Et arvosta minua oikeasti

Anonyymi

Olet ollut yhteydessä vaan paremman puutteessa ja seksin toivossa. Vai mitä?

31

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sivusta kommentoin,
      Että täysin turha aloitus, sillä kerroit jo kaiken olennaisen. Ei kannata suostua kenenkään kynnysmatoksi. 😔

• Anonyymi

Vahvasti tulkittu tuntemattoman käytöstä... Ihmisten elämäntilanteet vaihtelee aina välillä ja silloin ei toimi normaalisti?

• Anonyymi

Entä jos hän pitää sinua parhaimpana itselleen? Silloin ei voi olla kyseessä se, että paremman puutteessa.

• Anonyymi

5/5 syyllistävä aloitus.

• Kysy suoraan ja kato naamataulusta valehteleeko!

• Anonyymi

Mistäpä sen kenestäkään tietää mitä kukin ajattelee omassa päässään. Minä en ole suhteilua juurikaan ajatellut, koska sellaiseen ei nyt ole jaksamista.

• Anonyymi

Jos minulta kysyt niin nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos minulta kysyt niin nainen.

Samaa mieltä.

• Anonyymi

Oletko nainen vai mies?

• Anonyymi

Ei pidä paikkaansa! (Ei kellään tosin ole ajatustakaan kuka olet ja kelle menee) Terkkuja mun ainoalle ajatusten kohteelle.

• Anonyymi

Johdatteleva aloitus... Itsellekin on heitetty joskus kummallisia juttuja päin näköä ja sanottu vai mitä? Nuo ovat oletuksia, et voi tietää kuin suoraan kysymällä henkilöltä.

• Anonyymi

Ihanan naiivia olettaa että ihmiset puhuu totta kysyttäessä.

• Anonyymi

No milläs tavalla mä sitten olen ollut yhteydessä ja sitä seksiä sulta vongannut paremman puutteessa? Ihanko palstan kautta vaan?

• Anonyymi

Saan kyllä (erittäin) hyvää seksiä siitä ei koskaan ollut kiinni.

• Anonyymi

Se on ymmärretty.

• Anonyymi

Sinä käyt tuota tasaisin väliajoin täällä hokemassa. Ootko oikeesti niin tyhmä, että kuvittelet jotain sua kaipaavaa kiinnostavan seksielämäsi muiden kanssa. Ole jo hiljaa tai vaihda edes ikävästä intohimoon. Ihmiset ikävöi täällä.

• Anonyymi

Luitko aloituksen? oliko sulle? Ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on ymmärretty.

Oletko salakuunnellut. Harmittaako se sinua? 🙂

• Anonyymi

Tuosta kommentista tietää että sinä leikit. Etsit vain ihailua ja sitä et enää täältä saa. Hyvästi. Sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko salakuunnellut. Harmittaako se sinua? 🙂

mene jo vittuun siitä, etkö ymmärrä

• Anonyymi

Et sinäkään minua 🤣🤪 mene panee🤩

• Anonyymi

Ei kuulu panemiset tiettyyn tilanteeseen.

• Anonyymi

Sääliöt ei sano suoraan että fuckbuddeillaan vaan vedättävät ihastusta tms.teeskentelemällä.

• Anonyymi

Höpöhöpö. Muutenkin se on tullut selväksi että turha tommosta edes toivoa.. joskus toki niin toivonutkin, tosissaan. Paremman puutteessa? Oonko mä vi*tu sanonu ehkä 1000 kuinka parhaimpana ja täydellisenä pidän sua? Mun mielestä sä se tässä oot joka ei ees puhu suoraan koskaan mitään, oletat itse enempi kuin mä ja väität mun olevan millon hermona ja millon draamaqueen. Mä oon täällä nyt yksin maanantaihin. Koputa kaks kertaa ikkunaan ja kerran oveen. <3

• Anonyymi

Kutsu oikeessa elämässä niin tulen kyllä käymään. Vedän sut syliin ja suutelen, jos annat luvan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kutsu oikeessa elämässä niin tulen kyllä käymään. Vedän sut syliin ja suutelen, jos annat luvan.

Oon kutsunutkin ja monesti. Kutsu on yhä voimassa.

• Anonyymi

1000 kertaa* siis

• Anonyymi

En arvostakaan ja se on sun oma miina

• Anonyymi

Ei.

• Anonyymi

Älä vaan luule että tää aloitus on A lta.

• Anonyymi

Seksi ei kiinnosta, mutta rakastelu kylläkin. Rivien välistä mieheltä naiselle.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      157
      9174
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2799
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      31
      2577
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2531
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1915
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      98
      1852
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1793
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      48
      1336
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1217
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1201
    Aihe