Seksiseuraa vaasa

Anonyymi

Haluaisin et ttä vieras mies panee ja nuolee minua saman aikaan kun mieheni on toisessa huoneessa. Tykkään kovista otteista ja avoimesta puristeluista. Jos haluat vain nuolla niin sekin sopii tai täyttää minut leluilla.
Oletko sinä se jonka kädet riisuvat kovin ottein vaatteeni ja sinunko kädet löytyvät pillustani tai imet klitoristani ennen kuin survot kovan kalusi minuun? Olenko minä se joka levittää jalkansa ja tarjoaa persettä illalla? Minulla on paikka mutta minulle käy myös autossa jossa voin heti ruveta riisutumaan ja esittelemään salaisuudet. Päätypysäkki on kuitenkin metsätie missä voin äännellä kunnolla. Jos kyyti on hyvää teemme saman useasti.... Olen erittäin seksin nälkäinen nainen hyvällä kropalla.

21

3988

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuullostaa melkein liian hyvältä ollakseen totta. Olisihan se mitä mahtavinta päästä ittamaan toisen omaa oikein luvan kanssa ja panna oikein huolella kaikki paikat valmiiksi. Ottaa kunnolla kiinni, pistää sänkyä vasten ja pistellä pilluun ja perseeseen, ottaen hiuksista kiinni ja puhua rivoja ja nauttia naisen ääntelystä.

• Anonyymi

No kerro kerro miten yhteyttä jne

• Anonyymi

Entä se miehesi?

• Anonyymi kirjoitti:

Entä se miehesi?

Mitä siitä? Haittaako jos se tietää?

• Anonyymi
        Mimos888 kirjoitti:

Mitä siitä? Haittaako jos se tietää?

Postisi toimii?

• Käy hyvin!

• Anonyymi

Mistä voi noutaa?

• Anonyymi

Täällä 30v uros. Voin tulla toteuttamaan nämä haaveet.

• Anonyymi

No hönö työnnä mitä vittuu sä sitä toistelet. Sinähä et muuta elämääsi muuta tarviikkaan.

• Anonyymi

Miten saan yhteyttä suhun? Tääl ois yks isomunainen.

• Anonyymi

Kuinka iso🤤

• Anonyymi

Täällä olis Mies, Kieli ja Dildo....
      Mites sais aloittajaan yhteyden?

• Anonyymi

Kysy niuvanniemen suljetulta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysy niuvanniemen suljetulta

Sulla se vaan sama osoite edelleen näyttää olevan. Mut sori en susta hullusta ole seuraa hakemassa. Kyllä ne muut potilaat hoitelee sut.

• Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Idiootti heti tyrkyllä buaahaa

• Anonyymi

Moi
      Täällä olisi 44v mies ja mielenkiintoni heräsi. Voidaanko mennä tänään panemaan

• Anonyymi

Kik mikko80x

• Anonyymi

Hei. Löytyykö Vaasassa ja lähialueella Halukas Lady? Mielummin varattu ja kypsä ja terve niinkuin minä. Varattu ja kypsä ei ole vaatimus.
      Olen nuorekas 62 v ja en käytä tupakka olut ja viinaa ja peukalo ei ole keskikädessä. Kirjoita ja me katsomme jos me löytyy luottamus. 😉

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      89
      8216
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      91
      6312
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      58
      6223
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4791
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      44
      3274
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3265
    7. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      57
      2852
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2809
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      48
      2760
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      49
      2740
    Aihe