Tänään on iPhone-päivä

Anonyymi

Tilasin sitten samsungin awesome

20

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ompa suolaiset hinnat, tervetuloa android leiriin.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Mikä siinä on trollia, kun tosi asia Samsungin tilasin.

ps. Uudet puhelimet toimitetaan ilman kuulokkeita tai virtalähdettä, sillä Apple haluaa olla entistä ympäristöystävällisempi.

• Anonyymi

Puhelimista uupuu kuitenkin jotain, mihin kuluttajat ovat tottuneet, nimittäin laturi. Apple vetoaa ekologisiin syihin, mutta Windsor ei usko motiivin olevan ympäristön suojelu vaan pikemminkin kustannusten säästö. Lampaat,lampaat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä siinä on trollia, kun tosi asia Samsungin tilasin.

ps. Uudet puhelimet toimitetaan ilman kuulokkeita tai virtalähdettä, sillä Apple haluaa olla entistä ympäristöystävällisempi.

No miksi sitä iPhone palstalla kertoilet, mistä kuvitelma että ylipäätänsä sun asiat yhtään ketään kiinnostaisi?

• Anonyymi

Jos minulla olisi akuutti tilanne hankkia uusi puhelin niin saattaisi hankkia ihan iPhone se 128gt version. Se mahtuu samaan budjettiin nykyisen nyt 2v sitten kesällä duunaamani puhelimen kanssa.

iPhone 11 128gt hinta menee yli 800€ niin on suolaa

• Anonyymi

iPhone 12 Mini on uutta rautaa ja tuon 800€.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

iPhone 12 Mini on uutta rautaa ja tuon 800€.

Aika pieni näyttö ja kapea, pienempi ulkomitoiltaan kuin SE 2016 malli siis todella pieni ja 800€ mini 12 ens kesänä 750€ vieläkin suolainen hinta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika pieni näyttö ja kapea, pienempi ulkomitoiltaan kuin SE 2016 malli siis todella pieni ja 800€ mini 12 ens kesänä 750€ vieläkin suolainen hinta

Jättikokoinen näyttö, melkein sama koko kuon iPhone 7Plus mallissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sopivan kokoinen mun mielestä. Puhelimen ei tarvitse olla kuin enintään 6 tuumaa.

• Anonyymi

Apple luo, muut seuraa ja kopioi, ja fanit vollottaa.

• Anonyymi

”Herra on Henki, ja missä Herran Henki on, siellä on vapaus"

• Anonyymi

”Jeesuksen nimessä ja veressä on kaikki synnit anteeksi"

• Anonyymi

Jos ostaisi 1100-1700€ puhelimen niin sen pitäisi kestää viidestä kuuteen vuotta. Tuo aika on absurdi sillä se on tietoturvan kannalta liian pitkä koska neljä vuotta on normaali.

Itse lasken puhelimen hintaa vuosina. Nyt on vajaan 600€ kaksi ja puoli vuotta vanha puhelin, eli 200€ jos käytän kolme vuotta. 1600€ puhelin on reilu 500€ kolmeen vuoteen ja tuhannen euron 350€.

Jokainen voi laskea mitä luvut on kuukausina. Ne näkyy operaattorien sivuilla suoraa 12, 24 ja 36 kk eriin laskettuna. Täysin rahaton ihminen menee retkuun ajatuksesta että kolmen vuoden aikana tapahtuu jokin ihme ja saa maksettua ylihintaisen puhelimen ilman ongelmia kolmessa vuodessa.

Kyllä minäkin ostaisin 1600€ luurin jos saisin siitä kerralla maksettua 80-85% ja se olisi enemmän kuin se summa. 200-300€ on helppo jakaa vaikka 18kk jaksolle, mutta 1600€ ei.

Olen nähnyt kuinka maksamaton 500€ puhelin on tuhoutunut. Itselle tuo vahinko ei käynyt, kaikkea ei tarvitse sentään itse kokea mutta aina voi oppia

• Anonyymi

Niin, ostaa android one Nokian ei tuu vuosimaksu suureksi ja se on vaan puhelin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, ostaa android one Nokian ei tuu vuosimaksu suureksi ja se on vaan puhelin.

100-250 euron puhelinta ei voi verrata 1000-1600€ puhelimeen. Vertailu on 500-750€ välillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

100-250 euron puhelinta ei voi verrata 1000-1600€ puhelimeen. Vertailu on 500-750€ välillä.

Voipa hyvinkin. Brändi maksaa ei rauta..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voipa hyvinkin. Brändi maksaa ei rauta..

Vapusen varallisuus

• Anonyymi

Sekundatavaraa iphone, varsinkin uudemmat mallit made in china..johdot ei kestä kuin silkkihanskoin hipelöidä, latauspistoke nopeasti hajalla, akun kesto tippuu nopeasti ja yritin turhaan etsiä paikkaa toiselle SIM-kortille. Lisäksi muisti aina täynnä ja jopa siitä ilmoitti, sammutin ja niin jäi logo vain näkyviin, korjaus 10€ uudessa puhelimessa. Onneksi pääsin nopeasti eroon ja mietin nyt kyllä Samsung malleja, varsinkin ellei uusia latureita/johtoja saa mukaan 1000€:lla.

• Anonyymi

Kun et jaksa enää esittää mitään
      Kun et suuta pysty supussa pitää
      Tule luoksemme
      Pöytä on jo katettu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4233
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      2935
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2838
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2623
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      333
      2580
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2575
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2159
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      1895
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1673
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1527
    Aihe