Petri Partanen työläisten edustaja

Anonyymi

Paula Erkkilä nolattiin perinpohjin tietämättömyydestään keskipohjanmaa lehdessä, sekaantui asiaan joka ei kuulu merkkien jakeluun.
"Kepari" antaa aina tilaa ilman perusteita kun kysymyksessä on köyhän tai työläisen kyykyttäminen.

9

990

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja tuostapa en ymmärrä yhtään mitään ketä nolattiin, miten ja kuka "keparissa"

• Anonyymi

Paula Erkkilä munasi itsensä kun sekaantui asiaan josta ei ymmärtänyt mitään.
        Lue asiasta Keskipohjanmaa-lehdestä.
        Petri Partanen ja vastine Paula Erkkilä, kyllä se juttu löytyy kunhan ymmärrät etsiä.

• Anonyymi

SDP ei puolusta työläisiä, tässäkin asiassa Partanen on ainoa joka puolustaa heikompiosaisia.
      Ei auta verkkosukat ei hameet eikä kaulukset demari pitää itseään herrana, jos vieressä seisoo vasemmistoliittolainen.

• Anonyymi

Partanen on ihan väärässä puolueessa. Ei SDP aja enää työläisten asiaa. Mitä kauempaa kotimaan rajoista tulee sen paremmin asioitasi SDP hoitaa. Johan se on nähty tällä tyttöporukalla miten rahan jako toimii.

• Anonyymi

Olen osittain samaa mieltä, jospa Partanen saisi ryhtiliikettä demareihin, tytöt eivät jaa rahaa sitä tekee suomen oikeisto, koska heillä on kassaholvien avaimet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen osittain samaa mieltä, jospa Partanen saisi ryhtiliikettä demareihin, tytöt eivät jaa rahaa sitä tekee suomen oikeisto, koska heillä on kassaholvien avaimet.

Eduskunta ja hallitus ovat tehneet koronaepidemian aikana ja sen varjolla lukuisia päätöksiä, joilla julkista taloutta ja yrityksiä on tuettu kymmenillä miljardeilla euroilla. Suomen Pankki on mukana hankkeissa luomalla lähes 30 miljardia euroa jakorahaa.

Suomen Pankki on yksi eurojärjestelmän keskuspankeista ja näin mukana pönkittämässä pankkeja, pörssiosakkeiden hinnannousua, keinottelua ja varallisuuserojen kasvua. Kapitalismin kriisin ja koronaepidemian puristuksessakin rikkaat rikastuvat ja köyhät köyhtyvät.

Hallituksen ja valtion tukirahan ja lainatakuiden myöntäjinä on ollut neljä toimijaa: Finnvera, Business Finland, Ely-keskukset ja kunnat.

Veronmaksajien maksettavaksi päätyvää rahaa ja takuita on siirtynyt etupäässä suurille yhtiöille jo miljardien eurojen arvosta. Arvioita on jopa yli 20 miljardin rahapotista. Pien- ja yksinyrittäjät, ne jotka ovat ylipäätään hakeneet muuta kuin Kelan pientä työttömyyspäivärahaa, on jätetty pärjäämään omillaan.

Valtio ottama lisävelka tulee olemaan tänä vuonna yli 20 miljardia ja valtionvelka kasvaa 130 miljardiin euroon. Näin kapitalistisen talouden kriisin ja sen lamaan työntäneen koronaepidemian lasku lankeaa työtätekevien maksettavaksi.

• Anonyymi

Sitä minä ihmettelin, että Kauppakamari osallistui politikointiin. Minä en ole nähnyt heitä yhdessäkään työmarkkinaneuvotteluissa osapuolina. Eiköhän Kauppakamari voisi todeta Erkkilälle, että on paras kirjoittaa asioista joista jotakin tietää.

• Anonyymi

Hyvä toteamus, Erkkilää ohjataan rahalla kuten metsäteollisuus.

• Anonyymi

Paras kun Erkkilä istuskelis siellä kammarissa eikä sekaantus muuhun

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      16973
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      41
      4694
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      298
      2676
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      138
      1954
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      132
      1569
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      396
      1512
    7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      16
      1429
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1293
    9. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      19
      1155
    10. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      10
      1079
    Aihe