Aihe

Korona heijaa mieleni rutistuksiin. En kestä!

Anonyymi

Kevät oli ihan kamalatonta aikaa. Mieleni meinas keikahtaa jo silloin takaperin tuhat volttia. Järkeni lähtö ei ollut kaukana.
Kesällä vähän helepotti ja pysty sentään tekkee jottain, mutta voi helekukkuu, kun koronan toinen aalto järkyttää mieltäni jo nyt. Rajoitukset puskevat taas päälle ja kohta joudutaan olemaan kevään tapaan sisällä eristyksissä ja kaikki paikat laitetaan kiinni. En kestäisi sitä enää! Järkeni on jo nyt riittävän viipaleina, että oikeasti keväänkaltaista koettelemusta en jaksaisi perkele enää. Haapaveellä ei ole oikeesti mittään tekemistä, jos kaikki paikat menee säppiin ja on vain luonto ja koita repiä siitä ilo irti. Ja samalla alkaa vieläpä vihmoo räntää. Ei heleketti! Järkeni on ihan riittävän hataralla pohjalla jo nyt!

6

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on semmosta tämmösenä aikana

• Anonyymi

Otahan tuosta voileipä, kyllä sä siitä selviät.

• Anonyymi

No voi sua. Osanottoni vaikeaan oloosi. Ota reilusti yhteyttä mielenterveyden asiantuntijaan mielenterveystoimistossa tai työterveyteen jos olet työssä. Mitä epäilen vahvasti.

Terv. Odontologi

• Anonyymi

Minä ehotaisin tukevaa puunoksaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo! Metsätyöt voi piristää,saha mukaan ja puuta nurin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ripustin kiikun tukevalle oksalle.
        Mietin, missä vaiheessa hyppään siihen.
        Hetken mietittyäni päätin sitten tehdä sen.

Lopputulema: Kiikkuminen ei ollutkaan niin hauskaa, mitä lapsena.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      235
      16059
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13595
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      296
      9586
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      42
      6804
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      255
      4086