Joka päivä ulos ajanut Kalle ei ole saanut autoa käyttöön enää tälle päivää. Menikö kori jo niin huonoon kuntoon ja pehmoiseksi. Vai pidettiinkö jäähylle?
Kalle tuhonnut autonsa
12
110
Vastaukset
- Anonyymi
Kokemusta on jo yli 10 vuotta ralliauton ajamisesta. Ja silti tyrii näin.Kilsoja on enemmän takana kuin esim. Sunisella. Jotkut ei ole saanut ajaa reeniäkään koko uransa aikana näin paljon kuin kalle.
- Anonyymi
Nii, kukaan muuhan ei oo "tyrinyt"oli kokemusta minkä verran tahansa...
- Anonyymi
Montako kertaa kalle on ollut sardiniassa ajamassa kilpaa? Entä montako kertaa Suninen?
Anonyymi kirjoitti:
Montako kertaa kalle on ollut sardiniassa ajamassa kilpaa? Entä montako kertaa Suninen?
Montako kertaa alottaja ja sinä ??
- Anonyymi
P-P kirjoitti:
Montako kertaa alottaja ja sinä ??
Mä olen ollu pari kertaa ja aina maaliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kalle on ajanut 2 kertaa Sardinian mm rallin. Mutta onhan se italiassakin ajanut paljon muitakin kisoja kuin mm rallia ja saanut sieltä kokemusta vaikka kuinka ja paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen ollu pari kertaa ja aina maaliin.
MIssä luokassa P-P ajoi Sardiniassa?
- Anonyymi
menikö merkkimestaruus samalla?
- Anonyymi
Ei se ollut kuljettajan vika. Tie oli aivan vääränlainen. Puitakin oli istutettu ihan minne sattuu.
- Anonyymi
Miksi ei tullut power state? ajamaan vaikkei ei olisi pärjännyt muut olivat ajaneet tämän jo kerran.
- Anonyymi
oisko ollu north statella nurkan takana.
- Anonyymi
Tais runko jo väsynyt ja vääntynyt kun joka päivä ajoi ulos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3921986Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121799Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411348Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.77989Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel51950Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402918Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä33755- 56729
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70714- 63703