Suodatin on puhdistettu, mutta huomasin että kun poistoletkun irrottaa viemäristä ja laskee sen ns. lattian tasole niin silloin kone kyllä tyhjentää kaikki vedet. Eli ei ikäänkuin jaksa nostaa vettä viemäriliintäntään joka on noin reilu puoli metiä korkealla.
Bosch apk ei tyhjennä vettä
2
104
Vastaukset
- Anonyymi
Pumpun siipipyörän välissä jotain sinne kuulumatonta. Minulla oli mennyt sinne pussin sulkija, joka jumitti pumpun.
Elikkä ota se pohjasihti irti, sen alla on vedellä täyttynyt "kuoppa" jonka pohjalla pumpun siipipyörä näkyy.
Ime vesi esim. rätillä pois ja muistaakseni piti ruuvimeisselillä irroittaa joku muoviosa sen pumpun päältä.
Juoksupyörä on sellainen valkoinen pieni siivekäs himmeli, kokeile onko jumissa. Ihmettelen liten minulla se pussinsulkija oli sinne päässyt, aika monta estettä kuitenkin edessä. - Anonyymi
Taivuttele sitä poistoletkua ja pumppaa vettä läpi muutamaan kertaan niin, että letkuun jäänyt ryönä tulee ulos. Tämä konsti auttoi meillä sekä pyykki- että astianpesukoneen tyhjennysongelmiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu625347Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti183332- 1422735
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172456- 1331906
- 151693
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1621487Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731417Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1081390- 951317