Ensimmäisen kerran tunsin

Anonyymi

Sen tunteen et tässä ja nyt, löysin jotain todella merkittävää.
Ehkä se pelotti. Se pelko johtui varmasti aiemmista huonoista kokemuksista. rakastuin liian nopeasti ja en osannut järkeillä tilannetta. Tietysti siihen vaikutti moni asia mitä elämässä tapahtui.
Ne vaati huomiotani. Pääsi yllättämään ne tunteet. Ei se mitään.
nyt ne alkaa vasta oikeasti haitata kun ei nämä tunteet tunnu mitenkään loppuvan. kohta tässä on ihan sekaisin jonkun ihastuksen takia, jota ei voi saada. Välillä tietysti mietin et ehkä se on rakkautta.
Siinä tapauksessa mokasin elämäni isoimman mokani kanssasi.
Ei olis pitäny päästää sinua karkuun ainakaan niin helposti.
Välillä mietin et mitä hittoo mä täällä teen ilman sinua.
Unohtaa ei pysty, eikä eteenpäin pääse tunteiden takia.
Tietysti ymmärrän et oma vika. Sen halusin oikeastaav vaan sanos et teit lähtemättömän vaikutuksen. Ei siinä järkeä ollu, tunnetta enemmän. Toivon vaa postiivisia asioita kuitenkin sinulle.
Onnea ja rakkautta, vaikka se ei ole minun kanssani.

33

554

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaunis kirjoitus. Itse kaipasin paljon kauan tuntemaani ihmistä. Itkin monet itkut, kun hän ei ollutkaan kiinnostunut minusta. Ihastuin toiseen ihmiseen ja sitä kesti aika kauan, mutta ihastumisen tunne menee ohi jos mitään ei tapahdu. Sen lisäksi siihen liittyi muutakin syvää surua aiheuttavaa, että lopulta aloin olla pelkästään ahdistunut. Ihan kaikesta mikä tavallaan muistutti niistä vuosista ja vieläkään en ole selvinnyt. Avioerokaan ei ollut niin rankka kokemus.
      Sinulle hyvää elämää myös ja onnea ja rakkautta ja toivon että saat paljon hyviä kokemuksia tulevaisuudessa.

      • Anonyymi

        ❤️ ..jos sulla on numero laita viesti tai ole rohkea soita. jos jätät toimimatta, kärsit siitä jollain tavalla kuitenkin jos tunteesi ovat noin vahvat.. ❤️
        vaikka tulisit torjutuksi siitäkään et kärsi niin paljon ahdistusta kun taas jos jättäisit toimimatta! ❤️


    • Anonyymi

      Kauniisti kirjoitat. Tunteet on joskus niin vaikeita läpi mennä. Vaan ehkä aika lopulta auttaa. Minä rakastuin ihmiseen joka sai minut miettimään omaa seksuaali-identiteettiä uudestaan. Oon kyllä sitä miettinyt pitkin elämääni. Ensin ajattelin, että ihastus johtui vaikean parisuhteen jäljistä. Annoin itselleni aikaa miettiä. No vuosia on mennyt ja hän ei lähde mun sydämestä. Tunne vaan syvenee. Tiedän ettei hän kaipaa tällaista suhdetta elämäänsä ja ymmärrän sen täysin. Tuntuu, että hänestä on tullut ihminen jota kannan sydämessä loppuun saakka. Kaippa sinne mun sydämeen mahtuu. On sielä mukana toinenkin jota en voinut saada eikä lähde mielestä hänkään vaikka on jo kuollut. Ei auta kuin jatkaa matkaa ja toivoa, että löytyy sellainen rakkaus jonka elämään mahdun. Toivon hyvää myös sinulle ja hänelle jota rakastan hiljaa.

    • Anonyymi

      Onko hän mies vai nainen? Itse tuntenut jotain samaa miehestä. Lähtemätön vaikutus ja lähdin silti karkuun.

      • Anonyymi

        Niinpä tietenkin, karkuun juoksit. Kyllä se on huomattu. Mieheltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä tietenkin, karkuun juoksit. Kyllä se on huomattu. Mieheltä.

        Ja olin hieman tylynkin oloinen vaikka ei tunneta. Pahoittelen sitä. Jos voisin palata ajassa taaksepäin siihen hetkeen, korjaisin kaiken. Ei sille enää voi mitään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä tietenkin, karkuun juoksit. Kyllä se on huomattu. Mieheltä.

        Tämä yksi puhuja vallannut koko palstan, ei tällaista jaksa kukaan. Tehkää tälle jo toppi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä yksi puhuja vallannut koko palstan, ei tällaista jaksa kukaan. Tehkää tälle jo toppi.

        Erikoinen tyyppi kyllä siinä mielessä, että vastailee itse itselleen mitä sattuu ja haluaa kuulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erikoinen tyyppi kyllä siinä mielessä, että vastailee itse itselleen mitä sattuu ja haluaa kuulla

        Ihmeellistä kyllä, tässä oli kaksi eri kirjoittajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmeellistä kyllä, tässä oli kaksi eri kirjoittajaa.

        Ei voi olla? Täällä palstalla?


    • Anonyymi

      Hyvin kirjoitit aloittaja. Jos kirjoitukset häiritsee, eihän niitä ole pakko lukea, voi siirtyä eteenpäin.
      Monet ovat kohdanneet samoja asioita ja erilaiset mielipiteet asioista ovat kiinnostavia.

    • Anonyymi

      Pitää pyytää anteeksi omaa tyhmää käytöstä. Se vaikeampi on antaa itselle anteeksi.
      Ehkä sillä pääsisi eteenpäin. Muistaa ainakin sen mitä on mokannut.
      Ehkä se estää tulevat mokat vastaavassa tielanteessa.
      Kiitos kaikelle kommentoinneista. T. Aloittaja
      Tämä on ainoa kommettini tässä ketjussa.

      • Anonyymi

        Saat anteeksi vaikka yhteydenottoasi vielä odotan en vält palstan kautta anteeksi pyyntöä ymmärrä mutta läheisyytesi ❤️


      • Anonyymi

        Mitä jos keskittyisit välillä naiseen etkä koko ajan "omiin tunteisiisi"????????

        Vois päätä kummasti keventää.


      • Anonyymi

        Itselle kun antaa anteeksi etenee jo pitkälle (Omalla kohdalla ainakin hankalin osuus). Aikuiset, suhteessa olevat, keskustelee keskenään ja käsittelee mokat ja jatkaa siitä eteenpäin ja unohtaa tapahtuneet. Uskon että ihmisillä kuitenkin on tarve yrittää olla mokaamatta mutta joskus näitä vain käy koska ollaan inhimillisiä olentoja. Voihan sitä pyytää toiseltakin anteeksi mutta uskon että toinen antaa anteeksi sanomattakin. Huomaa kyllä jos asia, oli se moka mikä tahansa, vaivaa toista. Yrität sentään oppia virheistäsi ja vaikutat sympaattiselta kaverilta niin uskon ja toivon että sulle on luvassa kaikkea hyvää.


    • Anonyymi

      Minähän se siinä mokasin, kun pelästyin sitä tunnetta. Yksi katse ja tuli fiilis et mitähän hittoa just tapahtui!
      Siksi en saanut sanaa suusta, kun moikkasit 😅 Harmitti jälkeenpäin ihan hemmetisti ja mietin, et miten löytäisin uudestaan sut. Ei löytynyt keinoja, eikä sinuakaan.
      No, et se sinä ole, mutta kirjoitan kun hänelle. Tästä on jo vuosia aikaa, hän tuskin on täällä. Enkä minäkään enää juuri koskaan, muistot hälvenee ja elämä jatkuu jotenkin omalla painollaan. Taustalla kuitenkin se "mitä jos..."
      Hyvää syksyn jatkoa aloittajalle 😊🍁

      • Anonyymi

        Pliis huhtala. Älä petä enempää


    • Anonyymi

      Eikö ap voisi korjata tilannetta jos yhtey on olemassa.

      • Anonyymi

        Voi sitä kokeilla. Ei tässä tilanteessa mitään menetettävää ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sitä kokeilla. Ei tässä tilanteessa mitään menetettävää ole.

        Kehoitan myös samaan kun edellinen. Yrittänyttä ei laiteta. Silloin kun on kyse ihmisistä, jolla on jo elämänkokemusta, alkuun ei liity suuria henkilökohtaisia loukkauksia, ja jos tunne on molemmin puolinen, on toinen valmis antamaan paljonkin anteeksi. Kehoitan rehellisyyteen.

        Jos avoimesti kertoo, etä mokasi alun, koska... ja tarvitse aikaa tajutakseen ja tullakseen sinuiksi tunteidensa kanssa, harva kokee sitä ongelmaksi uudelle yritykselle. Pelko suuren rakkauden kohdalla on aika inhimillistä.


    • Anonyymi

      Eihän siinä koskaan järkeä ollutkaan..kävi miten kävi niin olen aina moka. Enkai minä mihinkään kokonaan lähtenytkään ja aina on toivoa. Helpoin se olisi kun saisi ylikirjoitettua aivonsa että tunne menisi pois. Ei mene ja sinne se tunne jäi kytemään vaikka minkä kuperkeikan yrittänyt tehdä. Toivoisin että olisit mun viimeinen moka.

      Yritä olla yhteydessä kyseiseen henkilöön jos tunne on tuo. Pahin mitä voi tapahtua on täys torjunta ja se kumminkin edistää sitä unohtamista jos näin käy. Tsemppiä ja älä luovuta.

      • Anonyymi

        Miten sä olet moka jos mä olin se joka mokas? Pitää koittaa törmätä jossain.
        Vähä sellanen olo et tätä ei kannata puhelimessa hoitaa. Näkeminen olis ehkä se paras vaihtoehto. Jostain syyst tuntuu et ehkä ei sais niin helposti täystorjuntaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sä olet moka jos mä olin se joka mokas? Pitää koittaa törmätä jossain.
        Vähä sellanen olo et tätä ei kannata puhelimessa hoitaa. Näkeminen olis ehkä se paras vaihtoehto. Jostain syyst tuntuu et ehkä ei sais niin helposti täystorjuntaa.

        Moka kuin moka.. Helpompi se kasvotusten on mut kai sen näkemisen voi puhelimella hoitaa? Siis suunnitella vaikka kahvitreffit.. en suosittele pusikoissa väijymistä. Kiltit ihmiset ei välttämättä sitten torju suoraan.. mut hyvä että sulla pieni toivo on asian suhteen.


    • Anonyymi

      Jos tuntee hyviä kemioita johonkin niin olis kyllä parempi vaan uskaltaa tehdä se REILU JA KUNNIOITTAVA ALOITE===Lähdetkö treffeille?"

      Itellä tänä vuonna ollut jo KAKSI NURKISSA NYKIVÄÄ JÄTKÄÄ, jotka kumpikin siis PUOLI VUOTTA KUOLANNUT JA NYYHKINYT mun perään! Kummallekkin olis irronnut, jos olisivat osanneet käyttäytyä ja kohdella aikuista naista kunnioittavasti.

      Luuletteko runkkarit, että ihastuksenne kohde on idiootti ettei tajua "teidän naurettavaa tunnevellomista" tai niin psykopaatti että alkaa riehumaan jos joku kysyy treffeille????? Tai että oikeasti joku naisellinen nainen tuntee itsensä inarrelluksi kuukausitolkulla sen perässä runkkailevien miesten kuolaamisesta ja temppuiluista?

      Pännii niin HELKKARISTI miesten lapsellisuus. Kaikki vaan pyörii niitten omien tunteiden ympärillä (siis panetuksen, koska lähes tuntematonta kohtaan on ihan täysin mahdotonta tuntea mitään todellista rakkautta, get real)ettei edes päivää kehtata sanoa.

      Sit naisen pitäisi suurinpiirtein langeta maahan polvilleen sekasin onnesta kun saa tuollaista huomiota ja päälle vannoa heti seksiä ja palvelualttiutta mitä vaan mies tarvii ja haluaa! Ilman että miehen tarvii NÖYRTYÄ PYYTÄÄN TREFFEILLE???

      Missä on kunnialliset aloitteet? Nykypäivän miehet on kun 12 v sokerihumalaisia pikkupoikia naisia kohtaan. Naurettavaa ja loukkaavaa.

      No jäittepä ilman, kyllä minä jaksan odottaa vaikka hautaan saakka sitä normaalisti käyttäytyvää oikeata ihmistä.

      Runkkarit.

    • Anonyymi

      Miten se liian usein menee niin, että vähän sinnepäin tyypin kanssa ei ole ongelmaa tapailla tai vain kokeilla, mutta kun kolahtaa isosti ja syvältä, ihminen on niin haavoittuvainen, ettei uskalla edes yrittää. Kun torjuu itse, ei voi tulla torjutuksi tai kun ei uskalla eikä ota riskiä, ei voi sattua.

      Turvallista, mutta taatusti loppujen lopuksi onnetonta ja yksinäistä. Ilman suurta rakkautta, intohimoa ja isompaa kolahtamista, suhteet jää väljuiksi eikä luultavasti kestä lopun elämää. Valinnoilla on merkitystä lopputulokseen.

      • Anonyymi

        Avioliitoista noin 40 prosenttia päätyy eroon. Ihmiset on tyhmiä, vastuuttomia ja prosentti kasvaa tulevaisuudessa.


    • Anonyymi

      Tämä 23:50 on hyvin sattuvasti sanottu. Kiitos.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä tästä ja näin se ainakin omalla kohdalla on mennyt. Onneksi vahvoja tunteita ei nouse jokaisen kohdalle koska olisin leimautunut jo hulluksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä tästä ja näin se ainakin omalla kohdalla on mennyt. Onneksi vahvoja tunteita ei nouse jokaisen kohdalle koska olisin leimautunut jo hulluksi.

        Vahva tunne pelottaa, mutta se on myös mahdollisuus johonkin isompaan.

        Omalla kohdalla suuri kolahdus syvillä tunteilla on käynyt kahdesti yli 20v välein. Itse mietin,
        ettei ole kovin kiva odottaa seuraava 20v seuraavaa isoa kolahdusta, vaan mielummin edes yrittää ja ottaa sitten vaikka pakit tai epäonnistumisenkin mahdollisuuden mielummin. Sitä paitsi kun kaksi ihmistä on samalla lailla syvällä tunteissaan, on kummallakin usein tahto ja sisäinen motivaatio saada suhde onnistumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vahva tunne pelottaa, mutta se on myös mahdollisuus johonkin isompaan.

        Omalla kohdalla suuri kolahdus syvillä tunteilla on käynyt kahdesti yli 20v välein. Itse mietin,
        ettei ole kovin kiva odottaa seuraava 20v seuraavaa isoa kolahdusta, vaan mielummin edes yrittää ja ottaa sitten vaikka pakit tai epäonnistumisenkin mahdollisuuden mielummin. Sitä paitsi kun kaksi ihmistä on samalla lailla syvällä tunteissaan, on kummallakin usein tahto ja sisäinen motivaatio saada suhde onnistumaan.

        Tunteet itsessään on pelottavia ja voidaan käyttää sinua vastaan. Joskus vaan aika ja paikka ei ole niille suotuisa. Mitä sillon tekee vai jättääkö tekemättä on eri asia. Sitten moraali, tunteet, yksilön tarpeet ja muut vielä sekoittaa soppaa entisestääkän. Välillä on hämmästyttävää miten ihmiset edes pariutuu ja jos niin onko se sellaisen kanssa joka herättää ne tunteet kunnolla vai ei.. helpompi se on tutustua kun niitä ei ole paljoa.


    • Anonyymi

      Minäkin rakastuin kerran heti ensisilmäyksellä. Nenästä alkoi vuotaa verta. Noloa.

    • Anonyymi

      Naiselta miehelle vai naiselta naiselle?

      • Anonyymi

        Vai isältä äidille?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      258
      800
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe