinni ennemmin tai myöhemmin.

Oli huijari eli ei niin kavereiden löytäminen on itsestä kiinni. Eihän kaikki edes halua mitään kavereita.

• Anonyymi

Luulevat, että voivat käyttäytyä muualta tulleita kohtaan miten vain. Oon kuullut monelta tänne muuttaneelta, että Ykalaisilla on typerän ylpeä ja koppava luonne. Itse asunut kolme vuotta joten en osaa vielä sanoa.

• Anonyymi

Totuus on just näin!

• Anonyymi

Sieviläisiä emme ole! Haapavetisiksi emme halua! Olkaamme ylivieskalaisia

• Anonyymi

Siinä ylivieskalainen älykkyys kukoistaa... Onneks muutin pois sieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä ylivieskalainen älykkyys kukoistaa... Onneks muutin pois sieltä.

Joo onneksi muutit, No paraniko siellä mihin muutit älykkyys?

• Anonyymi00017
        Anonyymi kirjoitti:

Joo onneksi muutit, No paraniko siellä mihin muutit älykkyys?

Kuulemma hänen muutonjälkeen ylivieskalaisten älykkyysmäärä kasvoi

• Anonyymi

Yksinkertaista porukkaa koko kylä täynä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      52
      1013
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      17
      916
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      501
      810
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      46
      747
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      42
      674
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      639
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      606
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      169
      562
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      550
    10. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      58
      546
    Aihe