Liperistä lähtee fiksut ja omilla aivoillaan ajattelevat viranhaltijat, kuten esim. maankäyttöpäälliköt. Ja viimeksi vapaa-aikapäällikkö.
Ei pysy Liperissä fiksut virkamiehet
12
781
Vastaukset
- Anonyymi
MITÄ??? Taasko lähti joku? On nyt outo asia,kun ei tiedä keneen otat yhteyden.
Miksi,mikä on homman nimi?- Anonyymi
Kehen sinun pitäisi ottaa yhteyttä? Yleensä kunnilla on omat kuntakohtaiset sivut, joilla on ajantasaistetut tiedot kunnan toimihenkilöistä. Käypä Liperin kunnan sivuilla ottamassa selvää, kehen sinun pitää ottaa asiassasi yhteyttä. Nettiyhteys sinulla näyttää olevan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kehen sinun pitäisi ottaa yhteyttä? Yleensä kunnilla on omat kuntakohtaiset sivut, joilla on ajantasaistetut tiedot kunnan toimihenkilöistä. Käypä Liperin kunnan sivuilla ottamassa selvää, kehen sinun pitää ottaa asiassasi yhteyttä. Nettiyhteys sinulla näyttää olevan.
Kehen sinun pitäisi ottaa yhteyttä?
VIISASTEN KERHOON ÄÄLIÖ!
Kuka jaksaa Liperin keskustaa?
Aina samat roskat!
- Anonyymi
Jep,muttei kerkiä kun väki vaihtuu kokoajan ja s postit muuttuu:))
Ottasinko yhteyden sinuun,kun tiedät?- Anonyymi
Sieltä he löytyvät Liperin sivuilta, jos haluat johonkin kunnan toimi/virkahenkilöön ottaa yhteyttä.
- Anonyymi
Jäännää:)) ettei vaan Keskusta puolueen toimistoon?
- Anonyymi
Onko siellä semmoinenkin? Jos sinulla on sinne asiaa, niin siitä vai ovesta sisään ja esität asiasi.
Jäseneksikö aiot? Antavatko he liittymislahjaksi kahvipaketin ja Dallaspullan? Nyt varmaan vaaditaan maski naamalle tämän epidemian vuoksi. Uskovatkohan he, että olet vakaissa liittymisaikeissa, koska olet piiloittanut kasvosi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko siellä semmoinenkin? Jos sinulla on sinne asiaa, niin siitä vai ovesta sisään ja esität asiasi.
Jäseneksikö aiot? Antavatko he liittymislahjaksi kahvipaketin ja Dallaspullan? Nyt varmaan vaaditaan maski naamalle tämän epidemian vuoksi. Uskovatkohan he, että olet vakaissa liittymisaikeissa, koska olet piiloittanut kasvosi?He mitä vitt..kaikki on Keskustalaisia lähes! Voin luetella nimet,vaikka sitä ei julkaista.
Kyllä ovat ihan kepu pässejä suurin osa..
On siellä Kepu ovi,käy katsomassa.. Tunnet ovesi aasi:))
Vaikka sun pitäis olla Kepu,se ruma eläin lähi-idästä:)
Varmaan tiedät mitä antavat liittymislahjaksi?
Uunoja on ja tyhmemmäksi ei voi tulla! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He mitä vitt..kaikki on Keskustalaisia lähes! Voin luetella nimet,vaikka sitä ei julkaista.
Kyllä ovat ihan kepu pässejä suurin osa..
On siellä Kepu ovi,käy katsomassa.. Tunnet ovesi aasi:))
Vaikka sun pitäis olla Kepu,se ruma eläin lähi-idästä:)
Varmaan tiedät mitä antavat liittymislahjaksi?
Uunoja on ja tyhmemmäksi ei voi tulla!Helpottiko?
- Anonyymi
No ei..! ;)) kepu on ruma edelleen !
- Anonyymi
Eivät alistu kunnan johtajan keskustalaisuuteen ja orjuuteen.
On siellä toki,niitä vanhoja kgp aikasia vanhuksia joiden ääni kuuluu vielä,kun on keskustalainen oksennus.
Liperi on,niin keskustalainen jäte..Yksi typerä ihminen on hallinut pitkään ja saa mennä pois ja Liperi kukoistaa sen jälkeen.Saatanan paska mikä äijä on ollut monia vuosia ja he nuolevat hänen saappaitaan.- Anonyymi
En kyllä kääntäisi selkääni sille "äijälle", on asiasta sen verran kokemusta. Takki kääntyy sillä hetkessä, ja omat tarkoitusperät ajavat koko ajan ohi, yhteisistä kunnan eduista. Valitettavasti ei taida olla vain ainut vastaava Kepulainen valtakunnassa. Niitä tuntuu olevan kaikissa pienemmissä maakuntien kunnissa.
Toinen porukka on sitten tämä toinen Keskustan kööri, körttiläiset. Nytkin niillä on ministerinä kolme körttiläistä. Lintilä taitaa olla ainut siinä ministeriketjussa, joka ei ole körttiläinen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569