Sain kohtauksen tänään

Anonyymi

Nainen, tänään sain vakavan hellyyspuuskan ja rakkaukohtauksen, kohteena olit sinä. Tämä on mennyt mahdottomuuksiin. Mulla on pää pyörryksissä ja sydän liekeissä sun takia.

34

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eihän me edes nähty tänään.

    • Anonyymi

      Niin... Hänen kanssaan tekisin niistä hellyydenpuuskista ja värähtelyistä totta jos hän ilmaisisi tahtonsa minulle suoraan.

      • Anonyymi

        Niin minäkin. Vaan ei hän ilmaise. Ei hän kaipaa..


      • Anonyymi

        Värähtelisitkö huomenna hieman vaimeammin? 😁 Pari kolme viime päivää on mennyt hieman häiritsevissä merkeissä taajuuksien suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Värähtelisitkö huomenna hieman vaimeammin? 😁 Pari kolme viime päivää on mennyt hieman häiritsevissä merkeissä taajuuksien suhteen.

        Tiedätpähän minun ajattelevan sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätpähän minun ajattelevan sinua.

        Kiva tietää se nonstopöina varsinkin silloin, kun yrittää keskittyä kirjoittamiseen, opiskeluun tai vaikka kahvinkeittoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva tietää se nonstopöina varsinkin silloin, kun yrittää keskittyä kirjoittamiseen, opiskeluun tai vaikka kahvinkeittoon.

        No etpä ole yksin tuntemustesi kanssa... En tiedä mitä hän oikein tekee... Huumaavaa suorastaan 😊❤️


    • Anonyymi

      Mulle on kans yks mies moisen kohtausongelman saanut aikaiseksi kahden kuukauden aikana. Pahentunut vaan koko ajan. Katsoin, että olet facessa, mut eipä ollut kanttia laittaa kaveripyyntöä tai viestiä, kun en ihan varma susta ole. Toisaalta, se vetovoima meidän välillä ja katseiden välttely..
      Toivottavasti tämä helpottaa tässä loman aikana, kun aikaa järkevöityä.

      • Anonyymi

        Ei sulla ja kollegallas oo mitään
        Muuta kuin mielikuvituksessas

        Sehän on varattu ja saanu lapsen ja menny naimisiinkin vaikka heilut nokan edessä lepertelemäs ja flirttailemas perse pystyssä

        Ei vaikutusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sulla ja kollegallas oo mitään
        Muuta kuin mielikuvituksessas

        Sehän on varattu ja saanu lapsen ja menny naimisiinkin vaikka heilut nokan edessä lepertelemäs ja flirttailemas perse pystyssä

        Ei vaikutusta.

        Voi luoja. Hei, meeppä harhoines muualle. Ei ole mun kollega. Tää palsta tarviis kyllä jonkinmoisen suodattimen niiltä joilla ei mitään asiaa tunnu olevan, pelkkää pahanolon suoltoa.


    • Anonyymi

      Sait ihan yllättäen yhteyden näkemättäkin..

      • Anonyymi

        Niin sain. Voimakas kenttä sulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sain. Voimakas kenttä sulla.

        Ehkä se yhteys on wifin kautta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se yhteys on wifin kautta..

        Niin voi olla. Tai joku tunneportaali. Asioiden Internet, melkein kun olisit vieressä hellittävissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin voi olla. Tai joku tunneportaali. Asioiden Internet, melkein kun olisit vieressä hellittävissä.

        Musta aukko. Tai sinne se olisi helppoin kadottaa. Eipä näillä yhteyksillä päästä hellittäväksi.


    • Anonyymi

      Nyt kyllä liioittelet taas.

      • Anonyymi

        Ei, vaan tuossa on sanottu liian vähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, vaan tuossa on sanottu liian vähän.

        Kui?


    • Anonyymi

      Mille se tuntui? Mietin tunsinko itse samaa.

      • Anonyymi

        Rakkauden huumaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkauden huumaa.

        Etkö ajattele niitä sinun muita naisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkauden huumaa.

        Miksi juuri hän? Miksi ei muut..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi juuri hän? Miksi ei muut..

        Hän, vain häntä rakastan. Meillä on paljon yhteistä, ja hän on kaunis ja erityinen luonne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän, vain häntä rakastan. Meillä on paljon yhteistä, ja hän on kaunis ja erityinen luonne.

        Millainen on hänen erityinen luonne? Kauanko olet rakastanut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän, vain häntä rakastan. Meillä on paljon yhteistä, ja hän on kaunis ja erityinen luonne.

        Olisipa kiva hänen suusta minulle 🥰
        N-M


    • Anonyymi

      Tosi söpöä, rakkaus on vain niin ihanaa!

    • Anonyymi

      Miksi olin ainoa joka ei ansaitse kommenttia? miksi olen huonompi sulle kuin kaikki muut vastaajat. Hyvästi.

      • Anonyymi

        Varmaan just siksi kun ette nähny tänään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan just siksi kun ette nähny tänään

        Valehtelet. Ihme trollikka.

        Jonkun naisen kommentti yllä:
        Sait ihan yllättäen yhteyden näkemättäkin..
        Vastaus siihen:
        Niin sain. Voimakas kenttä sulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan just siksi kun ette nähny tänään

        Jonkun naisen kommentti:
        Sait ihan yllättäen yhteyden näkemättäkin..
        Vastaus sihen:
        Niin sain. Voimakas kenttä sulla.

        Valehtelija.


    • Anonyymi

      Tovottavasti ei enään tänään kohtausta tullut.. mitenköhän käy kun näette kun näkemättäkin tilanne tuo?

      • Anonyymi

        Ei ollu sulle. Älä omi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollu sulle. Älä omi

        Eihän se ollutkaan, kyselin vain että mitenhän tuo pärjää kun näkee.


    • Mulla on ollu vastaavia oireita, ja sytytin vahingossa naapurin navetankin ja nyt koko tienoo roihuaa.
      Päivänä yhtenä en osannu ajaa autoa kun pää oli niin pyörällä.

      En valita, tai valitan mutta hyvällä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe