Mitä mieltä nimestä Ouna?
Ja toiseksi nimeksi Emilia.
Ouna Emilia
Ouna?
11
1417
Vastaukset
- -n-
... kuulostaa oudolta, eikä siitä heti hoksaa, kummastako sukupuolesta on kysymys. Ehdottomasti parempi vaihtoehto olisi Louna; kaunis nimi, joka tuo mieleen lounatuulen :)
Kaksi Ounaa näyttää Suomesta tähän mennessä löytyvän, molemmat naispuolisia. Louna-nimisiä löytyy hieman enemmän, 64 kpl. Niin ikään kaikki heistä naisia.
Minun ehdotukseni olisi siis Louna Emilia, mitä mieltä siitä?- kumpi?
Nätti nimi mutta mies vai nainen? itse yhdistäisin mieheksi.
- jokuvaan
Mulle ainakin tuli Ounasta heti mieleen tyttö. En ole minäkään ennen Ouna nimeä kuullut, mutta en kyllä Lounaakaan..
- ...
Tuli mieleen lounas
- -n-
... kirjoitti:
Tuli mieleen lounas
Tuotapa en ollut tullutkaan aiemmin ajatelleeksi. Ei siis ehkä kannattane antaa Lounaa nimeksi mikäli sukunimi alkaa S:llä... ;) Silti Louna minusta kaunis ja persoonallinen nimi.
- Anonyymi
mä olen toinen niistä😂
- Anonyymi
Meitä on nyt jo 7 kpl
- Viliina
Louna tulee ekax mieleen,mutta Eveliina sopis siis
Ouna Eveliina - donna
no toisesta nimestä saa vasta selville sukupuolen,
koska Ouna ihan outo nimi.
mielummin vaikka OONA... - Anonyymi
Ounastelen että Ounasta tulee isona sossupummi.
- Anonyymi
Tällä tahdilla niin musta tuleekin :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322973- 71376
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201316Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701181- 441140
- 371011
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381001Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133957- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36877