Nolo kun katsotaan tavallisia c ja e sarjalaisia ulkoisesti.Miksi joku suostuu maksamaan mitään siitä?
Mersu on pappa auto
55
924
Vastaukset
- Anonyymi
Pappa-autohan se. Piti SLK itsellekin ostaa, kun tuli 50 v täyteen B-|
- Anonyymi
Pappasportti siis.
- Anonyymi
Mersu on viimeinkin pääsemässä pappa imagosta viimeisimpien mallien myötä, e, varsinkin c ja glc on kyllä tyylikkäästi ja ajattomasti muotoiltuja autoja. Tällä linjalla eteenpäin kiitos
- Anonyymi
Poikaseni, auto ei ole tarkoitettu ulkoisen olemuksen ihailemiseen vaan siihen, että sillä tehdään matkaa. Siihen on mercedes benz erittäin hyvä.
Jos ulkoinen muotoilu on sinulle tärkeää, osta italialainen auto.- Anonyymi
En ole poikanen, yli 50 vuotias mies olen. Kyllä sillä on minulle merkitystä miltä se näyttää. Se on yksi kriteeri muiden lisäksi. Vaikka kaikki muut kohdat olisi ok ja se näyttää rumalta niin kauppaan jää. Yksi syy miksi japanilaiset autot on jäänyt minulta aina ostamatta. Itse asiassa olen aina haaveillut alfasta. Uusi guilia olisi mahtava auto, käyttötarkoitus rajaa sen pois minun listalta. Pltää olla neliveto ja vähän korkeampi. Stelvio ei sytytä, jotenkin alfan muotokieli ja katumaastuti ei sovi yhteen.
Glc mersua voisi harkita - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole poikanen, yli 50 vuotias mies olen. Kyllä sillä on minulle merkitystä miltä se näyttää. Se on yksi kriteeri muiden lisäksi. Vaikka kaikki muut kohdat olisi ok ja se näyttää rumalta niin kauppaan jää. Yksi syy miksi japanilaiset autot on jäänyt minulta aina ostamatta. Itse asiassa olen aina haaveillut alfasta. Uusi guilia olisi mahtava auto, käyttötarkoitus rajaa sen pois minun listalta. Pltää olla neliveto ja vähän korkeampi. Stelvio ei sytytä, jotenkin alfan muotokieli ja katumaastuti ei sovi yhteen.
Glc mersua voisi harkitaOnko ns. ulkonäkö se paras kriteeri auton/kumppanin valinnassa, vai toiminnallisuus/käytännöllisuus, kumpaa kannatat?
ps. mulle käy kaikki, kunhan ei oo persaukisia ..... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko ns. ulkonäkö se paras kriteeri auton/kumppanin valinnassa, vai toiminnallisuus/käytännöllisuus, kumpaa kannatat?
ps. mulle käy kaikki, kunhan ei oo persaukisia .....Ei se paras kriteeri tietenkään ole. Ekaksi valitaan hintaluokka, sitten ajettavuus ja käyttötarkoitus, ne kun kunnossa niin sitten voi katsoa että ostos miellyttä silmää. Jos ok niin eikun nimet paperiin.
Tämä oli autosta, jos jollekin jäi epäselväksi.
- Anonyymi
Jotenkin katkeruus paistaa aloittajan mielestä.
Voidaan verrata kun on nälkä, käydäänkö snakarilla vai hienossa ravintolassa. Nälkä saadaan tyydytetyksi molemmissa.
Sama juttu ajetaanko Ladalla vai Mersulla 500 km yhteen putkeen. Perille molemmilla päästään.
Kokemus molemmissa esimerkeissä on kuitenkin aivan erilainen.- Anonyymi
Ladoja nyt ei ole ollut merkittävissä määrin liikenteessä 30 vuoteen. Venäläiset kävi ostamassa Suomen niistä lähes tyhjäksi jo Jeltsinin aikaan.
Kysymys on lähinnä siitä, että jos näet liikenteessä Audi A4, A5, A6 tai A7:n, on niissä todennäköisesti nuorempi kuski kuin saman hintatason C- tai E-sarjalaisessa Mersussa, noin keskimäärin. Samoin BMW:tä kuskaa keskimäärin nuoremmat kuskit kuin Mersuja, mutta siinä ero jo kapenee. BMW:llä varsinkin 5-sarja vetää myös vanhoja gubbeja puoleensa, siis uutena, käytettynä nämäkin ovat hyvää amis-materiaalia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ladoja nyt ei ole ollut merkittävissä määrin liikenteessä 30 vuoteen. Venäläiset kävi ostamassa Suomen niistä lähes tyhjäksi jo Jeltsinin aikaan.
Kysymys on lähinnä siitä, että jos näet liikenteessä Audi A4, A5, A6 tai A7:n, on niissä todennäköisesti nuorempi kuski kuin saman hintatason C- tai E-sarjalaisessa Mersussa, noin keskimäärin. Samoin BMW:tä kuskaa keskimäärin nuoremmat kuskit kuin Mersuja, mutta siinä ero jo kapenee. BMW:llä varsinkin 5-sarja vetää myös vanhoja gubbeja puoleensa, siis uutena, käytettynä nämäkin ovat hyvää amis-materiaalia.jaahas, kokematon taas lasettelee omiaan, auto hankitaan varallisuuden mukaan, näin on aib´na ollut ja tulee olemaan, pakottamalla ei tuu kun kuspäisii kakaroit, sa turkkulaine.
- Anonyymi
Tojopojun säälittävää piereskelyä.
- Anonyymi
Juu, teinisportit on erikseen.
- Anonyymi
Itsellä oli C- Mersu täysin paska kiva lähteä ostamaan tuki varsia eteen niitä saa ostaa kahdeksan kappaletta.tarina olisi pitkä mutta en jaksa edes ajatella enään.
- Anonyymi
Noin siinä käy, kun ajelee jonkun jo ainakin kertaalleen hylkäämällä autolla
- Anonyymi
Rahalla saa ja hevosella pääsee, onneksi et oo opeliin sekaantunut, se vasta vikapesä onkin, itellä vm. 2009 CDTI ja en enää koskaan Opeliin sorru, jos vaan eläkerahat periks antaa sen verran, et tost "raadosta" pääsis eroon, täysin huollettu ain liikkees, mut paskaa on ollut mun aikana 11-vuotta, ihan takuulla viimeinen opeli.
joo ei liity marsu keskusteluun, mut pakko avautua jossain.......
- Anonyymi
Näyttäs myynnin puolesta menevän mersulla ihan hyvin tälläkin hetkellä, lisäksi ovat kovin kysyttyjä vaihtoautokaupassakin. Taidan laittaa omani vaihtoon kun vielä saa siitä hyvin.
- Anonyymi
Niinno eipä hätää, pappojahan meistä tulee monestakin aikanaan.
- Anonyymi
Täällä on yksi pappa c farkku dieselin kanssa ja hyvin menee. Kulkee ja kiihtyy siinä kuin kuskikin ja jalkoihin ei jää.
Mukava ajaa ja hyvin pelaa. Turha kadehtia, autohan se vain on. Tällä papalla pelaa mersussa myös vilkku.- Anonyymi
Minä olen ilmeisesti hieman kummallinen pappa, kun näin eläkkeellä olen ostanut BMW:n, en sellaista matalaa linttaa, johon saa ryömiä, eikä nuo X sittaritkaan oikein kolahda. Päädyin pieneen lataushybridiin, siihen 225xe malliin. Se sämpylän näköinen, johon voi istahtaa helposti. Ehkei sportin, vaan sympaattisen näköinen. Liikkuu kivasti, ja vähällä bensalla. Lähiajot menee pelkällä ähköllä. Mersullakin oli vastaavia malleja, mutta ajattelin kokeilla Bemaria tällä kertaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen ilmeisesti hieman kummallinen pappa, kun näin eläkkeellä olen ostanut BMW:n, en sellaista matalaa linttaa, johon saa ryömiä, eikä nuo X sittaritkaan oikein kolahda. Päädyin pieneen lataushybridiin, siihen 225xe malliin. Se sämpylän näköinen, johon voi istahtaa helposti. Ehkei sportin, vaan sympaattisen näköinen. Liikkuu kivasti, ja vähällä bensalla. Lähiajot menee pelkällä ähköllä. Mersullakin oli vastaavia malleja, mutta ajattelin kokeilla Bemaria tällä kertaa.
Hmm, onko siinä bemarin tuntua. Ei oikein itselle nappaa tuo ollenkaan, kalliskin on. Ja kumman näköinen vielä kaupan päälle. Jos olisi tarvetta tilamallille ostaisin vw sportsvanin ja loppurahalla kesäksi Z3 bemarin.
Sama fiimis tulee x2 mallista. Kenelle se on oikein tehty, X1 on melko lailla järkevämmän oloinen ja hintainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm, onko siinä bemarin tuntua. Ei oikein itselle nappaa tuo ollenkaan, kalliskin on. Ja kumman näköinen vielä kaupan päälle. Jos olisi tarvetta tilamallille ostaisin vw sportsvanin ja loppurahalla kesäksi Z3 bemarin.
Sama fiimis tulee x2 mallista. Kenelle se on oikein tehty, X1 on melko lailla järkevämmän oloinen ja hintainen.Nythän X1 on saamassa samanlaisen sähköpaketin, kuin 225Xe:ssä on ollut jo vuosia. 100kW bensaturbo edessä ja 65kW sähkömoottori takana. Yhdessä antaa hyvin kyytiä pienelle autolle. Muutenkin tuntuu, että lataushybridejä ilmestyy joka merkillä jokaiseen kokoluokkaan, valinnan varaa on paremmin, kuin pari vuotta sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen ilmeisesti hieman kummallinen pappa, kun näin eläkkeellä olen ostanut BMW:n, en sellaista matalaa linttaa, johon saa ryömiä, eikä nuo X sittaritkaan oikein kolahda. Päädyin pieneen lataushybridiin, siihen 225xe malliin. Se sämpylän näköinen, johon voi istahtaa helposti. Ehkei sportin, vaan sympaattisen näköinen. Liikkuu kivasti, ja vähällä bensalla. Lähiajot menee pelkällä ähköllä. Mersullakin oli vastaavia malleja, mutta ajattelin kokeilla Bemaria tällä kertaa.
Aloittajana kommentoin että bemari on kyllä tyylikkään näköinen siis tuntematta enempää mallistoa,mutta ulkonäkö on kutsuva,omistin itse takavuosina vanhan 523 bensa farkun vuodelta 2001,oli hiljanen ajaa ja tarkka ohjaus,sinä aikana kun oli niin vikoja ei tullu ei edes polttimon vaihtoja,ja kuinka helppoa oli myydä ja sain 30% enemmän myydessä kuin maksoin.Kokeilin ostaa seuraavaksi 61 eli 500 sarjasta farkkua uudempaa mallia,siitä ei tullu ahaata ja kauppa jäi tekemättä.Palasin mersuun ja kalliiksi kävi kun 300000km ylitettiin,oikein painajainen on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajana kommentoin että bemari on kyllä tyylikkään näköinen siis tuntematta enempää mallistoa,mutta ulkonäkö on kutsuva,omistin itse takavuosina vanhan 523 bensa farkun vuodelta 2001,oli hiljanen ajaa ja tarkka ohjaus,sinä aikana kun oli niin vikoja ei tullu ei edes polttimon vaihtoja,ja kuinka helppoa oli myydä ja sain 30% enemmän myydessä kuin maksoin.Kokeilin ostaa seuraavaksi 61 eli 500 sarjasta farkkua uudempaa mallia,siitä ei tullu ahaata ja kauppa jäi tekemättä.Palasin mersuun ja kalliiksi kävi kun 300000km ylitettiin,oikein painajainen on.
Saako kysyä aloittajalta, mikä malli, moottori ja minkä ikäinen ja ajokilometrit?
Miten oli painajainen ja miten kalliiksi kävi, mitä piti korjata? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako kysyä aloittajalta, mikä malli, moottori ja minkä ikäinen ja ajokilometrit?
Miten oli painajainen ja miten kalliiksi kävi, mitä piti korjata?Aloittaja vastaa......mulla oli se viimeinen e sarjan väyrynen farkku 270cdi vuodelta 2003,ostin käytettynä liikkeestä joka ymmärsi mersut,no 250000 ajettu huoltokirjalla ja soitin sen ainoalle omistajalle jolta se tuli liikkeeseen,aika paljon oli jo tehty siihen mennessä,no kaupat tehtiin ja ajoin kotiin,seuraavana aamuna ei lähteny käyntiin,voi sitä vitu...tuksen määrää kun piti päästä 70km päähän samantie ja auto ei inahdakkaan nolla kelillä.Makuhan siinä meni kun ns luottoauto makaa pihassa ,ei muuta kun suutin remonttiin,tuli niitä laittoja kokoajan,1000km ajoin yhtenä päivänä niin puolessavälin matkaa risteyksessä alkoi kuumua kun tuuletin ropeli lakkas pyörimästä ym,ei saanu matkan aikana uutta osaa sekin oli kallus osa,no meni taas taka iskarit hydrauliiskarit jossa on komressoori eli mersun farkut on perän tasaajalla,iskarin hinta yli 500e kpl ja molemmat tulee vaihtaa yhdessä sach iskarit ne alkuperäiset,onneksi sai 350e kpl tuolloin suhteella.Sen jälkeen ostin kyllä vielä c sarjasen,siitä se painajainen vaan jatkui,sehän jäi kans pihalle,ensin toki kaupungin kadulle ja siitä lavetilla mersu korjaamoon,no testeri ei kertonut mitään mersukorjaamossa käyntiin lähti kun halusi,pihassa sitten taas ei kyhännyt lähteä,kuukauden pidin koskematta koko värkkiin kun meni maku totaallisesti,repullinen vähänkäytettyä osaa hankin,korkeapainepumput,laturit jne,polttoaiputkiston rikat olikin vaihdettu jo,nekin kun noissa malleissa oli ainainen riesa ym,kyllä minä sain kaikista cdi koneisista mersuista tarpeeksi,yhdessäkin alle 300000km ajetussa 290 td tipahti monitoimiviiksi paikoiltaan ja käytettyä ei mistään kun oli sen verran uusi auto,no veholla se maksoi luokkaa 300e laitettuna,vilkaisin osaa kun oli paketissa niin kappas made in taivan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja vastaa......mulla oli se viimeinen e sarjan väyrynen farkku 270cdi vuodelta 2003,ostin käytettynä liikkeestä joka ymmärsi mersut,no 250000 ajettu huoltokirjalla ja soitin sen ainoalle omistajalle jolta se tuli liikkeeseen,aika paljon oli jo tehty siihen mennessä,no kaupat tehtiin ja ajoin kotiin,seuraavana aamuna ei lähteny käyntiin,voi sitä vitu...tuksen määrää kun piti päästä 70km päähän samantie ja auto ei inahdakkaan nolla kelillä.Makuhan siinä meni kun ns luottoauto makaa pihassa ,ei muuta kun suutin remonttiin,tuli niitä laittoja kokoajan,1000km ajoin yhtenä päivänä niin puolessavälin matkaa risteyksessä alkoi kuumua kun tuuletin ropeli lakkas pyörimästä ym,ei saanu matkan aikana uutta osaa sekin oli kallus osa,no meni taas taka iskarit hydrauliiskarit jossa on komressoori eli mersun farkut on perän tasaajalla,iskarin hinta yli 500e kpl ja molemmat tulee vaihtaa yhdessä sach iskarit ne alkuperäiset,onneksi sai 350e kpl tuolloin suhteella.Sen jälkeen ostin kyllä vielä c sarjasen,siitä se painajainen vaan jatkui,sehän jäi kans pihalle,ensin toki kaupungin kadulle ja siitä lavetilla mersu korjaamoon,no testeri ei kertonut mitään mersukorjaamossa käyntiin lähti kun halusi,pihassa sitten taas ei kyhännyt lähteä,kuukauden pidin koskematta koko värkkiin kun meni maku totaallisesti,repullinen vähänkäytettyä osaa hankin,korkeapainepumput,laturit jne,polttoaiputkiston rikat olikin vaihdettu jo,nekin kun noissa malleissa oli ainainen riesa ym,kyllä minä sain kaikista cdi koneisista mersuista tarpeeksi,yhdessäkin alle 300000km ajetussa 290 td tipahti monitoimiviiksi paikoiltaan ja käytettyä ei mistään kun oli sen verran uusi auto,no veholla se maksoi luokkaa 300e laitettuna,vilkaisin osaa kun oli paketissa niin kappas made in taivan.
Ai niin ja ennen 300000km meni e sarjassa korkeapainepumppu,silloin dieselkorjaamossa sen hinta oli luokkaa 600 -700 e ja osa oli kunnostettu.Voi v niitä riesa rämiä kuinka paljon meni rahaa noihin.
- Anonyymi
Olen tämä aloituksen tehnyt ja luin muiden mielipiteitä jotka oli asiaa.Olen itse omistanut aikoinaan vanhoja mersuja vaikka olen alle 50v,tuolloin ostin ensimmäisen parinkympin tienoilla 240b eli 123 korisen,se oli silloinkin pappa auto,sitten ostin 124 korisia 200d ja 300d ja oli pari teini mersua 190siä,ja 124/300 bensa mersu ja pari tuorempaa väyrystä 290td ja 270 cdi,oli vitokin suurimmalla koneella 112 malli ja viimenen oli c sarjan räppänä farkkuna,jumankauta niitä laittojen määriä kun kilsat yltää 300000 km yli,se ruoste on kaikissa,tekniikka jo väyrysistä lähtien ala arvosta,jumalattoman kallista ja hirmu homma että saa kulkemaan suoraa ja monta muuta juttua.Miksi joku suostuu nykyään maksamaan mitään niistä,aatellaan vaukka 211 korista,voi juma mitä tekivät,ilmapussit,ekoissa ranskalaiset syylärit,sbc ongelmat vaihteistoon,osa koneista ei ollut enään luotettavia,sitten tuli ranskan koneita keulaan muutamiin malleihin,kuka maksaa niistä.
- Anonyymi
Mersun pitäs kestää 300000km saakka pelkillä öljynvaihdoilla,mitää muuta lapsusta ei saisi olla,jos joku toyota corolla on 300000km kohdalla melkein vielä kuin sisään ajettu niin mersulla se kuuluisi olla yli 600000 tekemättä muuta kuin öljynvaihdot,se kertoo sen että japanin rauta on monesti pitoautona paljon parempi,miksi ne mersut on mitään sanomattoman näköisiä ja takuuta ei myönnetä esim 10 vuodeksi,kiia ja hundai sen tekee,kiian mallitkin hintaan nähden parempia kuin pappa mersut.
- Anonyymi
Missä mallissa sulla on viimeksi ollu ruostetta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mersun pitäs kestää 300000km saakka pelkillä öljynvaihdoilla,mitää muuta lapsusta ei saisi olla,jos joku toyota corolla on 300000km kohdalla melkein vielä kuin sisään ajettu niin mersulla se kuuluisi olla yli 600000 tekemättä muuta kuin öljynvaihdot,se kertoo sen että japanin rauta on monesti pitoautona paljon parempi,miksi ne mersut on mitään sanomattoman näköisiä ja takuuta ei myönnetä esim 10 vuodeksi,kiia ja hundai sen tekee,kiian mallitkin hintaan nähden parempia kuin pappa mersut.
Mikään nykypäivän auto ei kestä 300000km pelkillä öljynvaihdoilla, puhumattakaan 600000km. Et taida tietää autotekniikasta yhtään mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mersun pitäs kestää 300000km saakka pelkillä öljynvaihdoilla,mitää muuta lapsusta ei saisi olla,jos joku toyota corolla on 300000km kohdalla melkein vielä kuin sisään ajettu niin mersulla se kuuluisi olla yli 600000 tekemättä muuta kuin öljynvaihdot,se kertoo sen että japanin rauta on monesti pitoautona paljon parempi,miksi ne mersut on mitään sanomattoman näköisiä ja takuuta ei myönnetä esim 10 vuodeksi,kiia ja hundai sen tekee,kiian mallitkin hintaan nähden parempia kuin pappa mersut.
Kia ja Hyundai 10v takuu? Ilman km rajoitusta?
Ei kai se auto 10 vuodessa miksikään mene, jos sitä tallissa pitää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä mallissa sulla on viimeksi ollu ruostetta?
Mersun henkilöautoissa ruoste ei ole ollut ongelma vuoden 2007 jälkeen valmistetuissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mersun pitäs kestää 300000km saakka pelkillä öljynvaihdoilla,mitää muuta lapsusta ei saisi olla,jos joku toyota corolla on 300000km kohdalla melkein vielä kuin sisään ajettu niin mersulla se kuuluisi olla yli 600000 tekemättä muuta kuin öljynvaihdot,se kertoo sen että japanin rauta on monesti pitoautona paljon parempi,miksi ne mersut on mitään sanomattoman näköisiä ja takuuta ei myönnetä esim 10 vuodeksi,kiia ja hundai sen tekee,kiian mallitkin hintaan nähden parempia kuin pappa mersut.
Ai että hävettää jälkeenpäin kun nuoruuteni ajelin mersulla,toki silloin sen auton tunnisti kaukaa noitahan nykymersuja ei tunne,ne on surkeen näkösiä pääosin siis nuo käyttömosset.Millähän mersu pääsis nykyvalossa yleisesti ottaen parhaaseen kastiin ja a? Hinta ei vastas laatua alkuunsakkaan enään,polttoaineita menee luvattoman paljon ,pitäs olla sähköauto jolla pääsee 1000km 30 asteenkin pakkasilla,ja auton takuun tulisi olla 10 vuotta.Miten ihmeessä joku kiia on voi olla käytännössä parempi ja 7 vuoden takuulla.Mikä meni pieleen mersulla kun tultiin 90 luvun puoleen väliin? Myytiin laatua ja kuraa sai.Paapas tänäpäivänä hyvällä hintaa e sarjan mersu myyntiin vaikka 2010 jolla ajettu 570000km,ei näy ostajia jonossa ei,oikein ongelma pesäke kaikilla vioilla.Miten se ennen mersu oli puolessa milissä ihan uutta vastaava?ja nyt ei saisi olla 200000km kun ostajat on kaikonneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikään nykypäivän auto ei kestä 300000km pelkillä öljynvaihdoilla, puhumattakaan 600000km. Et taida tietää autotekniikasta yhtään mitään.
Siis sä et nyt tajuu!MERSUN PITÄÄ KESTÄÄ puolimiljoonaa mikäli se olisi edes hintansa väärti.Kiialla jotkut mallit käy vain pääpiirtein öljynvaihdon ja tojotilla on sama 300000km hujakoille,niissä ei ole lapsuksia niin kuin kutsutulla ikiuutolla jota se ei todellakaan ole,päin vastoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis sä et nyt tajuu!MERSUN PITÄÄ KESTÄÄ puolimiljoonaa mikäli se olisi edes hintansa väärti.Kiialla jotkut mallit käy vain pääpiirtein öljynvaihdon ja tojotilla on sama 300000km hujakoille,niissä ei ole lapsuksia niin kuin kutsutulla ikiuutolla jota se ei todellakaan ole,päin vastoin.
Elät jotain 70 ja 80 lukua.
Minkä hinnan väärti pitää mersun olla?
123 ja 124 koriset mersut maksoi aikanaan uutena 2-3 kertaa kilpailijoitaan enemmän, silloin saakin odottaa kestävyyttä ja ylivoimaisia ominaisuuksia.
Tähän päivään tullessa 210 ja 211 ja 212 korien kautta uuteen E malliin 213 koriin, mersujen hinnat on samalla tasolla kuin kilpailijoidenkin.
Uusi E mallin sedani diesel alkaen noin 50 tonnia, erittäin hyvin varusteltu jo vakiona. Kaikki kilpailijat maksaa ihan saman.
Ei enää mersulta voikaan odottaa ylivoimaisia ominaisuuksia ja ylivoimaista kestävyyttä, vaikka se näissä parempi onkin kuin samanhintaiset kilpailijansa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai että hävettää jälkeenpäin kun nuoruuteni ajelin mersulla,toki silloin sen auton tunnisti kaukaa noitahan nykymersuja ei tunne,ne on surkeen näkösiä pääosin siis nuo käyttömosset.Millähän mersu pääsis nykyvalossa yleisesti ottaen parhaaseen kastiin ja a? Hinta ei vastas laatua alkuunsakkaan enään,polttoaineita menee luvattoman paljon ,pitäs olla sähköauto jolla pääsee 1000km 30 asteenkin pakkasilla,ja auton takuun tulisi olla 10 vuotta.Miten ihmeessä joku kiia on voi olla käytännössä parempi ja 7 vuoden takuulla.Mikä meni pieleen mersulla kun tultiin 90 luvun puoleen väliin? Myytiin laatua ja kuraa sai.Paapas tänäpäivänä hyvällä hintaa e sarjan mersu myyntiin vaikka 2010 jolla ajettu 570000km,ei näy ostajia jonossa ei,oikein ongelma pesäke kaikilla vioilla.Miten se ennen mersu oli puolessa milissä ihan uutta vastaava?ja nyt ei saisi olla 200000km kun ostajat on kaikonneet.
Tähän hinta-asiaan...oletko kuullut tuonnin vapautumisesta...ei eletä enää suljetuilla markkinoilla.
Jotenkin saa sen käsityksen, että sulla ei ole rahaa vähänkään uudempaan Mersuun , halua kylläkin.
- Anonyymi
Kyllä se vaan on nolo,papat niillä ajaa,vähän häpeä.
- Anonyymi
Mene nyt ruiskuttamaan siihen Carina kakkoseen lisää ruosteenestoa ja jätä nää keskustelut asiantuntijoille.
- Anonyymi
Taidat sinäkin tulla papaksi.
- Anonyymi
Hitto kuka nyt viittii ajella millään rotiskolla yli 300000 kilometriä, en minä ainakaan. Pirssi vaihtuu tuoreemmaksi jo reilusti ennen. Hah toyotako on muka sitten hyvän näköinen auto? Mallista riippumatta karmeaa ylimuotoilua. Yritetään esittää jotain teinien avaruusalusta kaikkine ulokkeineen ja härpäkkeineen. Mallia otetaan venäjältä, jotain avaruusmuotoilua. Mikähän toyota kestää muutes tuon mainitun kilometrimäärän. Paalissahan ne on jo paljon ennen ja niin pitää ollakin, saastuttajat.
- Anonyymi
Juu ja onhan se mersussa kaamean iso kulutus. Mulla matka-ajossa 4,2 -4,3 ja nurkka-ajoissa lyhyemmillä matkoilla 5,0-5,2. On se vaan niin kauheaa sanois Itkonen jos eläis. Mut autohan se vaan on.
- Anonyymi
No seisoohan edes joskus.
- Anonyymi
Juu, mä oon ns. pappa, mutta ei mua oikeesti harmita teidän teinien hokemat pappamalleista, niitä on, tai sit ei ole, kunhan hankit tarpeeksi palkkaa ja varasi riittävät, niin sitten voit liittyä "pappakaartiin", vai mitä?
Terveisin: Mercedes-Benz CLS 250 Shooting Break BlueTEC- Anonyymi
Kyllähän tuo komea malli on, mutta alkaa nykyisin olemaan meikäläiselle vähän pitkä, leveä ja matala. Kunhan vähän vanhenet, alkaa pappakin kangistua. Minulle käy paremmin vaikka tuo MB B 250 e. Sopivan kompakti, ja tila riittää kuitenkin hyvin. Ei tarvitse kyyristellä sisään mennessä. Kohtalainen akku päivittäiseen ajoon ja bensalla loput. Verotkin jäävät kohtuullisiksi. Entisellä dieseillä ne alkoivat olla lähellä polttoainelukuja. Valitettavasti tuota ei ollut vielä tarjolla, kun ostin Bemarin vastaavan. Ehkä sitten ensi kerralla.
- Anonyymi
Vanhemmiten ei enää viitti "pelata" näitten kulkineiden kanssa ja vaivattomuus ja luotettavauus vie voiton muusta , silloin valinta on TOYOTA , mersukin on hyvä mutta bmw ei kuulu samaan kategoriaan enään teknisten ongelmiensa vuoksi.
- Anonyymi
No kun se on hyvä auto ja itselläni on ikääkin kohta 60 vuotta niin ei oikein huvita ajella autolla jolla on teinutuning imago. Nuorempana sitä ajatteli tietenkin toisin.
- Anonyymi
Ostakaa tämä niin saa jotain... vähän ajettu et voi kestää hetken ruostumatta tai hajoamatta. Hintakaa ei ole paha?
Mercedes-Benz S Mercedes-AMG S 63 AMG 4Matic Coupé Brabus 700hv
https://autot.veho.fi/vaihtoautot/mercedes-benz/s/1407141 - Anonyymi
No sittenhän Mersun myynnin pitäisi pian nousta. Suomen väestöhän ikääntyy kovaa vauhtia joten Mersu on ihan järkevä jos alkaa tekemään pappa-autoja. Oon nyt 15v, enkä aio hommata Mersua ensiautoksi, mutta ehkä sitten vanhana paappana pistän lapsen lapsen lapset ostamaan mulle viimeisille päiville jonkin pappa Mersun🤣😂
- Anonyymi
Ole säkin fiksu, niinkuin monet muutkin ja hommaa ensiautoksi Mersu. Respekti on taattu.
Tuning Bemarit ja Audit on niin laast siison...
- Anonyymi
Ainakin landella papat ajelevat Nissanilla.
- Anonyymi
Eemersupappa ja ceemersupappa, niitä riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eemersupappa ja ceemersupappa, niitä riittää.
Kumpi haluaisit olla?
- Anonyymi
Autot mitä itse olen nähnyt eniten vanhoilla on vw, opelin mokka, skodan pienimmät autot, mersut, Volvon jotkut vanhat mallit, Toyota ja Renault twingo.
- Anonyymi
Aloittaja, olet väärällä palstalla. Itäautot parempia kohderyhmällesi. Aloita vaikka katselemalla luksusautoista Super-B:tä tai vauhtihirmuista Octaavia RS-malleja.
- Anonyymi
Lähden kohta ajeleen kohti Kuusamoa E200d 2017 mersullani. Autolla ajettu nyt 250000 ongelmatonta kilometria. Matkaa tulee taas rapiat 800km. Penkit on niin perusteellisen mainiot, ettei istumisen vuoksi tarttis välillä pysähtyä, mutta kaffit maistuu ja on mukava palata ABCltä parkkipaikalle ja katsahtaa tyylikkääseen autoon ja jatkaa vaivatonta matkaa hiljaisessa ohjaamossa.
- Anonyymi
Niin on, papoilla on massia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12691Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1541290Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491145- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206979Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15939- 42879
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297875- 72865