Et arvosta minua oikeasti

Anonyymi

Olet ollut yhteydessä vaan paremman puutteessa ja seksin toivossa. Vai mitä?

31

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sivusta kommentoin,
      Että täysin turha aloitus, sillä kerroit jo kaiken olennaisen. Ei kannata suostua kenenkään kynnysmatoksi. 😔

    • Anonyymi

      Vahvasti tulkittu tuntemattoman käytöstä... Ihmisten elämäntilanteet vaihtelee aina välillä ja silloin ei toimi normaalisti?

    • Anonyymi

      Entä jos hän pitää sinua parhaimpana itselleen? Silloin ei voi olla kyseessä se, että paremman puutteessa.

    • Anonyymi

      5/5 syyllistävä aloitus.

    • Kysy suoraan ja kato naamataulusta valehteleeko!

    • Anonyymi

      Mistäpä sen kenestäkään tietää mitä kukin ajattelee omassa päässään. Minä en ole suhteilua juurikaan ajatellut, koska sellaiseen ei nyt ole jaksamista.

      • Anonyymi

        Jos minulta kysyt niin nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos minulta kysyt niin nainen.

        Samaa mieltä.


    • Anonyymi

      Oletko nainen vai mies?

    • Anonyymi

      Ei pidä paikkaansa! (Ei kellään tosin ole ajatustakaan kuka olet ja kelle menee) Terkkuja mun ainoalle ajatusten kohteelle.

    • Anonyymi

      Johdatteleva aloitus... Itsellekin on heitetty joskus kummallisia juttuja päin näköä ja sanottu vai mitä? Nuo ovat oletuksia, et voi tietää kuin suoraan kysymällä henkilöltä.

      • Anonyymi

        Ihanan naiivia olettaa että ihmiset puhuu totta kysyttäessä.


    • Anonyymi

      No milläs tavalla mä sitten olen ollut yhteydessä ja sitä seksiä sulta vongannut paremman puutteessa? Ihanko palstan kautta vaan?

    • Anonyymi

      Saan kyllä (erittäin) hyvää seksiä siitä ei koskaan ollut kiinni.

      • Anonyymi

        Se on ymmärretty.


      • Anonyymi

        Sinä käyt tuota tasaisin väliajoin täällä hokemassa. Ootko oikeesti niin tyhmä, että kuvittelet jotain sua kaipaavaa kiinnostavan seksielämäsi muiden kanssa. Ole jo hiljaa tai vaihda edes ikävästä intohimoon. Ihmiset ikävöi täällä.


      • Anonyymi

        Luitko aloituksen? oliko sulle? Ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ymmärretty.

        Oletko salakuunnellut. Harmittaako se sinua? 🙂


      • Anonyymi

        Tuosta kommentista tietää että sinä leikit. Etsit vain ihailua ja sitä et enää täältä saa. Hyvästi. Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko salakuunnellut. Harmittaako se sinua? 🙂

        mene jo vittuun siitä, etkö ymmärrä


    • Anonyymi

      Et sinäkään minua 🤣🤪 mene panee🤩

      • Anonyymi

        Ei kuulu panemiset tiettyyn tilanteeseen.


    • Anonyymi

      Sääliöt ei sano suoraan että fuckbuddeillaan vaan vedättävät ihastusta tms.teeskentelemällä.

    • Anonyymi

      Höpöhöpö. Muutenkin se on tullut selväksi että turha tommosta edes toivoa.. joskus toki niin toivonutkin, tosissaan. Paremman puutteessa? Oonko mä vi*tu sanonu ehkä 1000 kuinka parhaimpana ja täydellisenä pidän sua? Mun mielestä sä se tässä oot joka ei ees puhu suoraan koskaan mitään, oletat itse enempi kuin mä ja väität mun olevan millon hermona ja millon draamaqueen. Mä oon täällä nyt yksin maanantaihin. Koputa kaks kertaa ikkunaan ja kerran oveen. <3

      • Anonyymi

        Kutsu oikeessa elämässä niin tulen kyllä käymään. Vedän sut syliin ja suutelen, jos annat luvan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kutsu oikeessa elämässä niin tulen kyllä käymään. Vedän sut syliin ja suutelen, jos annat luvan.

        Oon kutsunutkin ja monesti. Kutsu on yhä voimassa.


    • Anonyymi

      1000 kertaa* siis

    • Anonyymi

      En arvostakaan ja se on sun oma miina

    • Anonyymi

      Ei.

      • Anonyymi

        Älä vaan luule että tää aloitus on A lta.


    • Anonyymi

      Seksi ei kiinnosta, mutta rakastelu kylläkin. Rivien välistä mieheltä naiselle.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      129
      926
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      785
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      291
      734
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe