olen todennut sen aineen(mitä se on?etikaa vai suolavettä)johon ne pienet kurkut ja oliivit säilötään hyväksi juoda, onko siitä terveyshaittoja?maha minulla siitä ei ainakaan kipeäksi tule tai mitään, mutta en sitä ihan suurissamäärinkittaakkaan.
onko etikkaa turvallista juoda?
8
16609
Vastaukset
- kuullut..
että ainakin oliiveja ei saisi syödä hirveitä määriä kerralla.. vaikka ne on mun suurinta herkkua..
- horror_rotat_oy
Miksi etikkalientä pitäisi alkaa tolkuttomia pääriä juomaan?
- vilho
Yleisesti ottaen etikalla on haitallisia vaikutuksia ihmiselle. Sen käytössä kannattaa kuitenkin harkita oma tyyppinsä ja tilanteensa. Hiiva ja etikkahan eivät viihdy yhdessä, joten etikka on hiivasyndroomaan ja sen tuomiin ilmavaivoihin lääke. Silloin sen hyödyt voivat olla haittoja suuremmat. Ja tuskin se on niin haitallinen kuin kemialliset lääkkeet vaikka onkin haitallinen. Turhaan etikkaa ei kannata käyttää. O-, A- ja AB-veriryhmien ihmisille se on haitallisempi kuin B-veriryhmän ihmisille. Sitruunan käytön kanssa on muuten samoin, sitäkin kannattaisi käyttää vain lääkkeenomaisesti tiettyihin vaivoihin, johon se sopii hyvin.
Säitytysliemiä kannattaa karttaa, niisähän voi olla muitakin säilöntäaineita kuin etikkaa. Ne ovat kaikille haitallisia.- etikka o hyvää
kiitos, juon siis niinkuin olen juonutkin, hyvin pienissä määrin, onhan mountaindew ja dr.pepperkin keksitty
- Anonyymi
Ei oo kauhian hyvä ajatus jos siitä hajustakin tuleen melkeen jo oksennus. Itse oon kerran maistanut ja silmät punotti sen jälkeen 2 tuntia.
- Anonyymi
Himonsa kullakin.
- Anonyymi
En jois etikkaa. Miksi joisin ?
- Anonyymi
Miksi joisit etikkaa olen itsekin kerran maistanut ja oli paskaa joten ei todellakaan hyvää en nielaissut vaan sylkäisin heti pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696881
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes602394- 562128
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se611251Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3531234- 561224
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141111Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79960Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384958Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14947