Lauantaina nähty karhu, Hiittenharjulla peuran perässä. Tapauksesta juttua liikkunut mm facessa. Jos löytyy peuran jäänteitä ilmoittamaan suurpetoyhdys miehelle.
Karhu Hiittenharjulla
7
1660
Vastaukset
- Anonyymi
Ei karhuista ole haittaa mutta räksyttävät rakit ja isot hurtat pelottaa.
- Anonyymi
Oliko tölkki vai vanha karhu pullossa? Vai oliko vanha merikarhu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko tölkki vai vanha karhu pullossa? Vai oliko vanha merikarhu.
Verottaja oli karhuumassa saataviaan.
- Anonyymi
Vai karhu :D Ettei vaan olis näkiä ollut jossain mömmöissä :D :D :D
- Anonyymi
kaikki merstolassa on joko huumeissa kännissä tai sekaisin valimon krääsästä.
- Anonyymi
Kerran kävelin metsässä ja yhtäkkiä rupes kusettaan ihan hirveesti. No mitäpä muutakaan ku äkkiä housut pois ja kyykkyyn. Sitten kohta ilmesty karhu ja aattelin että nyt tuli loppu mutta karhu säikähtikin mua ja lähti karkuun tuhatta ja sataa. Ei kai ollu ennen nähny kusevaa ihmistä. Voisko olla täydellisempää ajotusta kusihädälle.
- Anonyymi
Onpas hyviä marjoja! Omnomnomnom... no voi perkele! Mikä siellä perseessä kutiaa niin perkeleesti! Aah, en kestä, nyt pitää raapia! Mutta ei tassut ylety. No sitten kiehnätään maata vasten! No niin, johan rupee helpottaan! Aah, aah, kun helpottaa. Vielä vähän! Noin nyt loppu! Ja sitten taas marjoja suuhun! Omnomnomnom!
https://www.youtube.com/watch?v=hJ78lGrR4hc
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1763407Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732171Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii542117- 421998
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931241- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4091114Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1171029- 47903