Aivan oikeesti,myyn sen rantilan.
Huomenna tulee arvioja OP ja siitä se lähtee. .
Luopuminen omaisuudesta tuskin on se pahin skenaritio,vaan se kaikki se muu on!
Kyllä siitä rantatilasta luopuminen vie kaikki lapsuusmuistot,kaikki hetket,joolloin,joolloin Ykä hepan sain omistaa,jolloin sain omistaa Hupu ja Lupu lampaat
Jokaiseen päivään ja sillei.
28
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tule kertomaan miten asia etenee äläkä anna jujuttaa itseäsi.
Pyydä hinta-arvio useammalta myyjältä !
Myyjä varmaankin laittaa lehteen ilmoituksen, toivon,
että moni potentiaalinen ostaja näkee,
ettei tarvitse hyväksyä yhtä hintatarjousta. Rituliiniko meinaa rantatilan myydä! Miten käy kalastusharrastuksen ja Jämsän äijän!
Minun mielikuvani puuhakkaasta ikätoverista katoaa mielikuvistani. Menetys!
Suuresti arvostaen olen lukenut monista projekteistasi, joita olet tilallasi toteuttanut. Huolestun, kun ajattelen, miten saat päiväsi kulumaan ilman niitä askareita. Vai tulivatko ne sinulle liian raskaiksi, kun muutit sinne keskustaan?
Hyvää syksyä. Toivottavasti ostajia ilmaantuu, peukkuja!Ajattele aivan todella!
Minusta tuli anonyymi,joka ei todella pue minun lookkiani amana
No tavallaan se sattui vahingossa,painoin väärää namsskuukkelia?
Ajatelkaa mummit,jollei joku teidän ihanista papoistanne tule amaa auttamaan,niin
myyntiin menee ihana rantatila.
Viettelystenvaunusta joka ihana elokuva ei ole kyse,vaan todellisuudesta.
Kosinnan voisin heittää?
Samaa ajattelin, että onko nyt "rituliini" seonnut, mutta ounastelen, että joku ilkiö haluaa sotkea palstaa, koska eihän "rituliini" ole puskissa, korkeintaa amana.
Olihan tuossa aamulla jo "miljoona viestiä", että myyn, mutta ilmeisesti poistettiin.- Anonyymi
Osaako Op arvioida, koska oli yksi tarina, kesäkuulta 2020.Op oli arvioinu, tilan ja se oli Jämsässä, 1.7ha kaavoitettu rantatila, ja puusto arvo 20000e.Op oli arvioinu aivan, pieleen, pidä varasi, ja voit ottaa muunkin kiinteistövälittäjän esim, aninkainen. Minusta tuntuu aika pahalta että joutuu myymään sellasen paikan, jonka on joku onnellinen, saanut. Tv, unto itäsuomi,
Kiitos Unto!
Tämä olisi yhdeksästoista kiinteistökauppa toteutuessaan,joita olen tehnyt.
Nyt todella ovat ostajan markkinat.
Kolme asuntoa alkavat olla liikaa ja taivaankoti on tiettävästi valmiiksi kalustettu.
Poikani tappo muutti ajattelukantaani ja toi maallinen omaisuus menetti merkityksensä.
Voimavaranani alkavat ehtymään,joten tulin tähän tulokseen.
En myy lasteni omaisuutta,myyn aivan omaani.
Lasteni perintäoikeus on 17% senjälkeen,kun olen potkaissut tyhjää ja jos olen testamentannut
omaisuuteni vaikka kissojen katstroffiyhdistykselle.
Eiköhän tästäkin selviydytä?
Kiitos mielipiteistänne ama
- Anonyymi
Eikös tuo Kristiina H laulanut aikoinaan : Jos rakastat seteleitä minä autan sinua luopumaan niistä :D
- Anonyymi
Kannattaa myydä, jos joku vielä ostaa noita syrjäisiä paikkoja. Alkavat olla monet hankalia kaupattavia.
Hjyy, jos hyvä puusto niin puut käy kaupaksi, jollei puistoalue. Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa myydä, jos joku vielä ostaa noita syrjäisiä paikkoja. Alkavat olla monet hankalia kaupattavia.
Hjyy, jos hyvä puusto niin puut käy kaupaksi, jollei puistoalue.Älä näe vaivaa,kyllä rantatilat kaukana koronasta ovat kovaa valuttaa ja vielä kaikilla herkuilla..yritä päästä tosta kateudesta. .Sehän näkyy
Anonyymi kirjoitti:
Hjyy, jos hyvä puusto niin puut käy kaupaksi, jollei puistoalue.Ja vielä,jos sinulla on myytävää,niin myy hyvä lähimmäinen,älä ala opetaa sorsaa uimaan.
Minulla on ton rantatilankin jälkeen myytävää.
Ja minä olen mukamas myymässä lasteni omaisuutta?
Minun lapseni eivät ole päivääkään töitä tehneet tämän omaisuuteni saamiseksi.
Kyllä minä olen tehnyt useita töitä samanaikaisesti ja ottanut velkaa,että saisinko aivan puhtaallaomallatunnolla myydä noita kertyneitä asuntojani?
Tehkää te aivan samoin,jollei meitä ole laitettu holhouksenalle perillisten taholta meillä on niinsanottu itsemääräämisoikeus ja samalla myyntioikeus hankkimaamme omaisuuteen.
Olen tehnyt hallintatestamentin lastenlapsilleni,mutta se ei annna heille omistusoikeutta
elinaikanani.
Minusta alkaa tuntumaan,että olemmeko me vanhukset vain perinnönjättäjiä,emme rakkaita äitejä ja isiä?
Merimiesäitini äkkikuolema oli minulle todellinen järkytys.Ei minulle tullut mieleenikään perinnöt. Olin tavallaan saanut äidin vasta hänen eläköityään ja menetin hänet lähes samantien.
Täällä eletään niin täysin toisen elämää omillakokemuksilla,että onko se todella kenenkään edunmukaista?
Kuka meistä kirjoittelijoista todella pystyy asettumaan niihin raameihin,joita jokainen toisilleen antaa? ama ei ainaskaan- Anonyymi
rituliini_38 kirjoitti:
Ja vielä,jos sinulla on myytävää,niin myy hyvä lähimmäinen,älä ala opetaa sorsaa uimaan.
Minulla on ton rantatilankin jälkeen myytävää.
Ja minä olen mukamas myymässä lasteni omaisuutta?
Minun lapseni eivät ole päivääkään töitä tehneet tämän omaisuuteni saamiseksi.
Kyllä minä olen tehnyt useita töitä samanaikaisesti ja ottanut velkaa,että saisinko aivan puhtaallaomallatunnolla myydä noita kertyneitä asuntojani?
Tehkää te aivan samoin,jollei meitä ole laitettu holhouksenalle perillisten taholta meillä on niinsanottu itsemääräämisoikeus ja samalla myyntioikeus hankkimaamme omaisuuteen.
Olen tehnyt hallintatestamentin lastenlapsilleni,mutta se ei annna heille omistusoikeutta
elinaikanani.
Minusta alkaa tuntumaan,että olemmeko me vanhukset vain perinnönjättäjiä,emme rakkaita äitejä ja isiä?
Merimiesäitini äkkikuolema oli minulle todellinen järkytys.Ei minulle tullut mieleenikään perinnöt. Olin tavallaan saanut äidin vasta hänen eläköityään ja menetin hänet lähes samantien.
Täällä eletään niin täysin toisen elämää omillakokemuksilla,että onko se todella kenenkään edunmukaista?
Kuka meistä kirjoittelijoista todella pystyy asettumaan niihin raameihin,joita jokainen toisilleen antaa? ama ei ainaskaanTunnut olevan täynnä kuin myrkkytynnyri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnut olevan täynnä kuin myrkkytynnyri.
Tarvitseeko sinunkaan enää toisen kuormaa lisätä huomautuksillasi? Ei ole pakko lukea sellaisen nikin kirjoituksia, jolle ei ole kuin ikävää sanottavaa, eikä ainakaan kommentoida niitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarvitseeko sinunkaan enää toisen kuormaa lisätä huomautuksillasi? Ei ole pakko lukea sellaisen nikin kirjoituksia, jolle ei ole kuin ikävää sanottavaa, eikä ainakaan kommentoida niitä.
Todellakin...
Anonyymi kirjoitti:
Tunnut olevan täynnä kuin myrkkytynnyri.
Sinä aivan ihana ihminen,näin on vain päässyt tapahtumaan.
Me rakas ystävä näemme lähinmäiemme tuskan,emme omamme.
Silloin kun seisoin itsemurhantehneen poikani haudalla ajattelin tämä olii tässä.
Ei ollutkaan. Toinen poikani tapettiin Järvenpäässä yksityisyrittäjä,voit lukea vieläkin netistä Katupotkija ei muista mitään..
- Anonyymi
Näin rituliini kirjoitti joku aika sitten;
"Voi haluaisin,että te rakkaat tyttäreni hyvästelette minussa rakkaan äitinne,joka jätti teille suunnatun jäämistön lastenlapsillenne!
Ajatelkaa säästin teitä maksavaurioilta,tosin rantatilani arvo on lähes nollatoleranssin kokenut.
Ja vielä EU kahmaisee sen rantatilani täysin kitaansa.
Kiitos kukista,joita toitte haudalleni Rakkaudella äitinne"
Noin ne asiat muuttuvat "hovissa", sillä nyt on Rituliini myymässä lapsenlapsiensa perintöä.- Anonyymi
Mikäs jouru-akka sieltä ilmestyi toisen tekstiä kopioiden?
Mitäpä se palstalaisille kuuluu, miten jutut muuttuu tai ei muutu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäpä se palstalaisille kuuluu, miten jutut muuttuu tai ei muutu.Se juoruakka jätti tutun merkin, eli tuon ”muuttuu hovissa”. Se on kade rituliinille kuten niin monille muille, kun kukaan ei siitä tykkää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäpä se palstalaisille kuuluu, miten jutut muuttuu tai ei muutu.No, kyllä se kuuluu, koska tämä on keskustelu palsta ja jotkut voivat sitä seurata kauankin. Sitten kun vielä muisti pelaa, niin tulee näitä "mielenmuutoksia" ilmi, joita jokaisella tapahtuu, ainakin minulle.
Minäkin jakelen" perintöäni" lapsilleni joskus iltayön unissa ja sitten aamulla huomaan, että eihän se noin voi mennä ja taas uni: No, ei ole toki kovin usein, joten vitsi, vitsi.
Voin olla tänään tätä mieltä, mutta jo huomenna toista mieltä, mutta koskaan en sorru politiikan "aivopesuihin", mutta ainakin näihin kasvo maskien suojaukseen muutan melkein joka päivä mielipidettäni.
Olen saanut kolmenlaisia maskeja ja olen sitä mieltä edelleen, että ne eivät suojaa muuta, kuin jos minä "räkäisen" sen maski päällä, niin ei lennä kovinkaan kauaksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se juoruakka jätti tutun merkin, eli tuon ”muuttuu hovissa”. Se on kade rituliinille kuten niin monille muille, kun kukaan ei siitä tykkää.
Menit metsään merkkiesi kanssa :)))))
Niin todella sinä voit nostattaa mahdollista itsetuntoasi ja kohentaa puuttuvaa imagoasi sieltä
pusikosta.
Mielestäni,jos ihminen on avoin ja reilu,niin ei hän pusikossa heilu.
Pistää pää pensaaseen ja alkaa sieltä raakkumaan on kyllä alaarvoisinta selkäänpuukotusta mitä minä tiedän.
Aivan sama;kaiketi hän puskastapuhuja on vailla yhteiskuntaluottamusta,että näkee asiansa ilmaisun olevan todella edustuskelvotonta.
Oliko se puskaryssä aikoinaan samaankastiinkuuluvayksilö??
Minulle toi avoinnicci on luottamusta.
Tosin hairahduin tulemaan anonyyminä,tai oikeammin olin ottanut hieman "vaarinkaljaa"
ja näin tämä trauma pääsi tapahtumaan.
Jos juo omia kaljojaan ja kirjoittelee suhtkoht ymmärrettävää tekstiä,niin ei kai haitanne mitään?
Meillä on ylläpito joka poistaa pahimmat mokat.
Voi silloin kun kiipesin tälle vihreälle oksalle,siis nettikirjoittelun viihteelliseenmaailmaan
meno oli todella kovaa yli viisitoistavuotta sitten..oi niitä aikoja ama
- Anonyymi
Hyvä että myit. Älä sitten enää häiriköi täällä.
Sinulle anonyymi 15:25
Siis tarkoitatko minua avointa rituliini_38 alias amaa?
En ole mitään myynyt,vaan laittanut myyntiin.
Hetkinen!
Kerro mistä olet saanut valtuudet estää kirjoittelua tällä palstalla.
Mitä ihmeen häiriköintiä?
Jospa sinä ystävä hyvä nyt kertoisit ketä minä olen häiriköinnyt,sinua vai ketä?
Ylläpito voi selvittää kaikki häirinnät.
Sinun hk.tietosi selviää kyllä sieltä,että haluatko että palaillaan asiantiimoille?
Meillä jokaisella on vastuu kirjoitteluistamme,kuin myös sinun mielipiteelläsi.
Häiriköinti syytöksenä on jo lähes oikeustoimikelpoinensyytös,ota se houmioon.
Anna tilaa itsellesi,anna sitä myös muille,kiitollisena ama- Anonyymi
rituliini_38 kirjoitti:
Sinulle anonyymi 15:25
Siis tarkoitatko minua avointa rituliini_38 alias amaa?
En ole mitään myynyt,vaan laittanut myyntiin.
Hetkinen!
Kerro mistä olet saanut valtuudet estää kirjoittelua tällä palstalla.
Mitä ihmeen häiriköintiä?
Jospa sinä ystävä hyvä nyt kertoisit ketä minä olen häiriköinnyt,sinua vai ketä?
Ylläpito voi selvittää kaikki häirinnät.
Sinun hk.tietosi selviää kyllä sieltä,että haluatko että palaillaan asiantiimoille?
Meillä jokaisella on vastuu kirjoitteluistamme,kuin myös sinun mielipiteelläsi.
Häiriköinti syytöksenä on jo lähes oikeustoimikelpoinensyytös,ota se houmioon.
Anna tilaa itsellesi,anna sitä myös muille,kiitollisena amaEn ole se sinulle kirjoittanut, mutta jätä nyt nuo agressiiviset ja kovasuiset uhkailusi! Ryminällähän sinä palstalla lauot mielipiteitäsi, puoli palstaa on joutunut lukemaan myynti ilmoituksiasikin. Kyllä räväkkyys, vuoroin ällöttävillä rakas lähimmäinen on tavaramerkkejäsi. Suo toistenkin sanoa mielipiteensä ilman että uhkailet taas hampaattomasti.
- Anonyymi
Kiitos teille rakkaat ystävät myötäeläjät!
Tämä taival oli taas sitä aitoa amaa,lunta portuvaan ja huomenna ulos.Todella aitoa Kalle
Päätalloa lainatakseni.?
Kertoisitko oletko itse luonut tuotantoa palstalle jolla voisit ylpeillä?
Minä olen luonut.
Olen luonut omaishoitajienpalstalle yön pitkinä tunteina tunteitani.
Olen aina tukenut ihmistä,joka on tukea tarvinnut.
Kerro ystävä hyvä,mistä se lipponen sinua puristaa?
Aivan mieletönjuttu!
Kulkea erilaisten haasteiden läpi!
Voi luoja tämä oli parasta antia palstalta.
Kiitos sain kulkea teidän kanssanne tämän matkan ihanaa kiitos!
Amalta haleja teille joaiselle- Anonyymi
kyllä ne jaksaa kinastella, nukkumaan nyt menen..huh..öitä.
- Anonyymi
Mitä kuuluu rituliini ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811694
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee71568- 871486
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen911241Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31016- 64876
- 75842
Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol146835- 52817
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi122785