Kiinalainen Hevonen

2lesken

Minäpä olen kiinalaisessa horoskoopissa Hevonen.
Tämä on paljon parempi kun se toinen.

Hevosen vuonna syntyneet ihmiset ovat suosittuja.
He ovat hilpeitä, raha-asioissaan taitavia, tarkkaavaisia, vaikka he joskus puhuvatkin hieman liikaa.
He ovat viisaita, lahjakkaita ja käsistään näppäriä, ja heillä on joskus heikkoutta vastakkaisen sukupuolen suhteen.
Vetovoimaiset Hevoset ovat usein avarakatseisia ja muuttumiskykyisiä.
He ovat kärsimättömiä ja kuumaverisiä kaikkea muuta paitsi päivätyötään kohtaan. He pitävät viihdytyksestä ja suurista joukoista.
He ovat itsenäisiä ja ottavat harvoin vastaan neuvoja.

7

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuopiiko kaakkisi?

      • Ano 12:27
        Mitä "kuopiiko kaakkisi" käytännössä tarkoittaa?

        On vähän heikot nuo hevosiin liittyvät termit.
        Täällä maalla on hevosia laitumilla.
        Kun hevonen pyöriskeli laitumella, muistin sanonnan, että hevonen pötkylöi.
        Minulle korjattiin että se on piehtaroimista.


    • Anonyymi

      Oon jänis. Nyt en enää löytänyt googlettamalla mutta joskus analyysissä oli minusta hauska lause: jänis tietää tarkkaan kenen häntää se heiluttaa tai jotenkin niin.
      Nyt löysin toisen hauskan: Jäniksellä on aina kolme reikää kaivettuna maahan, jotta hän pystyy pakenemaan tukalan tilanteen kohdatessa.
      Parhaita kumppaneita olisi toinen jänis, koira ja sika.
      Kohdalle on sattunut Härkä ja Vaaka.
      Enpä tiedä uskoako, mutta rattoisaa noita on joskus lukea. Ei oikien sovi minuun että jänistä pidetään tähtimerkin onnellisempana eläimenä.

      • Perinteisen kiinalaisen astrologian mukaan jäniksen vuonna syntyneitä pidetään hiljaisina, sisäänpäinkääntyneinä pohdiskelijoina, laiskottelijoina ja hyvinä ystävinä.
        Jäniksen vuosi on 12 vuoden välein.
        Niiden odotetaan olevan vauraita ja hyväntuulisia.
        He tulevat parhaiten toimeen Lampaiden , Sikojen ja Koirien kanssa.


    • Anonyymi

      Olen härkä, mitä siitä sanotaan..?

      • Härän vuonna syntyneet ihmiset ovat kärsivällisiä ja vähäpuheisia ja he herättävät muissa luottamusta.
        He ovat kuitenkin usein omalaatuisia ja kiihkoilevia ja he suuttuvat helposti.
        Härkä-ihmiset pitävät yksinäisyydestä, eivätkä he siten erityisemmin nauti sosiaalisesta elämästä.
        He ovat myös sangen riippuvaisia toisista ihmisistä, loogisia ja jääräpäisiä.
        He ovat tuliluontoisia, ja vaikka he puhuvatkin vähän, ovat he puheissaan sangen kaunopuheisia.
        Härkä-ihmiset ovat sekä fyysisesti että henkisesti eloisia ja valppaita.
        Heidän kanssaan on yleensä helppo tulla toimeen. He voivat silti olla sangen itsepäisiä ja he vihaavat epäonnistumista ja vastustusta. He tulevat parhaiten toimeen käärmeiden, kukkojen ja rottien kanssa.


    • Anonyymi

      Suomalaisessa hevoshoroskoopissa olen Karmea Assendaali, vanha juoksija suuruus. Kiinalaisessa kaikki ovat covid19 nykyisin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      189
      1905
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      554
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      202
      479
    Aihe