Harrastan lajia SKML ry:n alaisessa jäsenseurassa pääkaupunkiseudulla. Jo viimevuonna oli meidän seuramme harrastajilla ja ohjaajilla tarkoitus lähteä "kokeilemaan" PMKM:n lajiseminaarin oppeja, yhteistyön merkeissä. Mutta, kuinka ollakkaan valtakunnallinen Krav Maga leirimme osui samalle ajan kohdalle. Viimevuoden lajileirillämme sain kuulla SKML ry:n vuoden 2005 leirin ajankohdan. Kuinka ollaakaan (sattumaako) TAAS sama ajankohta Combatin leirillä. No, ehkä seuraavalla kerralla pääsemme taktiikoihin käsiksi...(näin kuitenkin tärkeämmäksi oman liittomme suurleirin).
Leiriajat / Huonoa säkääkö
12
1949
Vastaukset
- Harashiko kurakebap
kannattaa liittyä meidän liittoon.
- to be or not to be
Taidan unohtaa, kun asenne on tuollainen - siihe kai pyritkin. Mielestäni sanoin "yhteistyön" merkeissä - unohdetaan. Olin kyllä tyytyväinen vuoden 2004 leiriin ja uskon SKML:n onnistuvan suurleireillään Riihimäellä sekä Utissa tänäkin vuonna.
- Trolliko
to be or not to be kirjoitti:
Taidan unohtaa, kun asenne on tuollainen - siihe kai pyritkin. Mielestäni sanoin "yhteistyön" merkeissä - unohdetaan. Olin kyllä tyytyväinen vuoden 2004 leiriin ja uskon SKML:n onnistuvan suurleireillään Riihimäellä sekä Utissa tänäkin vuonna.
Kaikki kolme edellistä viestiä ovat samasta ip-osoitteesta, provoako (ketä kohtaan)?!
- to be or not to be
Trolliko kirjoitti:
Kaikki kolme edellistä viestiä ovat samasta ip-osoitteesta, provoako (ketä kohtaan)?!
Kato, ymmärsit...provo hyvinkin
- Pissed offff
Kato, ymmärsit...provo hyvinkin
Minkä helvetin takia joku viitsii kirjoitella tänne provoja ja sitten vielä itse vastaa niihin? Provot ovat säälittäviä mutta niihin vastaaminen itse on jo jotain aivan muuta.
Hanki elämä!!! - PiPi
Trolliko kirjoitti:
IP-osotteiden avulla varmaankin saa helpolla selviteltyä viestien tarkoitusperiä, mutta mistä ihmeestä sait näkyviin viestien IP-osoitteet??? Tästä voisi olla hyötyä muillekkin näistä viestejä ihmetteleville.
- to be or not to be
PiPi kirjoitti:
IP-osotteiden avulla varmaankin saa helpolla selviteltyä viestien tarkoitusperiä, mutta mistä ihmeestä sait näkyviin viestien IP-osoitteet??? Tästä voisi olla hyötyä muillekkin näistä viestejä ihmetteleville.
Tähän keskusteluun olen itse asiassa vasta nyt kirjoittanut kolmasti - joten Trolli etsivä ei ole nyt ihan ajan tasalla. En todellakaan ole vastannut omiin tekjsteihini...Mutta provona tekstiäni pidän, sillä mielestäni on ihmeellistä miksi leirit on aina päällekkäisinä ajan kohtina - eli onko tarkoitus hakuista toimintaa. Missä helvetissä asioista sitten herätetään keskustelua, jos ei keskustelupalstalla. Vai provosoiko Trolli provosoimaan?
- Eemeli V.
Tähän keskusteluun olen itse asiassa vasta nyt kirjoittanut kolmasti - joten Trolli etsivä ei ole nyt ihan ajan tasalla. En todellakaan ole vastannut omiin tekjsteihini...Mutta provona tekstiäni pidän, sillä mielestäni on ihmeellistä miksi leirit on aina päällekkäisinä ajan kohtina - eli onko tarkoitus hakuista toimintaa. Missä helvetissä asioista sitten herätetään keskustelua, jos ei keskustelupalstalla. Vai provosoiko Trolli provosoimaan?
Riihimäen perinteinen KMleiri järjestetään tänä vuonna jo viidettä kertaa. Leirin ajankohta on aina ollut lähes sama, eli kevät-talvi.
2005 leirin ajankohta oli tiedossa jo vuosi sitten. Eli... kuka tekee jäynää ja kenelle ja miksi... - to be or not to be
Sori taitaapi olla jo viides viesti samasta IP osoitteesta - mutta väliäkös sen...nimimerkistä kyllä tunnet, ei sen hankalampaa.
- to be or not to be
Eli tässä SKML:n leiritiedot (myös tulevat) jotta päällekkäisyydet voitaisiin huomioida - toivottavasti. Vinkkinä molemmille liitoille....
http://www.suomenkravmagaliitto.fi/leirit.htm - magaaja
ja keskustellessani tauolla herran kanssa, hän mainitsi että ko. ajankohta oli ainoa hänelle mahdollinen päivä tulla, kaikki muut oli varatut koko keväältä. Hänhän käy ympäri Eurooppaa vetämässä leirejä ja ohjaajakoulutuksia sekä lisäksi vetää omaa km-koulua Pariisissa. Herra itsekin pahoitteli, että leiri oli mm. vain yhden päivän pituinen hänen omien kiireidensä vuoksi.
Toisaalta kun kyseessä on kaksi eri liittoa ja mitä ilmeisemmin eri oppilaat, mitäpä sillä edes on väliä.
Mutta, leiri oli todella hyvä ja Douieb aivan omaa luokkaansa. Kannatti todella osallistua.
Joten voitte lopettaa asiasta patsastelun ja keskittyä taas olennaiseen.- kma-Mies
Douiebib leirillä olin minäkin ja myönnän mies on MMATTILAINEN.
Olen kierrellyt leirejä eri maissa ja suomessa käynyt Yanilovin ja Amin leirillä, kaikissa on hyvää, mutta Douieb on ykkönen, mies osaa opettaa ja se tekniikan sähäkkyys, siinä on jotakin, aitoa Krav magaa lajin juurilta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2056468Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442887- 442347
- 962161
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382051Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311467- 781432
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131366Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71315Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3871256