Semmottista

Anonyymi

Lueskelin näitä tänään, mutten ole kommentoinut.

Olin jo toivonut, ettet kirjoittele täällä/enää. Mitkä siis on sun ajatukset?

69

744

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikäs logiikka tossa on?

      • Anonyymi

        trollaa, se logiikka tossa on


      • Anonyymi

        Parempi varmaan, että kirjoittaa tähän, jollei muuten osaa ilmaista kaikkea. Minä ilmaissut hänelle suoraan sen missä menen. On varmaan tänne kirjoitellut, mutta ketjuissa niin paljon muita,esiintymisiä ja sepityksiä, että useimmat joita häneksi voisi tulkita, on muita.


      • Anonyymi

        Että mielellään kuulisin jo tilanteen ja se olisi hyvä nyt päivittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi varmaan, että kirjoittaa tähän, jollei muuten osaa ilmaista kaikkea. Minä ilmaissut hänelle suoraan sen missä menen. On varmaan tänne kirjoitellut, mutta ketjuissa niin paljon muita,esiintymisiä ja sepityksiä, että useimmat joita häneksi voisi tulkita, on muita.

        tai ilmaista yhtään mitään.


    • Anonyymi

      Miksi toivoit ettei kirjoittelisi enää?

      • Anonyymi

        Siksi että rakastan ja ansaitsen parempaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi että rakastan ja ansaitsen parempaa.

        Se varmaan kannattaisi tehdä selväksi jotenkin muuten kuin palstan kautta.


    • Anonyymi

      Jotenkin ajattelin, että luet näitä tänään.. :D

      • Anonyymi

        ..... mitäs tästä tulisi jos en olisi kirjoittanut jotta sinä voit sitten lukea hölmö nainen.. :) noh, perun sanani.. tai


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ..... mitäs tästä tulisi jos en olisi kirjoittanut jotta sinä voit sitten lukea hölmö nainen.. :) noh, perun sanani.. tai

        jatkoa; kysyit avauksessa mun ajatuksia? Haluaisin lähentyä häntä nyt kun siihen voisi olla paremmat mahdollisuudet.. toki korona seli seli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jatkoa; kysyit avauksessa mun ajatuksia? Haluaisin lähentyä häntä nyt kun siihen voisi olla paremmat mahdollisuudet.. toki korona seli seli

        No miksi et sitten yritä lähentyä, jos siihen on joku mahdollisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksi et sitten yritä lähentyä, jos siihen on joku mahdollisuus.

        Kyllä se on mielessä koko ajan.. mutta

        Aika hauska, että kysyt minun vuoden takaiseen vastausta, ja minä nostin tämän ketjun ylös.. sattumaa, vai ihan semmottista ..


    • Anonyymi

      Luulotauti on sairaus näin tiedoksi kun vietetään mielenterveyspäivää.

      • Anonyymi

        Ah mik on tämä jomotva luulo mu ajukopassa kysyis A. Kivi. Kiven päivä myös


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ah mik on tämä jomotva luulo mu ajukopassa kysyis A. Kivi. Kiven päivä myös

        No mutta eihän tuo kommentoija edes tiedä, mitä luulotauti tarkoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta eihän tuo kommentoija edes tiedä, mitä luulotauti tarkoittaa.

        shh ollaan hiljaa.. antaa se luulla olevansa normaali


      • Anonyymi

        Provokaatioiden ja vedätysten sisälukutaito vois olla kans aika kova juttu


    • Anonyymi

      Olisit mies lähestynyt minua tunteidesi kanssa. Mikäli pidät minua vain tuntemattomana saat olettaa, että minäkin pidän sinua samalla tavalla vain tuntemattomana. Tuntemattomia ja lähenteleviä ihmisiä kohtaan minulla on oma käyttäytyminen.

      • Anonyymi

        Tää on vaikee kohta kun sä olet sellanen puhuva sukkula.. äsken siellä ja nyt tässä. Olisit kerrankin paikallaan kuin mallinukke vaikka 15sek ihan liikkumatta niin ehtisin tajuta tilanteen.. tiedän, seli seli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on vaikee kohta kun sä olet sellanen puhuva sukkula.. äsken siellä ja nyt tässä. Olisit kerrankin paikallaan kuin mallinukke vaikka 15sek ihan liikkumatta niin ehtisin tajuta tilanteen.. tiedän, seli seli

        Puhuva en ole. Enemmänkin olin vain hiljaa ja vähäsanainen hänen kanssaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on vaikee kohta kun sä olet sellanen puhuva sukkula.. äsken siellä ja nyt tässä. Olisit kerrankin paikallaan kuin mallinukke vaikka 15sek ihan liikkumatta niin ehtisin tajuta tilanteen.. tiedän, seli seli

        Varmaan koittaa puhumalla peittää tunteitaan sua kohtaan- Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhuva en ole. Enemmänkin olin vain hiljaa ja vähäsanainen hänen kanssaan.

        No ehkä ei puhelias enemmin, mut muistan naisen.. sun äänen aina jostain kantautuneen aika selvästi.. myös tänään. Vähän tuli Hyacinth mieleen :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ehkä ei puhelias enemmin, mut muistan naisen.. sun äänen aina jostain kantautuneen aika selvästi.. myös tänään. Vähän tuli Hyacinth mieleen :D

        En nyt tiedä onko minusta kyse. Pysyn kyllä paikallaankin yli 15sekuntia, jos vain haluan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt tiedä onko minusta kyse. Pysyn kyllä paikallaankin yli 15sekuntia, jos vain haluan.

        No nääs nääs. Onko nukkeja näkyny nääs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt tiedä onko minusta kyse. Pysyn kyllä paikallaankin yli 15sekuntia, jos vain haluan.

        Kaunis ääni, mut myös kantava ääni usein. Eilen kun tulin samaan tilaan olit siellä.. näin, mutta kuulin myös äänesi vaikka matkaa kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on vaikee kohta kun sä olet sellanen puhuva sukkula.. äsken siellä ja nyt tässä. Olisit kerrankin paikallaan kuin mallinukke vaikka 15sek ihan liikkumatta niin ehtisin tajuta tilanteen.. tiedän, seli seli

        jatkan..

        niin se lähentyminen tai lähentely.. mikä on mitäkin?


      • Anonyymi

        jatkan..

        se lähentyminen tai lähentely.. mikä on mitäkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nääs nääs. Onko nukkeja näkyny nääs.

        Säälin sinua syvästi provojentavaaja ja mielikuvitusiloittelija, jolla ei ole lallareiden tai jamien jälkeen muita jatkoja kuin etsiä feikkikeskusteluiden takaa oikeita aktuaalisia ihmisiä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaunis ääni, mut myös kantava ääni usein. Eilen kun tulin samaan tilaan olit siellä.. näin, mutta kuulin myös äänesi vaikka matkaa kuitenkin.

        Missä sitten olin eilen? En varmaan siellä, missä sinun kaivattusi ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säälin sinua syvästi provojentavaaja ja mielikuvitusiloittelija, jolla ei ole lallareiden tai jamien jälkeen muita jatkoja kuin etsiä feikkikeskusteluiden takaa oikeita aktuaalisia ihmisiä...

        PS hyvää krapula-aamua ja tee sinäkin toisten esineellistäjäeetu itsellesi palvelus ja lopeta tuo henkinen vemputtelu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä sitten olin eilen? En varmaan siellä, missä sinun kaivattusi ollut.

        Ei sitä tiedä.. miks just silloin teit tuon aloituksen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä tiedä.. miks just silloin teit tuon aloituksen

        En ole aloituksia tehnyt pitkään aikaan eli en ole hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole aloituksia tehnyt pitkään aikaan eli en ole hän.

        Eli kun kirjoittelen aloittajalle vastauksia, niin sinä vastaat sitten niihin.. no jopas oli vitsikkäästi tehty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kun kirjoittelen aloittajalle vastauksia, niin sinä vastaat sitten niihin.. no jopas oli vitsikkäästi tehty

        jatkan..
        ymmärtääkseni aloittaja on nainen, niin miksi jollekin miehelle täällä kirjoittelet. Etkö voi tehdä omaa avausta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jatkan..
        ymmärtääkseni aloittaja on nainen, niin miksi jollekin miehelle täällä kirjoittelet. Etkö voi tehdä omaa avausta

        jatkan vielä..
        ap on vaalea nainen. Hän vahingossa toisessa ketjussa maalasi itsensä nurkkaan :) mutta sehän on ihan söpöä. Nyt hän on maastoutunut, jotta paljastava pöly ehtisi laskeutua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kun kirjoittelen aloittajalle vastauksia, niin sinä vastaat sitten niihin.. no jopas oli vitsikkäästi tehty

        Minä vastasin aloitukseen alunperin miehelle ja luulin, että tähän kommentoisi vain aloittaja, mutta olit sivusta sitten vastannut aloittajalle tarkoitettuun kommenttiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jatkan..
        ymmärtääkseni aloittaja on nainen, niin miksi jollekin miehelle täällä kirjoittelet. Etkö voi tehdä omaa avausta

        Ymmärtääkseni? Et voi tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärtääkseni? Et voi tietää.

        mietipä ihan oikeesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mietipä ihan oikeesti

        Miksi sitten itse vastasit minulle? Luuletko, että kirjoittaisin vastauksen aloitukseen, jonka olisin itse tehnyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten itse vastasit minulle? Luuletko, että kirjoittaisin vastauksen aloitukseen, jonka olisin itse tehnyt?

        Sitähän sinä naiseksi tekeytyvä miesräähkä teet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PS hyvää krapula-aamua ja tee sinäkin toisten esineellistäjäeetu itsellesi palvelus ja lopeta tuo henkinen vemputtelu

        Minimittainen skeneilevä risuparta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän sinä naiseksi tekeytyvä miesräähkä teet

        Nainen olen, hienosti analysoit kyllä tämänkin. Olet varmaan sitten itsekin miestä esittävä nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen olen, hienosti analysoit kyllä tämänkin. Olet varmaan sitten itsekin miestä esittävä nainen.

        En ole niin naista esittävä mies kuin miestä esittävä nainenkaan, miksi te narsistisesti oireilevat olette noin puuduttavia, että ette keksi kuin ite oot- argumentteja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä vastasin aloitukseen alunperin miehelle ja luulin, että tähän kommentoisi vain aloittaja, mutta olit sivusta sitten vastannut aloittajalle tarkoitettuun kommenttiin.

        Koska aloittaja usein jatkaa omaa asiaansa. Jos 20:08 viesti on sinun, niin siihen vastasin olettaen aloittajaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jatkan..

        niin se lähentyminen tai lähentely.. mikä on mitäkin?

        Luvaton lähentely on rikollista, samaten seuraaminen yms asiat. Tajutko sä mitää???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luvaton lähentely on rikollista, samaten seuraaminen yms asiat. Tajutko sä mitää???

        Tajuatko sellaista asiaa, että lainaamassasi viestissä on kysymysmerkki? Sinulla niitä on kolme peräkkäin, joka kertoo aina jonkin sortin kokemattomuudesta muuhun kuin ininään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luvaton lähentely on rikollista, samaten seuraaminen yms asiat. Tajutko sä mitää???

        Onko siis luvatonta ja luvallista lähentelyä erikseen ja sitten vielä lähentymistä... onko niitäkin kahta sorttia vai enemmän.

        Tajuaako uuwatti mitään?


    • Anonyymi

      Semmottista nääs nääs. Onko Matti Näsää näkynyt lähitunteina?

      • Anonyymi

        Mistä kaikenmaailman hiippareiden yöjuoksuista tietää, täällähän kaikki pällipäät näköjään länkyttää


    • Anonyymi

      Mitä viinamies tekee naisella?Haluaako
      joku nainen hakattavaksi ,tai jopa oksennuksen siivoojaksi.Saahan siitä palkan
      kun kerää viinapullot ja vie alkoon.

      • Anonyymi

        Salakuuntelija


      • Anonyymi

        Juoruämmä laittaa naapureidenkin huutamiset aina saman miehen syyksi , ON KOKEMUSTA KYMMENEN VUODEN AJALTA .


    • Anonyymi

      Kieli poskessa.

    • Anonyymi

      Etpä tainnut löytää minun kirjoituksiani täältä sekös harmittaa aloittajaa?
      Ajatukset välillä ikävä iskee mutta yritän muistuttaa totuudella.

      • Anonyymi

        Ei ole ainakaan minun tämä viesti!


    • Anonyymi

      Etpä välitä niihin viesteihinkään vastata, joten siksi tänne. Halveeraat minua välinpitämätyömyydelläsi. Jos oikeasti välittäisit, vastaisit kyllä. Tiedät mitä tunnen sinua kohtaan ja sen että haluan meille yhteisen huomisen...

      • Anonyymi

        Ja mitä sinäkin siinä olet vailla? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitä sinäkin siinä olet vailla? :D

        jatkan.. siis tarkoitan ettei ole tämäkään..


    • Anonyymi

      Kirjailijoille ihan oma päivä olla pitää. Vuodesta säästyisi kivasti aikaa siten.

      • Anonyymi

        Tarkoitatko tätä provojargonia ja feikkidialogeja? Aika minimalistista on noin materiaalisesti, mutta hubbabubbafiktio on toki oma lajinsa sekin


    • Anonyymi

      Semmottista sekamelskaa tämäkin.

    • Anonyymi

      Mimmottista semmottista tommottista

      • Anonyymi

        Just semmottista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just semmottista.

        Ai mimmottista.. tämmöttistä vai tommottista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai mimmottista.. tämmöttistä vai tommottista?

        Simmottista


    • Anonyymi

      Aloittaja lukee näitä, mutta ei kommentoi.. semmottista sitten sano kommunikointia

    • Anonyymi

      Semmottista on tosiaan tämäkin karuselli

    • Anonyymi

      Ole hilhaa sinä onneton pässi

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    7. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    8. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe