onko etikkaa turvallista juoda?

etikka on hyvää

olen todennut sen aineen(mitä se on?etikaa vai suolavettä)johon ne pienet kurkut ja oliivit säilötään hyväksi juoda, onko siitä terveyshaittoja?maha minulla siitä ei ainakaan kipeäksi tule tai mitään, mutta en sitä ihan suurissamäärinkittaakkaan.

8

17850

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuullut..

että ainakin oliiveja ei saisi syödä hirveitä määriä kerralla.. vaikka ne on mun suurinta herkkua..

• horror_rotat_oy

Miksi etikkalientä pitäisi alkaa tolkuttomia pääriä juomaan?

• vilho

Yleisesti ottaen etikalla on haitallisia vaikutuksia ihmiselle. Sen käytössä kannattaa kuitenkin harkita oma tyyppinsä ja tilanteensa. Hiiva ja etikkahan eivät viihdy yhdessä, joten etikka on hiivasyndroomaan ja sen tuomiin ilmavaivoihin lääke. Silloin sen hyödyt voivat olla haittoja suuremmat. Ja tuskin se on niin haitallinen kuin kemialliset lääkkeet vaikka onkin haitallinen. Turhaan etikkaa ei kannata käyttää. O-, A- ja AB-veriryhmien ihmisille se on haitallisempi kuin B-veriryhmän ihmisille. Sitruunan käytön kanssa on muuten samoin, sitäkin kannattaisi käyttää vain lääkkeenomaisesti tiettyihin vaivoihin, johon se sopii hyvin.
      Säitytysliemiä kannattaa karttaa, niisähän voi olla muitakin säilöntäaineita kuin etikkaa. Ne ovat kaikille haitallisia.

• etikka o hyvää

kiitos, juon siis niinkuin olen juonutkin, hyvin pienissä määrin, onhan mountaindew ja dr.pepperkin keksitty

• Anonyymi

Ei oo kauhian hyvä ajatus jos siitä hajustakin tuleen melkeen jo oksennus. Itse oon kerran maistanut ja silmät punotti sen jälkeen 2 tuntia.

• Anonyymi

Himonsa kullakin.

• Anonyymi

En jois etikkaa. Miksi joisin ?

• Anonyymi

Miksi joisit etikkaa olen itsekin kerran maistanut ja oli paskaa joten ei todellakaan hyvää en nielaissut vaan sylkäisin heti pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      20
      5333
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      50
      1381
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      11
      807
    4. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      47
      779
    5. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      778
    6. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      46
      772
    7. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      52
      757
    8. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      49
      746
    9. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      735
    10. Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!

JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille
      Maajussille morsian
      8
      734
    Aihe