Naapurin tyttö/poika tyylinen
Vai sellainen mistä äidit varoittelee
Onks hän jota kaipailet
31
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sellainen kiltti ja kunnollinen poika naapurista on hän
- Anonyymi
EI OLE KAIVATTUA !!!!!
- Anonyymi
En ole varma. Veikkaan naapurin poikaa mutta olen avoin yllätyksille.
enemmin taitaa olla sellainen, josta äidit varoittelee.
mies siis.- Anonyymi
Sellainen söpö vaalea kiltti nainen
- Anonyymi
Tähän lisään vielä ISOT rinnat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähän lisään vielä ISOT rinnat
Mistä päin hän?
- Anonyymi
Sama mutta ei isoja rintoja ja ei taida kyllä olla oikeasti kilttikään. Sellanen mistä äidit varottelee ja oikeastaan isäkin...ja taitaa olla perinteinen hellapoliisin, vaikka minä varmaan olisin se kokki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä päin hän?
Eräs Helsingistä.
-sivusta
- Anonyymi
Kaipaamani naisella on uhkeat tissit ja se on tärkein piirre naisessa.
Mieheltä- Anonyymi
Ootpas pintaliitäjä!
- Anonyymi
Meitsin mimmi on semmone tunnolline naapurintyttö. Viihtyy kotona, hoitaa kämppänsä tiptop. Puurtaa töis antaen vähän liikaaki itestään.
Työssä ku hätä ni se ei hentoo jättää kiltteyttään pulaan. Saanu pankkivirkailijoilta asuntolaina asiois käydes ihailuu ja kehuja mite hyvä se on ollu säästään työttömyysetuuksistaan jäisii summii. Likal on kurinalaisuutta ja taloudellista silmää.
Se on mimmi joka laittaa kodin asiat järjestykseen!- Anonyymi
Antaa töissä paljon ja samalla säästää työttömyysetuuksista. Fiksu likka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antaa töissä paljon ja samalla säästää työttömyysetuuksista. Fiksu likka.
Silpputyö..silloin saa soviteltua työttömyystukea..
- Anonyymi
Ensikosketukselta nainen on noista jälkimmäinen. <3
- Anonyymi
Kaipaan Aautua ja vuotta 1943
- Anonyymi
Miksi et Jeesusta? Toista tulemista joka on luvattu ihmisille.
- Anonyymi
😂.....
- Anonyymi
En tunne häntä riittävän hyvin voidakseni olla 100 varma, mutta naapurin pojaksi minä hänet miellän. Pettyisin kyllä jos onkin jotain muuta.
- Anonyymi
Ainahan ne on pahoja poikia 😭
- Anonyymi
Kiltti tyttö/nainen. Saattaahan sieltä kuoren alta paljastua muutakin :)
- Anonyymi
No nii 😅
- Anonyymi
Sellainen naapurin poika josta äiti varoitteli.
- Anonyymi
enemmän ehkä sellainen naapurin-ransu tyyppinen, jota äidit ja varsinkin isät kauhisuu :)
- Anonyymi
Luulin, että hän on sellainen naapurinpoika, mutta hän taitaakin olla sellainen, mistä äidit varoittelee. Tosin luulin itsekin olevani naapurintyttö, mut taisin luulla väärin.
- Anonyymi
Naapurin tyttö. Äitini tietenkin tykkäisi hänestä ja vartioisi, että pidän hyvää huolta hänestä.
- Anonyymi
Kiltti mies, mutta epäilen että paljon on vielä näkemättä ja varsinkin kokematta;)
- Anonyymi
Jaaaa 'a.... Kiltti, ujo...... Jaaaa' a enhän mä häntä loppupeleissä tunne, mutta kiltti naapurin poika😂 kyllä ne ilkeät tunnistaa aikalailla heti
- Anonyymi
Tänään rupesin miettimään sellaista ihmistä jonka kanssa olin muutama vuosi sitten tekemisissä. En ole nähnyt häntä moneen vuoteen, enkä tiedä mitään siitä mitä hänen elämäänsä nykyään kuuluu. Samaa ikäluokkaa. Ihan mukavan tuntuinen, osaa keskustella ja huomioi. Tapailimme muutaman kerran.
- Anonyymi
Kaipasit jotain säpinää ja aloit miettiä jotain kuka nyt tuli mieleen. Kertoo paljon ikävän tasosta täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaipasit jotain säpinää ja aloit miettiä jotain kuka nyt tuli mieleen. Kertoo paljon ikävän tasosta täällä.
Se on yksi palstahämmentäjistä eli trolleista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763462
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t272119Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä771971Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191520- 281411
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261358Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61326Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671287Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101217Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531045