Olen itse asunut Lahdessa vuodesta 1966 ja kyllä olen viihtynyt.
Lahdessa on hyvä elää ja olla. Tapahtumia riittämiin ja laadukasta clubi-keikkaa saatavilla myös.
Finlandia-club edustaa merkittävää tapahtumapaikkaa ikärajattomalla idealla josta suuria kiitoksia myös esiintyjien puolelta. Mössö on myös merkittävä paikka ihan keskustassa, paikka ei ole juottola, vaan live musiikin kokemuspaikka.
Lahden alueen ylläpidetyt hienot harjumaisemien liikuntareitit ja yli 550km hoidetut pyörätiet, sekä lukuisat suunistustus-kiintorastit omaan harjoitteluun ja viikoittain kaksi seurojen järjestämät viikkorastit tapahtumaa. Mustikkan ja sienien keräysmaisemat on vailla vertaa ja sitä maisemaa riittää!
On jousiammuntaa, on pistooli ammuntaa, on ammuntaa, on kalastusta, purjehdusta, on mäkihyppyä, on hiihtoa on, on on....
Lahti on upea kaupunki!
EAntero
Lahti on hieno paikka
13
163
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä olla olemme kuin yksi perhe.
- Anonyymi
Hyvä kaupunki mutta ihmiset ilkeitä. Varsinkin nuoriso. Tuli tänäänkin aukomaan päätä silmälasipäinen mummo ja kertovansa miehelleen kyttäämis havainnoistaan.
- Anonyymi
Varsinkin perusjuntit ilkeitä, kyttäävät aamusta iltaan naapurin tekemisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsinkin perusjuntit ilkeitä, kyttäävät aamusta iltaan naapurin tekemisiä.
Asemantaustaankin muuttanut perusjuntteja jotka ryyppää aamusta iltaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asemantaustaankin muuttanut perusjuntteja jotka ryyppää aamusta iltaan.
Hyvin yleinen kansanryhmä nykyisin, leviäävät kuin korona.
- Anonyymi
Ei ole Lahden syy jos yksilöt on ääliöitä kaupungissa jossa ok elää!
- Anonyymi
Ei se tee vammaiseksi jos ei oo lahtelaiselle sukua.
- Anonyymi
Keskustan ministeri jäi kiinni kun hoiti oman kylätien valtion piikkiin ,damassa yhteydessä
Tuli ilmi että joku lahtelainen ministeri hoiti ja mökilleen padasjoelle uuden tien valtion piikkiin kukakohan tuo ministeri on- Anonyymi
Tälläisiä kieroiluja tulee jatkuvasti ilmi Lahdessa. Mistä johtuu et Lahes kieroa porukkaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tälläisiä kieroiluja tulee jatkuvasti ilmi Lahdessa. Mistä johtuu et Lahes kieroa porukkaa?
edelleen vedessä vikaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
edelleen vedessä vikaa
Selvä!
- Anonyymi
Paikka jossa mennään vielä työvaatteissa ryyppäämään.
- Anonyymi
Lahessa kehtaa asua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947106- 1723722
- 533259
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2332384- 482125
- 411978
- 471869
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?241818- 601768
- 191753