Ostin karanteenissa olevalle naapurille kahvinkeittimen ja jätin sen hetkeksi avaamattomassa paketissa erillisen varastorakennuksen sisään, kun menin järjestelemään omaa varastoa. Kuulin kolinaa toiselta puolelta oven luota jonka edessä keitin oli, mutta mitä ihmeellistä siinä on? Onhan rakennus kaikkien asukkaiden käytössä. Kun tulin varastoltani näin, että keitin oli kadonnut. Kuulin nyt yhdeltä naapurilta, että joku oltiin soitettu tyhjäämään varastosta elektroniikkajätteet jotka entisten asukkaiden hylkäämiä. Tästä ei oltu tiedotettu kaikille joten siinä meni nyt se uusi keitin jonka jätin vain viideksi minuutiksi valvomatta. Luulisi, että tällaisesta tavaroiden pois kärräämisestä tiedotetaan kaikille asukkaille siltä varalta jos siinä onkin jotain jollekin asukkaalle tarpeellista. Kahvin keittimen arvo oli 90€ eli ei halpa!
Onko sallittua toimintaa?
6
145
Vastaukset
- Anonyymi
No olipa outoa höpöttelyä.
- Anonyymi
Kaikenlaista sitä sattuu. Mä asun talossa jossa asunnot on omia, ei siis vuokrakämppiä, jotka hyvässä lykyssä maksaa kaupunki. Varaston ovi ei ole edes lukossa, ei täällä kukaan vie toisen omaa.
- Anonyymi
Mitä aloitus kertoo aloittajasta?
- Anonyymi
No, ei tietenkään ole sallittua. Tuohan on omaisuuden tuhoamista. Kyllä sen silmällä onko uusi tuote vai viikkokaupalla varastossa seisonut. Vaatisin vahingonkorvausta. Jos ei uskota, sitten rik. Ilm. Onko mennyt jollekin kotiin?
- Anonyymi
Mitä vastaus kertoo kommentoijasta?
- Anonyymi
Aikamoinen moka ja kyllä tuo poiskuljetuksen pyytäjä saisi korvata tuon kahvinkeittimen. Mutta oli sekin moka että kirjoittaja jätti keittimen valvomatta ja lähti järjestelemään omaa varastoaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk853230Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921849Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871683- 1401523
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651458- 1621413
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671331Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur901308Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001264- 861237