Mitä mieltä nimestä Ouna?
Ja toiseksi nimeksi Emilia.
Ouna Emilia
Vastaukset 11
- -n-
... kuulostaa oudolta, eikä siitä heti hoksaa, kummastako sukupuolesta on kysymys. Ehdottomasti parempi vaihtoehto olisi Louna; kaunis nimi, joka tuo mieleen lounatuulen :)
Kaksi Ounaa näyttää Suomesta tähän mennessä löytyvän, molemmat naispuolisia. Louna-nimisiä löytyy hieman enemmän, 64 kpl. Niin ikään kaikki heistä naisia.
Minun ehdotukseni olisi siis Louna Emilia, mitä mieltä siitä?- kumpi?
Nätti nimi mutta mies vai nainen? itse yhdistäisin mieheksi.
- jokuvaan
Mulle ainakin tuli Ounasta heti mieleen tyttö. En ole minäkään ennen Ouna nimeä kuullut, mutta en kyllä Lounaakaan..
- ...
Tuli mieleen lounas
- -n-
... kirjoitti:
Tuli mieleen lounas
Tuotapa en ollut tullutkaan aiemmin ajatelleeksi. Ei siis ehkä kannattane antaa Lounaa nimeksi mikäli sukunimi alkaa S:llä... ;) Silti Louna minusta kaunis ja persoonallinen nimi.
- Anonyymi
mä olen toinen niistä😂
- Anonyymi
Meitä on nyt jo 7 kpl
- Viliina
Louna tulee ekax mieleen,mutta Eveliina sopis siis
Ouna Eveliina - donna
no toisesta nimestä saa vasta selville sukupuolen,
koska Ouna ihan outo nimi.
mielummin vaikka OONA... - Anonyymi
Ounastelen että Ounasta tulee isona sossupummi.
- Anonyymi
Tällä tahdilla niin musta tuleekin :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6171633Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44887Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487753Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14743- 45672
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32543
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE161498