Ostin karanteenissa olevalle naapurille kahvinkeittimen ja jätin sen hetkeksi avaamattomassa paketissa erillisen varastorakennuksen sisään, kun menin järjestelemään omaa varastoa. Kuulin kolinaa toiselta puolelta oven luota jonka edessä keitin oli, mutta mitä ihmeellistä siinä on? Onhan rakennus kaikkien asukkaiden käytössä. Kun tulin varastoltani näin, että keitin oli kadonnut. Kuulin nyt yhdeltä naapurilta, että joku oltiin soitettu tyhjäämään varastosta elektroniikkajätteet jotka entisten asukkaiden hylkäämiä. Tästä ei oltu tiedotettu kaikille joten siinä meni nyt se uusi keitin jonka jätin vain viideksi minuutiksi valvomatta. Luulisi, että tällaisesta tavaroiden pois kärräämisestä tiedotetaan kaikille asukkaille siltä varalta jos siinä onkin jotain jollekin asukkaalle tarpeellista. Kahvin keittimen arvo oli 90€ eli ei halpa!
Onko sallittua toimintaa?
6
158
Vastaukset
- Anonyymi
No olipa outoa höpöttelyä.
- Anonyymi
Kaikenlaista sitä sattuu. Mä asun talossa jossa asunnot on omia, ei siis vuokrakämppiä, jotka hyvässä lykyssä maksaa kaupunki. Varaston ovi ei ole edes lukossa, ei täällä kukaan vie toisen omaa.
- Anonyymi
Mitä aloitus kertoo aloittajasta?
- Anonyymi
No, ei tietenkään ole sallittua. Tuohan on omaisuuden tuhoamista. Kyllä sen silmällä onko uusi tuote vai viikkokaupalla varastossa seisonut. Vaatisin vahingonkorvausta. Jos ei uskota, sitten rik. Ilm. Onko mennyt jollekin kotiin?
- Anonyymi
Mitä vastaus kertoo kommentoijasta?
- Anonyymi
Aikamoinen moka ja kyllä tuo poiskuljetuksen pyytäjä saisi korvata tuon kahvinkeittimen. Mutta oli sekin moka että kirjoittaja jätti keittimen valvomatta ja lähti järjestelemään omaa varastoaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2154178Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692685Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932401- 472333
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321561Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5321350Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em951316- 571300
- 751273
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251176