enemmin taitaa olla sellainen, josta äidit varoittelee. mies siis.
0Äänestä
Anonyymi
Sellainen söpö vaalea kiltti nainen
0Äänestä
Anonyymi
Tähän lisään vielä ISOT rinnat
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä päin hän?
0Äänestä
Anonyymi
Sama mutta ei isoja rintoja ja ei taida kyllä olla oikeasti kilttikään. Sellanen mistä äidit varottelee ja oikeastaan isäkin...ja taitaa olla perinteinen hellapoliisin, vaikka minä varmaan olisin se kokki.
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä päin hän?
Eräs Helsingistä. -sivusta
0Äänestä
Anonyymi
Kaipaamani naisella on uhkeat tissit ja se on tärkein piirre naisessa.
Mieheltä
0Äänestä
Anonyymi
Ootpas pintaliitäjä!
0Äänestä
Anonyymi
Meitsin mimmi on semmone tunnolline naapurintyttö. Viihtyy kotona, hoitaa kämppänsä tiptop. Puurtaa töis antaen vähän liikaaki itestään. Työssä ku hätä ni se ei hentoo jättää kiltteyttään pulaan. Saanu pankkivirkailijoilta asuntolaina asiois käydes ihailuu ja kehuja mite hyvä se on ollu säästään työttömyysetuuksistaan jäisii summii. Likal on kurinalaisuutta ja taloudellista silmää. Se on mimmi joka laittaa kodin asiat järjestykseen!
0Äänestä
Anonyymi
Antaa töissä paljon ja samalla säästää työttömyysetuuksista. Fiksu likka.
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silpputyö..silloin saa soviteltua työttömyystukea..
0Äänestä
Anonyymi
Ensikosketukselta nainen on noista jälkimmäinen. <3
0Äänestä
Anonyymi
Kaipaan Aautua ja vuotta 1943
0Äänestä
Anonyymi
Miksi et Jeesusta? Toista tulemista joka on luvattu ihmisille.
0Äänestä
Anonyymi
😂.....
0Äänestä
Anonyymi
En tunne häntä riittävän hyvin voidakseni olla 100 varma, mutta naapurin pojaksi minä hänet miellän. Pettyisin kyllä jos onkin jotain muuta.
0Äänestä
Anonyymi
Ainahan ne on pahoja poikia 😭
0Äänestä
Anonyymi
Kiltti tyttö/nainen. Saattaahan sieltä kuoren alta paljastua muutakin :)
0Äänestä
Anonyymi
No nii 😅
0Äänestä
Anonyymi
Sellainen naapurin poika josta äiti varoitteli.
0Äänestä
Anonyymi
enemmän ehkä sellainen naapurin-ransu tyyppinen, jota äidit ja varsinkin isät kauhisuu :)
0Äänestä
Anonyymi
Luulin, että hän on sellainen naapurinpoika, mutta hän taitaakin olla sellainen, mistä äidit varoittelee. Tosin luulin itsekin olevani naapurintyttö, mut taisin luulla väärin.
0Äänestä
Anonyymi
Naapurin tyttö. Äitini tietenkin tykkäisi hänestä ja vartioisi, että pidän hyvää huolta hänestä.
0Äänestä
Anonyymi
Kiltti mies, mutta epäilen että paljon on vielä näkemättä ja varsinkin kokematta;)
0Äänestä
Anonyymi
Jaaaa 'a.... Kiltti, ujo...... Jaaaa' a enhän mä häntä loppupeleissä tunne, mutta kiltti naapurin poika😂 kyllä ne ilkeät tunnistaa aikalailla heti
0Äänestä
Anonyymi
Tänään rupesin miettimään sellaista ihmistä jonka kanssa olin muutama vuosi sitten tekemisissä. En ole nähnyt häntä moneen vuoteen, enkä tiedä mitään siitä mitä hänen elämäänsä nykyään kuuluu. Samaa ikäluokkaa. Ihan mukavan tuntuinen, osaa keskustella ja huomioi. Tapailimme muutaman kerran.
0Äänestä
Anonyymi
Kaipasit jotain säpinää ja aloit miettiä jotain kuka nyt tuli mieleen. Kertoo paljon ikävän tasosta täällä.
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaipasit jotain säpinää ja aloit miettiä jotain kuka nyt tuli mieleen. Kertoo paljon ikävän tasosta täällä.
Se on yksi palstahämmentäjistä eli trolleista.
0Äänestä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Vastaukset 31
Vanhimmat
Sellainen kiltti ja kunnollinen poika naapurista on hän
EI OLE KAIVATTUA !!!!!
En ole varma. Veikkaan naapurin poikaa mutta olen avoin yllätyksille.
enemmin taitaa olla sellainen, josta äidit varoittelee.
mies siis.
Sellainen söpö vaalea kiltti nainen
Mistä päin hän?
Sama mutta ei isoja rintoja ja ei taida kyllä olla oikeasti kilttikään. Sellanen mistä äidit varottelee ja oikeastaan isäkin...ja taitaa olla perinteinen hellapoliisin, vaikka minä varmaan olisin se kokki.
Eräs Helsingistä.
-sivusta
Kaipaamani naisella on uhkeat tissit ja se on tärkein piirre naisessa.
Mieheltä
Ootpas pintaliitäjä!
Meitsin mimmi on semmone tunnolline naapurintyttö. Viihtyy kotona, hoitaa kämppänsä tiptop. Puurtaa töis antaen vähän liikaaki itestään.
Työssä ku hätä ni se ei hentoo jättää kiltteyttään pulaan. Saanu pankkivirkailijoilta asuntolaina asiois käydes ihailuu ja kehuja mite hyvä se on ollu säästään työttömyysetuuksistaan jäisii summii. Likal on kurinalaisuutta ja taloudellista silmää.
Se on mimmi joka laittaa kodin asiat järjestykseen!
Silpputyö..silloin saa soviteltua työttömyystukea..
Ensikosketukselta nainen on noista jälkimmäinen. <3
Kaipaan Aautua ja vuotta 1943
Miksi et Jeesusta? Toista tulemista joka on luvattu ihmisille.
😂.....
En tunne häntä riittävän hyvin voidakseni olla 100 varma, mutta naapurin pojaksi minä hänet miellän. Pettyisin kyllä jos onkin jotain muuta.
Ainahan ne on pahoja poikia 😭
Kiltti tyttö/nainen. Saattaahan sieltä kuoren alta paljastua muutakin :)
No nii 😅
Sellainen naapurin poika josta äiti varoitteli.
enemmän ehkä sellainen naapurin-ransu tyyppinen, jota äidit ja varsinkin isät kauhisuu :)
Luulin, että hän on sellainen naapurinpoika, mutta hän taitaakin olla sellainen, mistä äidit varoittelee. Tosin luulin itsekin olevani naapurintyttö, mut taisin luulla väärin.
Naapurin tyttö. Äitini tietenkin tykkäisi hänestä ja vartioisi, että pidän hyvää huolta hänestä.
Kiltti mies, mutta epäilen että paljon on vielä näkemättä ja varsinkin kokematta;)
Jaaaa 'a.... Kiltti, ujo...... Jaaaa' a enhän mä häntä loppupeleissä tunne, mutta kiltti naapurin poika😂 kyllä ne ilkeät tunnistaa aikalailla heti
Tänään rupesin miettimään sellaista ihmistä jonka kanssa olin muutama vuosi sitten tekemisissä. En ole nähnyt häntä moneen vuoteen, enkä tiedä mitään siitä mitä hänen elämäänsä nykyään kuuluu. Samaa ikäluokkaa. Ihan mukavan tuntuinen, osaa keskustella ja huomioi. Tapailimme muutaman kerran.
Se on yksi palstahämmentäjistä eli trolleista.