Sofian lepyttelylaukut

Anonyymi

Onneksi Dior korvasi edellisen Balenciagan, joka näytti paperikassilta.

Minkä merkkinen on uusi, veikkauksia?

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä se tota menoa taitaa olla Ikea kassi ja mäkeen!!!

    • Anonyymi

      Arveltiin että Stefu on lapsen kanssa ja Sofia siksi evakossa. Tosin Stepu on himmannut Sofin instastaan ja kuvaa mustia taivaankappaleita.

      Maanantaina, viimeistään tiistaina jo kenties nähdään onko tyttökaverilla uutta laukkua ja jos, millaista. Jännää.

    • Anonyymi

      Kallislaukku on aina hyvä sijoitus.
      Yksi laukku voi maksaa tuhansia euroja.

    • Anonyymi

      Vähän käytetyn laukun saa aika halvalla ja aitoustodistus mukaan ni varmaan tiedät ettei se sofi siit saa ko neljäsosan kun vie myyntiin välistä vetää kauppias joka myy

    • Anonyymi

      Stepula oli krapula. Tänään on butiikit auki, valitse Stepu nyt vähän paremmin, edelliset näyttää kierrätyskasseilta.

      • Anonyymi

        Tyttö hoidossa viikonlopun. Lopeta nämä krapula jutut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyttö hoidossa viikonlopun. Lopeta nämä krapula jutut.

        Stepu itse laittanut krapulasta instaansa. Kerro Stepulle olla laittamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stepu itse laittanut krapulasta instaansa. Kerro Stepulle olla laittamatta.

        Käsittääkseni oli ei krapula. Täällähän kun keksitään kaikkea, välillä hyvä ilmoittaa, missä mennään, itse kait sen tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsittääkseni oli ei krapula. Täällähän kun keksitään kaikkea, välillä hyvä ilmoittaa, missä mennään, itse kait sen tietää.

        EL krabula ilmoitti Stebuli.


    • Anonyymi

      Olen seurannut tuota laukku ym hyvityskuviota.
      Ei ole päihdeongelmaiselle eikä suhteelle terve kuvio jos rahalla saadaan oikeutus päihdesekoilulle.

      • Anonyymi

        No ei ole. Mutta onhan tää kivaa sivusta seurata.


    • Anonyymi

      Ei varmaan tunnu kivalle, jos pitää lähteä kotoa, kun on "isätytärviikonloppu".
      Olen ollut joskus kauan sitten mun miehen kanssa kun oli hänellä lapsiviikonloppu, mutta halusvat mut aina mukaan ja oli kivaa. Oltiin vaan kotona tai tehtiin ja mentiin johkin. En tosin ollut koskaan mennyt niiden vanhempien väliin vaan olivat jo eronneet kun tavattiin . Tänäpäivänäkin 30v myöhemmin ollaan hyvissä väleissä kaikki 1.vaimo, tytär ja minä 2.vaimo ja meidän yhteinen tytär. Olis ollut varmaan kauheeta, jos olis pitänyt siirtyä sivuun viikonlopuiksi...aina voi yrittää sopia asioista.

      • Anonyymi

        Nyt ei kuitenkaan enää ole asiat hyvin kun tänne pitää kirjoitella tuollaisia. Vihjata jotain toisten asioista jotka eivät kenellekään kuulu ja joista et tiedä yhtään mitään. Ja pyrkiä syyttämään yhtä osapuolta.


    • Anonyymi

      Uskoisin, että hyvin moni tavisnainen ottaisi kiitollisena vastaan esim. aidon Chanel Farfetch laukun jos se hänelle annettaisiin. Sillä laukun arvo on 6500€. Sen voisi sitten tarpeen tullen myydä pois. Arvolaukkua ei tarvitse myydä kovin suurella alennuksella.

      • Anonyymi

        En ottaisi, eikä varmasti moni muukaan jos siihen sisältyy epävakaa, päihdehuuruinen elämä. Eikä ikinä tietäisi milloin lentäisi kasseineen pihalle.


    • Anonyymi

      Jos lentää kasseineen pihalle, niin kassit voi aina myydä ja näin saada sievoisen summan rahaa. Kukapa niitä kalliita laukkujaan lahjoittaisi kirpputorille.

    • Anonyymi

      Kuten arveltiin, että viimeistään tiistaina on lepyttelylaukku kuvioissa ja kuinkas ollakaan, eilisissä tiistain kuvioissa heiluu Celine Parisin väskä. "Ja näin heiluu laukku, ja laukku heiluu näin..."

      Mutta jälleen, laukku on "disainia" paperikassi. Eikö se Stepulipoika osaa ostaa arvokkaan aikuisen naisen laukkua.

      No, uusi yritys tänä viikonloppuna 💥 ja ensi viikon tiistaina 🤗👜

    • Anonyymi

      Satutko tietämään, että sellaisen design paperikassin saa kun asioi jossain huippukalliissa liikkeessä ja ostaa sieltä jotain.

      • Anonyymi

        Ja?


    • Anonyymi

      Kenen Sofian?

    • Anonyymi

      Näillä näpeillä pitäisi Stepun taas alkaa seurata Sofiaa, joka pääsee Espoon on-off kotiin. Riita sovittu. Laukku jo onkin kainalossa. To ja pe onnea ja pusuja. Lauantaina laukut heilahtaa kaaressa yötä vasten mäkeen.

    • Anonyymi

      No marketin kassilta näytti 😮

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2221
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1710
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe