Tai ei välttämättä humalassakaan, mutta jos on jotain ottanut, pääseekö isä silloin synnytykseen mukaan? Vai ollaanko siinä asiassa tarkkoja? Minua huolettaa vähän, kun miehelläni on aika paljon kertynyt menoja juuri lasketunajan tienoille (polttareita, valmistuminen ymsyms), enkä voi vaatia häntä olemaan nollalinjalla koko ajan. Nyt vaan aloin murehtimaan että jos joudunkin synnyttämään yksin, se olisi aika surullista.
Pääseekö isä humalassa
9
5071
Vastaukset
- iippä ja ääppä
Kyllä voit vaatia tulevaa isää olemaan ajokunnossa synnytyksen tienoilla jos hän on lupautunut mukaan synnytykseen ja kuskaamaan sinua. Mistä sen tietää milloin "lähtö" tulee? Onhan ne polttarit ja valmistujaiset ym. kissanristiäiset, joita mahtuu 15 tusinaan, tärkeitä mutta meneekö ne synnytyksen (mahtava ja ihmeellinen tapahtuma) ohi?
- jos on huomattavasti
humalassa. Voithan pyytää miestäsi ottamaan silleen todella hillitysti(esim.1-5 kaljaa) siitä ei varmaan niin haittaa, mutta parempihan olisi tietysti selvinpäin...
- synnyttänyt
No kaipa se miehesi nyt sen verran voi juhlia selvinpäinkin että pääsee ihan "teräkunnossa" kun lähtö tulee. Luulisi oman lapsen syntymän olevan sen verta ainutkertainen ja harvinainen tapahtuma, että siinä jää muut pippalot tois-arvoisiksi. Ja pääseehän se iskä sitten niitä omia varpajaisia juhlimaan.
- hoitsu
humalassa/ottaneena ei pääse synnytykseen mukaan,ei myöskään osastolle vauvaa katsomaan.
kyllä sairaalan synnytys-ja naistenosasto on sellainen paikka minne ei "kaljoissa" tulla!!! - Hansu
Ei siitä humalassa olevasta miehestä myöskään varmasti ihan kauhean paljon apua ja tukea sinulle kivuissasi ole. :|
- iippä ja ääppä
Minä en olisi ainakaan jälkeenpäin ajateltuna ikinä halunnut humalaista -tai edes ottanutta- miestä mukaan saliin. Kylläse sen verran sattuu että "hilpeä" mies ei auta asiaa senkään vertaa mitä nyt selvä mies.
- Alkup.
Kiitos kaikille vastauksista! Onhan se totta, että ei siitä humalaisesta miehestä mitään iloa ole, vaikka jotenkin taksilla pääsisikin sairaalalle asti. En voi kieltää häntä ottamasta, mutta täytyy kertoa hänelle ettei synnytykseen ole sitten mitään asiaa jos on yhtään humalassa:) Täytyy toivoa että synnytys menee hänellä tärkeysjärjestyksessä ykköseksi! En halua kuitenkaan pakottaa häntä mihinkään.
- marianne
Minun ex-mieheni, joka nauttii alkoholia enempi kuin minä tykkään, tempaisi ja pysyi nämä kriittiset ajat selvinpäin. Hän tuli synnytykseen ja oli suurena tukena ja ilona.
Minä vain ilmoitin, että näihin aikoihin tapahtuu ja on sitten oltava selvinpäin, kun ei sinne muuten pääse. Tsemppiä!
Kyllä mies pääsee synnytykseen, jos on pari kaljaa ottanut, mistä sitä ketään tietää? Selvässä humalassa ei pääse synnytykseen mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351659