Olisiko tietoa missä päin Turussa voi halvalla tarkastaa sammuttimen? Ja mitä maksaa, Lidlissä näytti olevan 6-kiloinen 19,90 - melkein tekisi mieli ostaa se viranomaisten varalta ja käyttää vanhempaa sammutinta tositilanteessa...
Vaan näytti ainakin Lidlin näytekappaleessa olevan valmistusvuosi 04, joten ei kelpaa poliisille. Ehkä tarkastutan vanhan, jos ei paljoa maksa...
Turussa
7
1410
Vastaukset
- Kapteeni
Turun sammutinhuolto, muistaakseni 8 euroa.
- 3D MV
Raisiossa Hahdenniemen venesatamassa on keväällä sammuttimien huoltaja/tarkastaja paikalla. Viime keväänä muistaakseni 6 kg sammuttimen tarkastus maksoi 3€.
Sammutinhuolto/-tarkastus kävi kerran viikossa pakettiauton kanssa (tiistai ?) n. klo 16.00. Ajat kannattaa käydä tarkistamassa venerannan kioskilta (ilmoitustaululta) tai jos joku sattuu muistamaan.
Kaveri myi myös sammuttimia, sammutuspeitteitä, ym.- raisio
Hyvä juttu, siellähän meidän paatti on. Täytyy koittaa yhyttää kaveria.
Mitäköhän koulutusta sammutinten tarkastajilta vaaditaan. Olisi ihan kiva sivutulojen lähde.
- tarkastus
Myös ostin tällaisen Lidl- sammuttimen.
Tehtaan lopputarkastus olis siinä syksy -04, elikkäs, menee tämän vuosen syksyyn sillä.
Eikä muuten tarvitse enää tarkastuttaa jos ei halua, kunhan sammutin vaan on hyväksyttyä mallia.
Lue uusin Kippari-lehti, jo maksetut sakotkin voi anoa takaisin- KPy
Ei tuo tarkastuttaminen ole mikään tuulesta temmattu juttu. Sen kerran kun sitä sitten tarvitsisi, olisi ihan kiva, jos se toimii. Jauhesammuttimilla on tapana paakkuuntua täristessä, joten kyllä itse aion tarkastuttaa sammuttimet tulevaisudessakin.
- Kale
KPy kirjoitti:
Ei tuo tarkastuttaminen ole mikään tuulesta temmattu juttu. Sen kerran kun sitä sitten tarvitsisi, olisi ihan kiva, jos se toimii. Jauhesammuttimilla on tapana paakkuuntua täristessä, joten kyllä itse aion tarkastuttaa sammuttimet tulevaisudessakin.
Ainoa sakko mikä on tullut vesillä oli kun sammuttimen päiväys oli mennyt kuukauden vanhaksi. Tuli muuten päiväsakkoja ja reilusti.
Armosta poliisi myöhemmin puolitti sakon kun oli unohtunut poliisilta rasti 2tunnustan syyllisyyden" tai jotain muuta.
Sillä sakolla saa 5 uutta sammutinta ja onhan se veneilijän turvallisuuden kannalta veneessä ei niitä poliiseja varten...
Kale
- Pollliisi
Enään ei voi saada sakkoja vanhasta sammuttimesta, joten miksi tarkistaisi "poliisin varalta"?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951486Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50988
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56822
- 102804
- 82800
- 32745