onko kukaan ollu täällä töissä tai asionu firmankanssa
myyntiboosti oy kokemuksia?
14
8193
Vastaukset
- Anonyymi
Kotisivut oli ainaki aika järjettömän näköset ja fakta "myyjät työskentelee keskimäärin 9-10h päivässä" ei oikeen nappaa. Jos palkka ja provisiot on kohdillaan ihan 7-8h päivällä pääsee koville ansiotasoille
- Anonyymi
Samaa mieltä!
- Anonyymi
Sen verran kuullut muutamalta tutulta ettei ole paikka millekkään kolme tonnia kuukaudessa haluaville vaan enemmänkin kymppitonnia kuussa. Varmasti vaatii paljon duunia mutta ovat viihtyneet.
- Anonyymi
Missäpäin firman kautta voi tehdä töitä?
- Anonyymi
Ostivat tiktokista näyttökertoja tililleen ja poistelevat kommentteja joissa vanhat työntekijät kysyvät palkkansa perään?
- Anonyymi
menikö sulta koko homma ohi? :DD tiktokista ei voi ostaa näyttökertoja videoille ja kommenteissa pyydetään palkkakuittia ja taitaa olla enemmänkin meemi eikä minkään palkan perään kysely :DD tilannetajua nyt!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
menikö sulta koko homma ohi? :DD tiktokista ei voi ostaa näyttökertoja videoille ja kommenteissa pyydetään palkkakuittia ja taitaa olla enemmänkin meemi eikä minkään palkan perään kysely :DD tilannetajua nyt!!
Voihan nuita näyttökertoja ostaa jos tietää mistä etsiä, ei ole homma eikä mikään joltain pajeetti armeijalta jolla botit pyörii telecenterissä:D
- Anonyymi
kyllä myyntiboosti kokemuksia löytyy paljon.. ja samanlaisista vastaavista. kahdeksan tonnin kuukausitulot ovat kusetusta.
- Anonyymi
Täälläkin ne omat työntekijät puolustelee tekojansa näköjään. Älkää sotkeentuko tähän firmaan kukaan.
- Anonyymi
Mun mielestä aika hieno homma jos työntekijät puolustelee täällä. Kertoo enemmänki siitä että firmassa taitaa asiat olla hyvin versus ne jotka täällä haukkuu firmaa vailla mitään kokemusta :DD
- Anonyymi
ÄLÄ HAE
- Anonyymi
Sori, mut tää sun kommenttis ei kerro yhtään mitään. Jos oikeasti haluaisit kertoa omaa kokemusta, niin avaisit enemmän syitä.
- Anonyymi
Tosi hyvä paikka olla töissä. Olin pari vuotta duunissa kyseisessä firmassa ja tein ihan hyvää tiliä, toki töitä sai tehdä myynnin eteen kovasti. Itse ainakin suosittelen nuorille aloittaville myyjille paikkaa saa hyvät opit myyntityöhön.
- Anonyymi
Paras paikka oppia myyntityö 👍
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931448Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1931431Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901135
- 841000
- 81995
- 39962
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66915Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v81902Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/6857