Pidän jos nainen puhuu

Anonyymi

eikä tarvitsisi vain kysellä häneltä kaikkea.

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tarkoitatko sitä että nainen kertoisi itsestään ja elämästään?

    • Anonyymi

      Jotkut naiset eivät osaa/uskalla kertoa itsestään, tai ylipäätään ilmaista itseään.

      • Ei kannata kertoo yhtään mitään. En itsekään halua antaa kertoa puolisolleni aivan kaikkea itsestäni kuten esimerkiksi puhelinnumero paikka jossa vietän kaiken aikani. Ihmiset joiden kanssa olen päivittäin tekemisissä tai ylipäätään mitään muuta kuin niitä näitä mitä nyt just sillä hetkellä on mielessä niin kyllä mä muuten olen erittäin avoin keskustelussa, ettei mulla ole mitään ongelmia jutella intiimi kokemuksia tai muuta vastaavaa. Mutta kyllä se on erittäin sairaalloisen mustasukkaista käytöstä mun puolisolta kun tollasii henkilö kohtaista asioita kyselee minulta harvasenpäivää. Ihme juippeja on noi värilliset ihmiset.


      • Anonyymi

        MInulla kyse on nimenomaan uskaltamiseta. Pelkää ettei toista kiinnosta. Että toinen ajattelee, mitähän tuokin tuossa jaarittelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MInulla kyse on nimenomaan uskaltamiseta. Pelkää ettei toista kiinnosta. Että toinen ajattelee, mitähän tuokin tuossa jaarittelee.

        Tuo palautuu itsetuntoon. Siinähän se selviää, onko se toinen kiinnostunut vai ei.


    • Anonyymi

      Varmasti löytyy naisia, jotka puhuu kuin papupata.

      • Anonyymi

        Sellainen voi olla toisten naisten mielestäkin rasittava. Pitää osata olla myös hiljaa.


    • Anonyymi

      Ehkäpä sitä naista ei kiinnosta kysellä sulta yhtään mitään ja ehkä hänellä ei esim asiakaspalvelutiskillä ole muuta vaihtoehtoa kuin vastailla sinun kysymyksiisi

    • Anonyymi

      Kyllähän niitä ekstroverttejä löytyy pilvin pimein.

      • Anonyymi

        Ulospäinsuuntautunut ei ole sama kuin hyvä keskustelija ja kuuntelija. Temperamentti ei siihen välttämättä vaikuta eikä tietenkään siihen keskustelun sisältöönkään. En minä ainakaan haluaisi miestä, joka osaa kyllä osaa olla äänessä mutta sen jutut ja juttujen aihepiirit ei kiinnostaisi minua tippaakaan. Vaikka pidän ulospäinsuuntautuneista, tulee olla kyky antaa tilaa toiselle ja tuottaa mielenkiintoista sisältöä. Varmaan miehetkin ajattelee naisista noin, ainakin toivon, että ajattelee.


    • Anonyymi

      Itse olen ujo ja en osaa miesten kanssa keskustella. Pitää edes jotenkin tuntea että uskaltaa jutella. En myöskään pidä sellaisista miehistä jotka puhuu koko ajan. Mieluummin vähän mutta asiaa.
      Tutussa seurassa pystyy olemaan rennompi.

      • Anonyymi

        "Puhumaan" voi oppia. Voi aloittaa vaikka siitä, mitä on päivän aikana tehnyt tms. Helposta aiheesta, itsevarmuus kasvaa. Ei arkiset keskustelut tarvitse olla mitenkään vaikeita ja haastavia. Kyllä miehillä ja naisilla on usein ainakin osittain samoja mielenkiinnonkohteita, niistä voi puhua. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Puhumaan" voi oppia. Voi aloittaa vaikka siitä, mitä on päivän aikana tehnyt tms. Helposta aiheesta, itsevarmuus kasvaa. Ei arkiset keskustelut tarvitse olla mitenkään vaikeita ja haastavia. Kyllä miehillä ja naisilla on usein ainakin osittain samoja mielenkiinnonkohteita, niistä voi puhua. :)

        Niinhän se on, mutta ei tällaiselle aralle ihmiselle helppoa.
        Eikä onneksi ole nyt miehiä kierroksessa niin ei tarvitse asiaa juuri nyt murehtia.
        Piilossa hyvä pysyä 😅


    • Aika lailla samaa mieltä. Se kun menee kysely äkkiä toisen mielestä jo kuulustelun puolelle, niin loppuu siihen tutustuminen. Ja jos on jo pidempi suhde meneillään, niin aika kehnoissa kantimissa on asiat, jos kyselemällä pitää toisen itseä yrittää selvittää.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Niin minäkin. Se on tylsää jos toisen kanssa ei voi puhua. Mies olen myös.

    • Anonyymi

      Utelijat on rasittavia

      • Anonyymi

        No, voi sen noinkin ajatella jos on suhteessa salattavaa eikä voi kertoa normaaleja asioita....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, voi sen noinkin ajatella jos on suhteessa salattavaa eikä voi kertoa normaaleja asioita....

        Uteliaat ovat usein myös juoruajia. Ei heille kannata kertoa kaikkea itsestään tai elämästään ettei hetken perästä kuule jotakin aivan muuta itsestään joltakin toiselta. Asiat kun tuppaa matkan varrella kierrellessään muuttumaan.


    • Anonyymi

      tuntuu olevan nykyään, ihan puolin ja toisin, sellainen käsitys sekä vaatimus että sen toisen täytyisi olla sosiaalisesti aktiivinen ja kysyä juuri ne oikeat sielua säväyttämät kysymykset. heti alkumetreiltä. JA sitten ollaan aivan perkeleen ihmeissään kun "ei oikein löydy sitä yhteistä". kun ei saa niitä säväreitä sekunnin murto-osassa niin kumpikin sulkeutuu. naisen pitäisi olla samalla välittävä mutta ei kuitenkaan mikään ns jalassa roikkuja. ei saisi udella liikaa mutta kuitenkin jollain mystisellä tavalla osoittaa kiinnostus. mihinkään ei saisi puuttua mutta kuitenkin odotetaan että ruoka on valmiina. kumpikin odottaa toiselta että pitää tietää tarkalleen, millon koskettaa, kysellä ja välittää. jos ei osu napakymppiin niin sulkeudutaan ja alkaa sanaton paskan kaataminen toisen niskaan.

      Miehen pitäisi myös osoittaa kiinnostus sekä olla sosiaalinen ja tunteellinen, olematta niitä kuitenkaan koska muuten on ns rasittava sylikoira. Ei pitäisi tukeutua "kokoajan" naiseen, mutta kuitenkin, jos tekee omia ratkaisuja, kokee nainen ettei mies välitä. Samoin mies olettaa että nainen tuo ruoan pöytään, ei kerro mikä on tai sulkeutuu tuijottamaan kun joku takoo telkkarissa toiselta lätkämatsissa hampaat sisään....

      Melko iso osa ihmisistähän ei osaa muodostaa tasapainoisia suhteita ollenkaan tai purkaa tunteitaan niin että ne lujittaisivat mitään ihmissuhteita. Iso osa myös niitä jotka eivät lähde suhteisiin ollenkaan tai todella vaikeasti-vaikka toivoisivatkin ehkä läheisyyttä, tukea ja löytää sen vastakappaleen. Kun kaiken pitää väkisin olla niin hektistä, kilpailua ilman tukea tai edes sen tuntua, vertailua tai ihan vaan suoraa ihmissuhteiden kierrättämistä.... siinä ei hirveästi ole emotionaalista saumaa tutustua toiseen aidosti millään tasolla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4672
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe