Onks hän jota kaipailet

Anonyymi

Naapurin tyttö/poika tyylinen
Vai sellainen mistä äidit varoittelee

31

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sellainen kiltti ja kunnollinen poika naapurista on hän

    • Anonyymi

      EI OLE KAIVATTUA !!!!!

    • Anonyymi

      En ole varma. Veikkaan naapurin poikaa mutta olen avoin yllätyksille.

    • enemmin taitaa olla sellainen, josta äidit varoittelee.
      mies siis.

    • Anonyymi

      Sellainen söpö vaalea kiltti nainen

      • Anonyymi

        Tähän lisään vielä ISOT rinnat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän lisään vielä ISOT rinnat

        Mistä päin hän?


      • Anonyymi

        Sama mutta ei isoja rintoja ja ei taida kyllä olla oikeasti kilttikään. Sellanen mistä äidit varottelee ja oikeastaan isäkin...ja taitaa olla perinteinen hellapoliisin, vaikka minä varmaan olisin se kokki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päin hän?

        Eräs Helsingistä.
        -sivusta


    • Anonyymi

      Kaipaamani naisella on uhkeat tissit ja se on tärkein piirre naisessa.

      Mieheltä

      • Anonyymi

        Ootpas pintaliitäjä!


    • Anonyymi

      Meitsin mimmi on semmone tunnolline naapurintyttö. Viihtyy kotona, hoitaa kämppänsä tiptop. Puurtaa töis antaen vähän liikaaki itestään.
      Työssä ku hätä ni se ei hentoo jättää kiltteyttään pulaan. Saanu pankkivirkailijoilta asuntolaina asiois käydes ihailuu ja kehuja mite hyvä se on ollu säästään työttömyysetuuksistaan jäisii summii. Likal on kurinalaisuutta ja taloudellista silmää.
      Se on mimmi joka laittaa kodin asiat järjestykseen!

      • Anonyymi

        Antaa töissä paljon ja samalla säästää työttömyysetuuksista. Fiksu likka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antaa töissä paljon ja samalla säästää työttömyysetuuksista. Fiksu likka.

        Silpputyö..silloin saa soviteltua työttömyystukea..


    • Anonyymi

      Ensikosketukselta nainen on noista jälkimmäinen. <3

    • Anonyymi

      Kaipaan Aautua ja vuotta 1943

      • Anonyymi

        Miksi et Jeesusta? Toista tulemista joka on luvattu ihmisille.


      • Anonyymi

        😂.....


    • Anonyymi

      En tunne häntä riittävän hyvin voidakseni olla 100 varma, mutta naapurin pojaksi minä hänet miellän. Pettyisin kyllä jos onkin jotain muuta.

    • Anonyymi

      Ainahan ne on pahoja poikia 😭

    • Anonyymi

      Kiltti tyttö/nainen. Saattaahan sieltä kuoren alta paljastua muutakin :)

      • Anonyymi

        No nii 😅


    • Anonyymi

      Sellainen naapurin poika josta äiti varoitteli.

    • Anonyymi

      enemmän ehkä sellainen naapurin-ransu tyyppinen, jota äidit ja varsinkin isät kauhisuu :)

    • Anonyymi

      Luulin, että hän on sellainen naapurinpoika, mutta hän taitaakin olla sellainen, mistä äidit varoittelee. Tosin luulin itsekin olevani naapurintyttö, mut taisin luulla väärin.

    • Anonyymi

      Naapurin tyttö. Äitini tietenkin tykkäisi hänestä ja vartioisi, että pidän hyvää huolta hänestä.

    • Anonyymi

      Kiltti mies, mutta epäilen että paljon on vielä näkemättä ja varsinkin kokematta;)

    • Anonyymi

      Jaaaa 'a.... Kiltti, ujo...... Jaaaa' a enhän mä häntä loppupeleissä tunne, mutta kiltti naapurin poika😂 kyllä ne ilkeät tunnistaa aikalailla heti

    • Anonyymi

      Tänään rupesin miettimään sellaista ihmistä jonka kanssa olin muutama vuosi sitten tekemisissä. En ole nähnyt häntä moneen vuoteen, enkä tiedä mitään siitä mitä hänen elämäänsä nykyään kuuluu. Samaa ikäluokkaa. Ihan mukavan tuntuinen, osaa keskustella ja huomioi. Tapailimme muutaman kerran.

      • Anonyymi

        Kaipasit jotain säpinää ja aloit miettiä jotain kuka nyt tuli mieleen. Kertoo paljon ikävän tasosta täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaipasit jotain säpinää ja aloit miettiä jotain kuka nyt tuli mieleen. Kertoo paljon ikävän tasosta täällä.

        Se on yksi palstahämmentäjistä eli trolleista.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe