jos koko juttu on pelkkää ikävöimistä?
Kuinka kauan jaksat ikävöidä yhtä ja samaa,
59
216
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä kysymys, varmaan aika pitkään....en uskalla ja voi tehdä aloitettakaan.....
- Anonyymi
Samoin meikäläinen ja sama syy.
- Anonyymi
Ei se vaan tunnu loppuvan, mutta siihenkin tottuu.
- Anonyymi
Kysy vaan itseltäsi. Huhhuh näitä aloituksia, ei mitään tasoa.
- Anonyymi
Ei minun tarvitse kysellä itseltäni tätä, kun vastauksen tiedän. Mikähän on sinun ongelmasi, kun mollaat minun kysymystäni? Ei siinä pitäisi olla mitään alatasoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minun tarvitse kysellä itseltäni tätä, kun vastauksen tiedän. Mikähän on sinun ongelmasi, kun mollaat minun kysymystäni? Ei siinä pitäisi olla mitään alatasoista.
Se oli ihan hyvä kysymys. Älä välitä tuosta. Toisilla se tarve kiusaamiseen on niin iso, että se hankitaan vaikka tyhjästä.
- Anonyymi
Neljä vuotta tulee kolmen kk päästä. En tiedä milloin olen valmis päästämään irti.
- Anonyymi
Oletko koskaan edes ikävöinyt kun tuollaista kysyt? Eihän se nyt ole mikään jaksamis kysymys. Eikä nyt ihminen voi päättää omista tunteista tänään ikävöin huomenna en. Ei se mene niin tunteet joku hiipuu pois tai eivät. Ja vaikka hiipuisivat voivat siltikin nousta joskus pintaan. Ainut keino lopettaa ikävöinti on olla sen ihmisen kanssa tekemisissä jota ikävöi. Ja jos ei ole niin sitten ei voi tehdä muuta kuin ikävöidä.
- Anonyymi
Juuri näin se on.
- Anonyymi
Kukaan, siis kukaan, järkevä tai täysipäinen ihminen ei ikävöi vuosikausia ketään. Ootte pakkomielteisiä eikä se ole tervettä 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan, siis kukaan, järkevä tai täysipäinen ihminen ei ikävöi vuosikausia ketään. Ootte pakkomielteisiä eikä se ole tervettä 😂
Ikävöidäähän sitä kuolleita läheisiä kun varmaan koko elin ikä. Ei ikävän tarvitse hallita ajatus maailmaa tai estää ihmistä elämästä elämäänsä. Se voi nousta pintaan jonkun tapahtuman sattuessa tai joku paikka muistuttaa. Ehkä et vain ole kokenut elämää ja rakkautta tarpeeksi ymmärtääksesi. Ei se ole pakko meille jos kaipaa ihmistä jonka kanssa ollut läheinen ja elämä vienyt eri suuntiin. Se on pakkomielle jos et pysty mitään muuta tekemään ja ajattelemaan roikkumaan ihmisessä väkipakolla.
- Anonyymi
Tunteita voi hallita ja niitä voi ohjata tiettyyn suuntaan. Voi hyvästellä ikävöimisen, kiittää sitä ja kääntää katse toiseen suuntaan ja unohtaa ikävä päättäväisesti.
Olen elämässä monta kertaa tietoisesti lakannut tunteilemasta. Eri asia on, haluaako sitä vai ei. Olen kyllä huomannut, että suuri osa ihmisistä ei osaa hallita tunteitaan vaan antaa niiden viedä. Onko se hyvä vai huono asia, siitä voi olla monta mieltä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävöidäähän sitä kuolleita läheisiä kun varmaan koko elin ikä. Ei ikävän tarvitse hallita ajatus maailmaa tai estää ihmistä elämästä elämäänsä. Se voi nousta pintaan jonkun tapahtuman sattuessa tai joku paikka muistuttaa. Ehkä et vain ole kokenut elämää ja rakkautta tarpeeksi ymmärtääksesi. Ei se ole pakko meille jos kaipaa ihmistä jonka kanssa ollut läheinen ja elämä vienyt eri suuntiin. Se on pakkomielle jos et pysty mitään muuta tekemään ja ajattelemaan roikkumaan ihmisessä väkipakolla.
Hyvä vastaus, kiitos!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunteita voi hallita ja niitä voi ohjata tiettyyn suuntaan. Voi hyvästellä ikävöimisen, kiittää sitä ja kääntää katse toiseen suuntaan ja unohtaa ikävä päättäväisesti.
Olen elämässä monta kertaa tietoisesti lakannut tunteilemasta. Eri asia on, haluaako sitä vai ei. Olen kyllä huomannut, että suuri osa ihmisistä ei osaa hallita tunteitaan vaan antaa niiden viedä. Onko se hyvä vai huono asia, siitä voi olla monta mieltä.Tässä jokseenkin samaa mieltä, kun päätin yhden jutun ja päätin et se on siinä se oli siinä.
Tunteita voi sillan ohjailla, et haluaako antaa viedä vai ei, jos yhtään on, että okkkkk, antaa viedä se vie. Mä en edes halua olla järki ihminen olisi liian tylsää, kun kaikki pitäs miettiä onko järkiä vai ei.
- Anonyymi
Ei sitä voi etukäteen tietää. Ei tämä ole mikään ikäväleikki vaan ihan todelliset tunteet kyseessä. Jää nähtäväksi milloin tunteet sammuuu, jos mitään ei ole.
- Anonyymi
Ei ne oikeat ja syvät tunteet katso tai kysele jaksatko ikävöidä..
Sitä vain ikävöi vaikkei aina haluaisi , onhan se toki raskasta.
Minkäs teet..
Ei auta vaikka ei näe tai kuule yhtään mitään koko ihmisestä. Ei ne tunteet vaan vähene.
Pakko vaan elää näiden tunteiden kanssa.
Onhan tämä yhtä helvettiä.- Anonyymi
Niin on. Vaan ainakin tunnen. Anteeksi, jos toin sulle tuskaa. En mä rakkauden tunteelleni mitään voi. En sitä valinnut vaan se valitsi mut.Ehkä tarttui sinuunkin tai oli jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on. Vaan ainakin tunnen. Anteeksi, jos toin sulle tuskaa. En mä rakkauden tunteelleni mitään voi. En sitä valinnut vaan se valitsi mut.Ehkä tarttui sinuunkin tai oli jo.
Ei tietenkään sitä tarvitse anteeksi pyytää jos on jotain tunteita tiettyä ihmistä kohtaan.
Mutta kumpa olisit kertonut tunteistasi , tai ainakin itse edelleenkin haluaisin tietää jos niitä on minua kohtaan..
- Anonyymi
Harvemmalla ne tunteet muuttuu nappia painamalla jonkun kalenteriajan kuluttua. Nykyaikana minusta tulee kunnioittaa ihmistä joka ikävöi yhtä ja samaa, eikä pelaa monen kanssa yhtäaikaa.
- Anonyymi
Aika pitkään kun se ero jäi mystiseksi ja yhdessä piti olla. Elämä on se sellaista. Kuinka sinulla?
- Anonyymi
Tosiaan näin mulle kävi. Suu auki jäin perään katsomaan
- Anonyymi
Suu auki siinä töllistelin voi voi...
- Anonyymi
Ei varmaan tätä lue vaikka töllistelin ei haittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaan tätä lue vaikka töllistelin ei haittaa.
Juu ei haitannut ketään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ei haitannut ketään
Jos vähän töllistelee perään suu auki ei haittaa
- Anonyymi
Juu juu onhan tuo muistossa pysynyt hyvin. Ei siinä mitään ;)
Huoh- Anonyymi
Ja suu jäi auki....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja suu jäi auki....
Onko jo kiinni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko jo kiinni?
Suu on kiinni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suu on kiinni
Pysyy kiinni nenän kautta hengitys
Hengen lähtö lähellä.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pysyy kiinni nenän kautta hengitys
Hengen lähtö lähellä..On se eli opetuksen sait.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se eli opetuksen sait.
Kyllä
- Anonyymi
Jaksaa se ikävöidä ei anna periksi
- Anonyymi
Yhtä ka samaa jaksaa ei muutu
- Anonyymi
Osaa se ikävöidä
- Anonyymi
Jaksaa jaksaa niin totta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaksaa jaksaa niin totta
Hyvä merkki ei luovuta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä merkki ei luovuta
Lannistumaton Luke!!!
- Anonyymi
On sen arvoinen.
- Anonyymi
On mitä muistella
- Anonyymi
Kyllä hän tietää sen pituinen se ja loput postista.
- Anonyymi
Eihän se pelkkää ikävämmistä ollut niin vai oliko vain unta? Kuinka vaan nyt suu kiinni Näkki vei kielen. Lapset lapset koiranpennut on sulosii koiranpennut leikkii pihalla. Voi voi....
- Anonyymi
Yli 16 vuotta jo...
- Anonyymi
Pitää olla vain kiitollinen, että sain tietää kuka olet .
- Anonyymi
Minä tulen ikävöimään miestä lopun elämääni. Hän on minulle rakas ja pysyy sydämessäni aina, minne sitten kuljenkin.
- Anonyymi
Niin kauan ku henki pihisee.
- Anonyymi
Ikävöimistäkin on monen vahvuista pientä ja isoa ikävää, mitä milloinkin.
- Anonyymi
Ikävöin menetettyjä hetkiä. Hetkiä, jotka jatkuvasti menetän, kun toinen osa minusta vaikuttaa elämääni. Niitä hetkiä, kun loukkaan ihmisiä, joita toinen osa minusta arvostaa. Vaikeahan se on varmasti ymmärtää jos ei itse ole jakautunut kahtia. Toinen osa sinusta tekee kaikkensa ollakseen ärsyttävä (on nuori kapinallinen) ja toinen osa on hillitty ja rakastava (vakaa). Näiden yhdistyminen on vaikeaa, kun ne persoonallisuuden osat ovat eriytyneet jossain vaiheessa. Ihminen tosiaan voi vaikeissa olosuhteissa varjella itseään eriyttämällä itsensä. Olen siten vaurioitunut.
- Anonyymi
Tarviiko olla jakautunut persoona, jos eri tilanteissa käyttäytyy eri tavalla. Se on ihmisen tapa sopeutua erilaisiin tilanteisiin.
Ehkä tasapainoinen ihminen osaa olla joka paikassa oma itsensä eikä tarvitse muokkautua eri tavoilla.
Onhan ihmisillä eri roolejakin, työ- koti- ystävien seurassa-roolit ja se on ihan luonnollista.
Mietin, onko tällä palstalla enimmäkseen introverttejä persoonia, joilla ei ole niin helppo olla muiden seurassa. Suhteiden solmiminenkin jää ikävöinti- asteelle.- Anonyymi
Hyvä kommentti.
- Anonyymi
Riippuu mikä on ihastumisen /rakkauden määrä.
En kyllä kovin kauan, jos en saa vastakaikua muutama kk. - Anonyymi
Ei se ole lainkaan vaivalloista kun aidosti rakastaa :)
- Anonyymi
Tunteet kannattaa opetella kuolettamaan. Pääsee helpolla.
- Anonyymi
Turrana ei olisi kiva olla, jos ja kun mikään ei tuntuisi miltään.
- Anonyymi
Ikävä on kuin kuin suuri aalto
vyöryy vuolaana ylitseni
kuullessani laulun, joka muistuttaa hänestä
Ikävä on kuin pysähtynyt hetki
unenomainen tila
mielessäni hän kävelee vastaan
katsoo kysyvästi, hymyilee
Ikävä on surua menetyksestä
kun mikään ei ole niin kuin
eilen
Ikävä on hetkiä, kun oli oikeasti
onnellinen
Laulan silti, ehkä vielä enemmän
tulen laulamaan aina
rakkaudesta
ikävästä No sitäpä sitä vaan erästä miestä. ja taitaa jäädä ikävöinnin asteelle koko homma.
eli on pelkkää ikävöintiä.
<3- Anonyymi
Hyvin vähän aikaa. Luulen että tarvitsen ihastumisen tunteita eri ihmisiä kohtaan silloin kun en itse voi hyvin. Se tavallaan auttaa sellaisessa elämänvaiheessa, liittyipä se sitten eroon tai mukavan työpaikan menetykseen ja rikki menemiseen. En voi alkaa suhteilla kenenkään kanssa ennen kuin oman elämän asiat ovat kunnossa, työasia etenkin.
- Anonyymi
50sek. Että olen niin sanotusti melko antelias nainen? Olen ollut noin 50 miehen kanssa elämäni aikana.
- Anonyymi
Ikävää ikävöidä kaivattua. Sais jo loppua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763472
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t272139Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä831985Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191530- 281421
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261368Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71334Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671287Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101217Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531055